Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti kahden viikon lomalle - Olen neljän lapsen kanssa kotona

Vierailija
03.03.2019 |

Mies lähti tänään etelään kavereiden kanssa. Minä olen kotona neljän lapsen kanssa. Lapset eivät pääse 2 viikkoon harrastuksiin, koska ei ole autoa ( auto on lentokentällä pitkän matkan päässä) ja harrastuspaikat ovat kaukana. Tuntuu kurjalta ja epäreilulta. Sovittiin aikaisemmin , että oltaisiin pidetty samaan aikaan loma ( viime viikolla) ja lähdetty yhdessä jonnekin, mutta se ei käynyt miehelle.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit sen mennä?

Vierailija
2/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Porvooseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kuskannut miestäsi lentokentälle, vaan annoit ottaa auton?

Vierailija
4/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Näitä tarinoita riittää ja riittää.

Vierailija
5/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti olette yhdessä asiaa miettineet ja päätöksen tehneet. Sinä olet kertonut hänelle että tuntuu epäreilulta lapsia kohtaan. Sen takia miehesi meni taksilla lentokentälle ja auto jäi sinulle. Eiku.

Vierailija
6/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 miesvihaprovo

Vierailija
7/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt kyllä kuulosta uskottavalta. Harvemmin perheelliset lähtee pariksi viikoksi lomailemaan ilman perhettä, kaiken päälle jättäen perheen ilman autoa kun tietää toisen sitä tarvitsevan.

Vierailija
8/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä motiivi näillä jatkuvasti toistuvilla provoilla on? Voisitko yllättää meidät, ap, ja kertoa rehellisesti oman syysi?

Vierailija
9/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi alkaa noin huonolla provolla. Vähän pitäis nähdä vaivaa sentään.

Vierailija
10/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessäsi täytyy olla hyviäkin puolia. Ei heti saa valittaa vastamäessä.

Vierailija
11/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt kyllä kuulosta uskottavalta. Harvemmin perheelliset lähtee pariksi viikoksi lomailemaan ilman perhettä, kaiken päälle jättäen perheen ilman autoa kun tietää toisen sitä tarvitsevan.

Ai jaa. Yleensä palstalla ollaan sitä mieltä ettei tarvi menemisilleen kysellä mitään lupia puolisolta.

Sen kun lähteä vaan reissuun, oli perhe tahi ei. Muuten on tossun alla ja toinen on pirttihirmu.

Vierailija
12/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies lähti pysyvästi enkelikuoroon. Jäin tänne yksin kolmen lapsen kanssa. Autoa ei ole ollenkaan. Kyllä elämä on epäreilua.

Vierailija
13/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei onpahan kirkas kruunu sentään!

Vierailija
14/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa tarttisin perheestäni lomaa. Jäisiköhän mies mielellään kaksin lapsen kanssa?

Vierailija
15/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se sama mies keksii jotain jännää. Välillä on vienyt huonekalut, ei siirrä rahaa tilille, vaikka nainen on jo kassalla jne.

Vierailija
16/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että tuo on tapahtunut oikeasti. Mun yksi exä olisi voinut käyttäytyä juurikin noin itsekkäästi. Onneksi en lisääntynyt sen kanssa. Tsemppiä sille naiselle joka on tyypin kanssa perheen perustanut.

Vierailija
17/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sinä vuorostasi kahden viikon lomalle kun mies tulee takaisin

Vierailija
18/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa auto tai osta toinen. Vuokraa myös mies, niin sitten vanhalla ei ole niin väliä koska tulee. Ongelma ratkaistu!

Vierailija
19/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mutta sinullahan on myös sitten lomat käyttämättä. Olethan jo suunnitellut ja sopinut miehen kanssa miten käytät lomasi omaan aikaasi ja kiinnostuksiisi?

T. Kotimies jonka vaimo reissussa.

Vierailija
20/38 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sanonut mulle että jos haluan voin lähteä vaikka kahden kuukauden lomalle, hän pärjää kyllä. Tietää että rakastan matkustamista ja se on jäänyt vähälle. Kaksi lasta ja kolmas suunnitteilla. En itse halua alle 3-vuotiaasta olla erossa yli viikkoa mutta yli 5-vuotiaasta voisin olla jo. Mutta tietenkin jos lomasta ei sovita yhdessä asia on eri. Ap kuulostaa kyllä niin uhriutujalta että ap:n mies lähti varmaan tahallaan koska ei kestä jatkuvaa uhriutumista. Uhriutuminen on ehkä rasittavin piirre ihmisessä. Uhriutujien kannattaisi pariutua toisten uhriutujien kanssa niin saisivat uhriutua kilpaa keskenään.