Kuinka usein miehesi tekee ruokaa?
Ja en tarkoita mitään kananmunia pekonin kera vaan ihan kunnon ruokaa. Vai kuulutko niihin jotka joutuvat tekemään ruokaa koko ajan koska muuten sitä ei syötäisi ollenkaan.
Kommentit (27)
Meillä mies tekee viikolla, minä viikonloppuisin useinmiten. Eli olisko 4-3 miehen hyväksi? Tosi kokeileva kokki, tekee paljon kasvisruokia - minä perinteisempää ja tuhdimpaa liharuokaa. Jos tulee ruokavieraita kuten eilen valmistelut tehdään aina yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 11:30"]
Lähes joka päivä. Koska hän on meistä parempi kokki, ja myös koska on arkisin paljon ennen minua kotona.
[/quote]
Sama meillä...mies on aiemmin arkisin kotona ja nälkäisin iltapäivällä. Ei hän parempi kokki ole, mutta tekee ihan ok kotiruokaa.
Suunnilleen saman verran kuin minäkin. Se tekee, joka on ensin kotona, ja aika 50-50 menee.
50-50 meilläkin. Tekee myös ruokaa lapselle pakkaseen isoja annoksia.
Hmm, en niin tarkkaan seuraa sen ruoanlaittoja ja syömisiä. Mutta varmaan noin joka kolmas päivä tekee ruokaa. Jos tekee jotain kiusausta / laatikkoa / lasagnea niin kyllähän semmonen uunivuoallinen kestää neljäkin päivää syödä. Ainakin mulla itelläni.
Ite teen joka kolmas-neljäs päivä sapuskaa, harvemmin tulee söytyä samaa vain kaks päivää putkeen.
Meillä siis omat ruokamme.
Ei koskaan.