Ketä asianajajien vaimoja, tyttäriä tai tyttöystäviä tiedätte?
Mä en todellakaan tiedä muita kuin Linda Lampeniuksen, Aborttibloggarin ja Ruotsin Madden. En oo koskaan kuullutkaan kenestäkään.
Miksipä niistä ei kuule tai tiedä mitään?
Kommentit (21)
Miksi pitäisi tietää tai kuulla? Minä esimerkiksi olen asianajajan tytär, mutta entäs sitten? Se on isäni valitsema ammatti, miten se minuun liittyy? Vai tarkoititko julkkisasianajajien julkkistyttäriä, -vaimoja ja niin edelleen? Siinäkin tapauksessa on kyllä pakko vähän ihmetellä, jos nimenomaan tuo asianajajuus on se mielenkiintoa määrittävä tekijä...
Tunnen yhden menestyvän asianajajan vaimon. Oikein tyylikäs ja fiksu rouva. hän on myös itse asianajaja. Mies on tällä hetkellä hoitovapaalla.
Kuule! Sellaisella ei voi olla mitään elämää! Ja noihan on kaikki ihan sekoja - ainakin ulkopuolisten mielestä!
Mä suosittelisin niille taidokkaasti nahasta ommeltuja luotiliivejä, jotka varoittaa, että EI SAA AMPUA! Siis AMPUA ei AMMUA, pöhkö!
Kuule, niitä on vähän monen sortin sakkia!
Irmeli etsii kohtalotovereita. Jäikö joku trauma siitä, että pappa oli asianajaja mutta omat asiat rempallaan. Kerro Lauttasaareen terveiset.
minä tunnen pari perhettä, joissa mies on asianajaja. Tunnen siis myös näiden vaimot ja tyttäret siinä tapauksessa, että perheessä on tyttäriä. Entä sitten? Samalla tavalla tunnen myös ekonomien, lääkärien, diplomi-insinöörien, humanistien jne. vaimoja ja tyttäriä.
Tunnen useita, myös asianajajien miehiä ja poikaystäviä.
No täällä olisi yksi asianajajan tytär. Myös mieheni on asianajaja. Mitä haluat tietää minusta?
Tietyissä ammateissa ei aina kerrota perheestä "julkisuuteen"!
Moni ilmeisesti elää tv-sarjojen maailmassa ja luulee, että tyypillinen asianajaja on räätälin tekemässä puvussa Porsche Panameraa ohjastava filmitähden näköinen loistava esiintyjä, jonka elämä on pelkkää glamouria ja Lansonia.
Tunnen muutaman asianajajan, mutta en ole tavannut heidän vaimojaan/tyttäriään tai naispuolisten osalta miehiä/poikia. En myöskään mahdollisia samaa sukupuolta olevia kumppaneita.
Et ole Jenni 1. naisestakaan kuullut?
No jo on kysymys. Tunnen lukuisia. Parhaiten oman tyttäreni...
Kaikkihan varmaan tietävät, että kaikki juristit/lakimiehet eivät ole asianajajia.. Uskoisin, että suurin osa lakimiehistä työskentelee muissa tehtävissä kuin asianajajina. (sivuhuomautus)
Minä. Isäni tosin joutui jäämään eläkkeelle kroonisen sairautensa takia.
Kattokaas koska tää viesti on kirjoitettu! Jostain omituisesta syystä se näköjään aina välillä ilmestyy tänne tänään. Tää on joku selvä provo johon ei varmaan kandeis ollenkaan edes vastata. Tää on tarkoitettu HÖLMÖLÄISILLE! Eihän kukaan täysjärkinen kirjoita tämmöiseen yhtään mitään!
Juu, täällä tytär. Mitä haluaisit tietää?
No olipa taas kysymys... Suvusta löytyy useita juristeja ja lisää on tulossa, eli nuorempaa polvea oikeustieteellisessä opiskelemsssa.
Miksipä niistä pitäisi kuulla tai tietää jotain. Heillä on oma elämä, oma työ, johon ei kuulu asianajajan tyttärenä tai vaimona edustaminen.