Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä aikuisista, joilla ohut trikoinen pipo esim. tähtipipo?

Vierailija
24.02.2013 |

Olen nyt viime aikoina nähnyt useammankin kerran äitejä ja isejä, joilla on sellainen itsetehdyn näköinen tähtikuosinen pipo päässä. Yleensä myös lapsella on samanlainen. Joku ihme muotivillitys ilmeisesti. Ei vaan ole mun makuun. Mitä mieltä? Oletteko törmänneet ilmiöön?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä nyt pitäisi ajatella, jos ihmisellä on pipo päässä talvella?

Jos se pipo pysyy päässä aikuisella kesällä ja vaikka firman palaverissa neuvotteluhuoneesa, silloin kyllä ajattelen, että mikä ihmeen otus tuokin oikein on. Mutta muuten en kiinnitä huomiota. Ja teineillä se pipo ei kyllä kiinnitä huomiota edes kesällä.

EN ole huomannut tähtipipotrendiä. No, mä en muutenkaan kamalasti kiinnitä muihin ihmisiin huomiota.

Vierailija
2/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuota muotia havainnut. Trikoopiposta ajattelen vain sen verran, että itse en talvella tarkenisi. Syys-/kevätpipona voisin käyttää, mutta talvella tarvitsen lämpimämmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiöön? Itse käytän keväällä ja syksyllä sydänkuivioista trikoopipoa. Ei siihen mitään ideologiaa liity enkä pipoa käyttäessäni (=ulkoillessa) mieti tyyliseikkoja, käytännöllisyyttä ainoastaan.

Vierailija
4/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt vähän WT :D

Vierailija
5/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoopipot tuntuvat omassa päässä ihanan kevyiltä. Moni käyttää niitä talvisinkin (niin kuin poikanikin) mutta itse tarvitsen hieman paksumman. Keväällä trikoo/ruttupipo on ok. Ihan sama mikä kuosi.

Vierailija
6/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kevät/syyspipona just semmonen tähtiroikkupipo. On varmaan kamalaa..Mutta mielummin pidän pipoa kuin kuljen pistävillä korvilla. Saman tekevää mitä sinä tai muut asiasta ajattelevat. Työmatkoilla, kaupassa yms. minulla on nyt talvella sellainen veluuripipo. Ja ulkoillessa sitten ihan kunnon talvipipo tupsulla. Lapsella on nyt ihan oikea talvilakki.

Ja nämä minun pipot on tehnyt kaverini.

Mutta tosiaan mielummin pipo päässä ko pää jäässä.

Vierailija
7/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin talvella en kauheasti kiinnitä huomiota ihmisten pipoihin. Hyvä vaan, että kylmällä ilmalla ei mennä paljain päin.

Mutta niitä yli 3-kymppisiä, jotka sisällä/kesällä/tosi lämpimällä käyttävät pipoa asusteena pidän hieman säälittävinä wannabe-teineinä. Heistä vaan niin paistaa, miten yrittävät/luulevat olevansa trendikkäitä ja nuoria ja coooleja ja persoonallisia. Näyttävät siltä, että peittävät kaljuaan tai rasvaisia hiuksiaan, ja pipo näyttää siltä, että sen täytyy haista kuvottavan pahalle. Näyttelijä Ville Haapasalo pipoineen on yksi heistä..

Vierailija
8/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kolmanteen, mistä sellaisen tähti kuvioisen trikoopipon voi ostaa? Olen yrittänyt metsästää, mutta ei tunnu löytyvän :(

Vierailija
9/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki muut ihmiset on typerän näköisiä.

Vierailija
10/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 21:43"]

Joo, näin talvella en kauheasti kiinnitä huomiota ihmisten pipoihin. Hyvä vaan, että kylmällä ilmalla ei mennä paljain päin.

Mutta niitä yli 3-kymppisiä, jotka sisällä/kesällä/tosi lämpimällä käyttävät pipoa asusteena pidän hieman säälittävinä wannabe-teineinä. Heistä vaan niin paistaa, miten yrittävät/luulevat olevansa trendikkäitä ja nuoria ja coooleja ja persoonallisia. Näyttävät siltä, että peittävät kaljuaan tai rasvaisia hiuksiaan, ja pipo näyttää siltä, että sen täytyy haista kuvottavan pahalle. Näyttelijä Ville Haapasalo pipoineen on yksi heistä..

