Kuinkahan kävisi jos syttyisi sota Helsinki vs muu suomi kuinkahan Kävis
Mitä tekis junantuomat, jäisikö puolustamaan Helsinkiä.
Kommentit (51)
,Pelkkä pohjanmaa vetäisi pääkaupunkiseutua pataan 6-0. Kaikki tuntemani miehet jotka on tuonne muuttaneet ovat punahousuisia luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Ei pääkaupunki seudun tarttis kun lopettaa tulonsiirrot muihin kuntiin niin olisivat pulassa ja joutuisivat antautumaan
Tuo riippuu ihan siitä kumman puolelle Venäjä asettuu. Jos se asettuu muun Suomen puolelle, niin luvassa on itämerelle kauppasaarto sekä ruoka- ja asetoimituksia muulle Suomelle -> stadi nääntyy hetkessä. Stadin puolelle asettuessa ne taas sotivat maayhteyden stadiin ja edelleen laittavat Suomen kauppasaartoon -> muu Suomi nääntyy, mutta ei niin nopeasti kuin stadi toisessa skenaariossa.
Muulla suomella ei olisi mitään mahdollisuuksia. Helsingistä tykätään kansainvälisesti muuta suomea vihataan. Nopeasti olisi kansainväliset joukot ja kaikki saisi pommittaa niin paljon kun huvittaa muuta suomea.
Helsinki ottaa kemialliset aseet käyttöön ja värvää Pride-marssilta iskujoukon täräyttämään säälimättömät siemennesteen katkuiset pierut Muun Suomen joukkoja päin.
Vierailija kirjoitti:
,Pelkkä pohjanmaa vetäisi pääkaupunkiseutua pataan 6-0. Kaikki tuntemani miehet jotka on tuonne muuttaneet ovat punahousuisia luusereita.
Stadin friidut taas vetäisi pohojanmaalaisia pataan 6-0.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki ottaa kemialliset aseet käyttöön ja värvää Pride-marssilta iskujoukon täräyttämään säälimättömät siemennesteen katkuiset pierut Muun Suomen joukkoja päin.
Haha. Ja homokaasua tietysti. Kaikki päättyy valtaviin orgioihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pääkaupunki seudun tarttis kun lopettaa tulonsiirrot muihin kuntiin niin olisivat pulassa ja joutuisivat antautumaan
Mitkä tulonsiirrot? Samantien loppuisi ministeriöiden väen palkanmaksu,koska ei olisi enää yhtenäistä valtiota. Verotkin maksettaisiin sinne, missä on tuotantolaitos eikä sinne,missä on pääkonttori.
Helsinkiläiset saa asumistukea suhteessa enemmän kuin muu Suomi yhteensä, joten en nyt kamalasti tulonsiirroista puhuisi.
Lisäksi me katkaisemme pääkaupunkiseudun vedenjakelun sulkemalla Päijänne-tunnelin. Helsingissä ei pärjätä ilman muualta tulevaa vettä.
Vierailija kirjoitti:
Muulla suomella ei olisi mitään mahdollisuuksia. Helsingistä tykätään kansainvälisesti muuta suomea vihataan. Nopeasti olisi kansainväliset joukot ja kaikki saisi pommittaa niin paljon kun huvittaa muuta suomea.
Ai jaa, noinko se onkin. Vinkkaapa 10 maailmankuulua julkkista, jotka hehkuttavat Helsinkiä instassa. Minä laitan sitten listan niistä, jotka hehkuttaa Lappia.
Vierailija kirjoitti:
Ja pyh. Koko keskustavetoinen hallitus siirtyy muun suomen puolelle ja YK, EU jne. tunnustavat siten muun suomen Viralliseksi Suomeksi ja stadilaiset kapinallisiksi. Sitten ovatkin kohta kansainväliset iskujoukot ja rauhanturvaajat tulittamassa stadilaisia ja me oikeat suomalaiset nauramme paskaisen naurun. Hähähähää!
Helsingistä tulisi autonominen maahan...tu..n valtio.
Me Lapissa olisimme suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se laiva tule satamaan, koska Helsinki on pimeänä.
Tähdistä voi suunnistaa.
Ei tapahtuisi mitään, koska hipsterit jäisi ihastelemaan fillareitaan ja huiskuttaisi vähän höpsösti salaatinlehdillä. Lisäksi ne jäisi ottamaan selfieitä joka kadunkulmaan. Ei onnistu siltä porukalta sotiminen etenkään siinä vaiheessa, kun netti ei pelitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Helsinki aika pian nääntyisi nälkään....eiku sori, ruokaa saa kaupasta
Heh, helsingissä on useampi satama. Sieltä se ruoka nytkin tulee.
Nää luulee, että härkävankkureilla yhä ajetaan naurista landelta Stadiin.
Muualta maasta ei olekaan yhteyttä merelle estämään kuljetuksia
On Kemi ja Oulu.
Tästä tulisi hyvä peli.
Mutta kenen puolelle Ruotsi, Viro ja Venäjä asettautuisivat? Ja Ahvenanmaa.
Kolttasaami voittaa Hesan.
Citysaamelaiset saavat lähteä Ahvenanmaalle.
No ensinpä etelän vetelältä loppuupi sähkö, on me suljetaan syöttö, sitteen... niin no, sehän riittääkin. Jään hippi ilman facea, ja veli Venäläinen tulee ja nappaa. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Vierailija kirjoitti:
Minä myyn Helsingin Somaliaan.
Ai, minä olen luullut, että möit jo, somale iIle ja kerjä läisille. Eipä siellä muita näyttänyt olevan, kun työni puolesta piipahdin joku aika sitten. No joku kouvolatukkainen matami ja pari röllykkämahaista, punanenäistä Elvistä näytti seassa olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myyn Helsingin Somaliaan.
Ai, minä olen luullut, että möit jo, somale iIle ja kerjä läisille. Eipä siellä muita näyttänyt olevan, kun työni puolesta piipahdin joku aika sitten. No joku kouvolatukkainen matami ja pari röllykkämahaista, punanenäistä Elvistä näytti seassa olevan.
Romaniakin on saa osansa Helsingistä.
Ja Mie ole Lappilainen.
Jos vedettäisiin Suomi kahtia heti Tampereen pohjoispuolelta, niin kumpikohan jäjellejääneistä valtioista pärjäisi paremmin? Ei siis mitään sotia, vaan ihan talouden pyörittämisessä.