Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi tekee ruokaa?

Vierailija
25.02.2013 |

Ja en tarkoita mitään kananmunia pekonin kera vaan ihan kunnon ruokaa. Vai kuulutko niihin jotka joutuvat tekemään ruokaa koko ajan koska muuten sitä ei syötäisi ollenkaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran, pari viikossa. Meillä työnjako menee, että mä käyn kaupassa ja teen ruokaa, mies sitten muuta. Sopii mulle.

Vierailija
2/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran viikossa tekee ruokaa mutta johtuu siitä että minä olen ensimmäisenä kotona työpäivän jälkeen.. sitten kun mulla on päivystysvuoro niin on kyllä ruoka odottamassa valmiina kun pääsen kotiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä. Koska hän on meistä parempi kokki, ja myös koska on arkisin paljon ennen minua kotona.

Vierailija
4/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin, koska hänellä on enemmän aikaa ja tykkää hommasta.

Vierailija
5/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kananmunat ja pekoni ei ois kunnon ruokaa?

Vierailija
6/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan kerran viikossa.

Vierailija
7/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee pääasiassa viikonloppuisin ruuat eli kokkaa 2-4 kertaa viikossa. Minä teen arkena, koska olen kotona lasten kanssa.

Vierailija
8/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kotona kahden alle kaksivuotiaan kanssa, mutta mies kokkaa joka päivä töistä tullessaan. itse haluaa näin. no, minä olen tyytyväinen vaikka olen sanonut että voisin minäkin joskus laittaa ruokaa..

Vierailija
9/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Minä ehkä kerran kaksi viikossa ja tietty aina, kun mies työmatkalla. Mies tykkää ruoanlaitosta ja tekee sitä mielellään myös työpäivän jälkeen, koska on jotain aivan muuta, kuin mitä työkseen tekee. Minä käyn useammin kaupassa, joten ruokatarvikkeet huolehdin usein valmiiksi.

Vierailija
10/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mielestä ne kananmunat pekonin kera ei ole kunnon päiväruoka varsinkaan lapsille. aamupalana ja iltapalana ymmärrän sen. t.ap

Vierailija
11/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä viikonloppuisin, tekee koko perheelle aamupalat ja päiväruoat, välillä kyllä viikonloppuna kokataan yhdessäkin. Viikolla teen minä, koska olen kotona ensin. Mies on loistava kokki.

Vierailija
12/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 11:36"]

olen kotona kahden alle kaksivuotiaan kanssa, mutta mies kokkaa joka päivä töistä tullessaan. itse haluaa näin. no, minä olen tyytyväinen vaikka olen sanonut että voisin minäkin joskus laittaa ruokaa..

[/quote]

Silloin, kun meilläkin oli lapset ihan pieniä, niin mies usein kokkasi töiden jälkeen. Nyt kun lapset on jo vähän isompia, niin ihan huomaamatta on muuttunut niin, että minä teen päivällisenkin.

Että nauti vaan nyt, kun vielä saat! ;)

Vierailija
13/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei tehnyt koskaan, koska minä olin kotona.

Nykyään tekee pari kolme kertaa viikossa ja viikonloppuna miettii tulevia safkoja kanssani kaupassa niin että osaa sitten tehdä jotain ja hoitaa kyllä ihan mallikkaasti aamu-ja iltapalasysteemejäkin jos niinkseen on.

Vierailija
14/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 11:43"]

[/quote]

Tässäkin ketjussa moni on jo kertonut, että mies laittaa ruokaa usein. Silti tänne tulee nämä inttäjät, jotka kyllä tietää, että vaikka se nyt laittaisikin, niin ei se kohta enää laita ruokaa.

Silloin, kun meilläkin oli lapset ihan pieniä, niin mies usein kokkasi töiden jälkeen. Nyt kun lapset on jo vähän isompia, niin ihan huomaamatta on muuttunut niin, että minä teen päivällisenkin.

[/quote]

Vierailija
15/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee kokkaukset noin 80-20, ja miehelle se 80. Hän on siinä puuhassa parempi ja vielä tykkää kovasti, niin tämähän on hyvä järjestely.

Vierailija
16/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 11:43"]

[/quote]

Tässäkin ketjussa moni on jo kertonut, että mies laittaa ruokaa usein. Silti tänne tulee nämä inttäjät, jotka kyllä tietää, että vaikka se nyt laittaisikin, niin ei se kohta enää laita ruokaa.

[/quote]

[/quote]

No voi anteeksi. Ei kyllä ollut tarkoitus "tietää", että kohta ei laita. Huoh. Tarviiko kaikki ottaa niin negatiivisesti. Ei ollut mitään tuollaisia taka-ajatuksia kuin tuosta tekstistäni ehkä ilmeisesti saa.

Mä ajattelin, että tuo kahden alle 2v äiti jotenkin koki huonoa omaatuntoa, kun mies tekee ruoat vaikka hän on kotona ja tarkoitus oli lohdutella, että nauti nyt vain, kun koskaan ei tiedä milloin asiat muuttuu. JOS muuttuu.

Vierailija
17/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan käytännössä aina. Minä saatan tehdä joskus, jos hänellä menee töissä pidempään. Silloinkin soitan hänelle ja konsultoin, että mitä ruokaa tehdään.

Minä hoidan sitten päävastuun pyykeistä ja siivouksesta.

Vierailija
18/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen meillä aina ruuat. Mies ei oo koskaan opetellut tekee. Aamupalat, iltapalat kyllä laittaa, mutta muuten ei. Eineksillä ja leivällä varmaan eläis, jos ois sinkku. Musta ruuanlaitto on ihan kivaa, joten ei haittaa suuremmin, vaikka oishan se kiva joskus toistenkin päin.

Vierailija
19/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, ei se osaa. Mies hoitaa meillä suunnilleen kaiken siivoamisen, minä pyykit ja ruoanlaiton. Ihan ok näin.

Vierailija
20/27 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaksi viikossa, samoin itse. Lapset tekee loput.