Moposkootteri aikuiselle?
Onko ihan pöljä idea? A-korttia mulla ei ole mutta mopo kesällä kuulostaa ihan kivalta liikkumismuodolta kaupungissa. Muilla kokemuksia?
Kommentit (14)
Ei ole huono idea.
Osta joku kunnollinen merkki, Honda, yamaha, Peugeot, piaggio tms äläkä mitään kiinasukkulaa, keewayta tms. Ne on ihan passskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vespan haluaisin. Ap
Itselläni on Piaggio Fly ja tykkään simona. Automaatti, tietysti. Onko Vespalla automaatti-moposkoottereita?
Ei kai manuaalivaihteisia skoottereita edes ole.
Vespa on ihan ok, mutta maksaa suunnilleen 3000
Vierailija kirjoitti:
Vespa on ihan ok, mutta maksaa suunnilleen 3000
Niin maksaa. Nettimoton pyynneistä kuitenkin olen vetänyt johtopäätöksen että noissa hinnat pysyykin aika hyvin vanhempana? -Ap
Sähköpotkulauta kiinnostais mua :P
Mulla on ollut Piaggio fly ja tällä hetkellä on Yamaha Aerox. Oon 42 vuotias mies. On mulla autokin, mutta mopo on ihan kiva leikkikalu kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai manuaalivaihteisia skoottereita edes ole.
Olet oikeassa, sori tyhmää kysymystäni. Haaveilin loppukesällä että tänä vuonna hankkisin vähän isomman skootterin ja mieluiten Vespan mutta onko niissä nykyisin automaattivaihteisia? Ajo-oikeus minulla on.
T. Piaggio Fly -nainen
On kätevä, itselläni on ollut Kymco useita vuosia, aina toimii. Nuorilla joskus hauskaa kun mummo ottaa kypärän päästä.
N58
Jos ostan uuden moposkootterin tarviiko se uuden auton tapaan kalliita määräaikaishuoltoja että takuu säilyy?
Mulla on ja on ihan kiva.