[/quote]

Komppaan tätä. Kesällä tai keväällä voi käyttää lakkia, hattua tai lippistä (miehet tosin ei sisällä), vaikka olisi minkä ikäinen. Mutta pipo päässä kesällä yli 18-vuotiaalla = säälittävää.

Vierailija
11/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta asiaan: Miten voi olla sisällä pipo päässä? Mäkin olen yks tavallinen vilukissa, mutta eilen kun tulin koiralenkiltä kävelin pipo vielä päässäni laskemaan sille vettä kuppiin. Jouduin ottamaan itsellenikin vettä kun tuli jo siitä niin hiki!

Vierailija
12/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 21:44"]

Asiasta kolmanteen, mistä sellaisen tähti kuvioisen trikoopipon voi ostaa? Olen yrittänyt metsästää, mutta ei tunnu löytyvän :(

[/quote]

Googlaapa sellainen kun Pisara putiikki. Sieltä löytyy.

Vierailija
13/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILMIÖ? Se, että on pipo päässä? Olin tänään hiihtotapahtumassa, jossa oli muutama sata ihmistä paikalla: 99% oli pipo päässään ( raitoja, tähtiä, yksivärisiä...). 

Ilmiö on sit varmaan sekin, että monella oli silmälasit tai se, että todella monella oli mustat hanskat...

Vierailija
14/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 21:43"]

[/quote]

Siis mä peitän pipolla rasvaiset hiukset. En tosiaan jaksa joka päivä pestä niitä, ja puolikaljukin kun olen, niin eipä oo sen parempaa vaihtoehtoa, kun pitää pipo päässä. Sitäpaitsi töissä on vähän kylmä, siksikin on hyvä olla siellä pipo päässä. Mielestäni olen vain laiska ja käytännöllinen, toivottavasti kukaan ei luule, että mä luulen olevani TRENDIKÄS!!

Vierailija
15/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, mistä voi ostaa niitä Bad Hairday -tekstillä varustettuja pipoja? Olen niitä yrittänyt metsästää, mutta ei tunnu löytyvän..... Pikkusiskolleni sellaisen ostaisin :)

Vierailija
16/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 22:44"]

Tietääkö kukaan, mistä voi ostaa niitä Bad Hairday -tekstillä varustettuja pipoja? Olen niitä yrittänyt metsästää, mutta ei tunnu löytyvän..... Pikkusiskolleni sellaisen ostaisin :)

[/quote]

onko se sun pikkusisko sellainen, että käyttää aamulla vähintään tunnin hiustenlaittoon; pesee, föönää, kihartaa/suoristaa ja sit lopuksi löisi tuon pipon siihen kutreilleen nätisti aseteltuna?

Vierailija
17/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä selitä. Kuitenkaan et varmaan esim. 10 tai 20 vuotta sitten olisi istunut sisällä töissä pipo päässä? Hoitoon olisit joutunut. Nykyään se on vaan heti Trendikästä ;D

Vierailija
18/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 18:n vastaus oli tarkoitettu nrolle 15

Vierailija
19/43 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 23:49"]

Älä selitä. Kuitenkaan et varmaan esim. 10 tai 20 vuotta sitten olisi istunut sisällä töissä pipo päässä? Hoitoon olisit joutunut. Nykyään se on vaan heti Trendikästä ;D

[/quote]

No kun en ole ollut töissä. 20 v. sitten olin alakoulussa, mulla tais olla välillä päässä JENKKILIINA. 10 v. sitten mun päässäni heilui hillitön tekorastakasa, ei olis pipo mahtunut päälle. Mutta kyllä, pipo on osittain siksi päässä, koska tämmösiä on nyt kaupasta saatavilla ja olen todennut käteväksi.

Vierailija
20/43 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 21:38"]

No onhan se nyt vähän WT :D

[/quote]

Musta kans :)

Tosi paljon näkee äideillä just noita tähtipipoja tai sit jotain Me&I:n trikoopipoja. Ja mulle tulee kyllä wt-vibat niistä. Ei siis siitä että on PIPO PÄÄSSÄ vaan siitä että mikäään "normipipo" ei käy vaan sen täytyy olla just se Me&I:n pipo...

Muutenkin mulle on tullut tuosta Me&I:sta totaalinen turn off, ihan vaan just sen takia kun siitä on tullut sellainen wt-merkki... Sori nyt vaan kaikki M&I-fanit :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä