Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein miehesi tekee ruokaa?

Vierailija
25.02.2013 |

Ja en tarkoita mitään kananmunia pekonin kera vaan ihan kunnon ruokaa. Vai kuulutko niihin jotka joutuvat tekemään ruokaa koko ajan koska muuten sitä ei syötäisi ollenkaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
22/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee viikolla, minä viikonloppuisin useinmiten. Eli olisko 4-3 miehen hyväksi? Tosi kokeileva kokki, tekee paljon kasvisruokia - minä perinteisempää ja tuhdimpaa liharuokaa. Jos tulee ruokavieraita kuten eilen valmistelut tehdään aina yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan täälläkään.

Vierailija
24/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 11:30"]

Lähes joka päivä. Koska hän on meistä parempi kokki, ja myös koska on arkisin paljon ennen minua kotona.

[/quote]

Sama meillä...mies on aiemmin arkisin kotona ja nälkäisin iltapäivällä. Ei hän parempi kokki ole, mutta tekee ihan ok kotiruokaa.

Vierailija
25/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen saman verran kuin minäkin. Se tekee, joka on ensin kotona, ja aika 50-50 menee.

Vierailija
26/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-50 meilläkin. Tekee myös ruokaa lapselle pakkaseen isoja annoksia.

Vierailija
27/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, en niin tarkkaan seuraa sen ruoanlaittoja ja syömisiä. Mutta varmaan noin joka kolmas päivä tekee ruokaa. Jos tekee jotain kiusausta / laatikkoa / lasagnea niin kyllähän semmonen uunivuoallinen kestää neljäkin päivää syödä. Ainakin mulla itelläni.

Ite teen joka kolmas-neljäs päivä sapuskaa, harvemmin tulee söytyä samaa vain kaks päivää putkeen.

Meillä siis omat ruokamme.