Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on helsingin pelottavin asuinalue?

Vierailija
03.03.2019 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hassu kysymys. Minkä kukakin kokee pelottavaksi? Itse asun Mellunmäessä, enkä koe tätä aluetta mitenkään pelottavaksi. Kaverini Munkkiniemestä kysyi, miten uskallan asua täällä, kun muutin tänne aikoinaan. Nelosen ratikassakin on välillä niin pelottavaa porukkaa, että tekis vaan mieli jäädä pois heti seuraavalla pysäkillä...

Tämähän se näissä on, että kun maine on tehty joskus vuosikymmeniä sitten niin se koetaan vieläkin pelottavaksi.

Lähiöissä asuu kaikenlaista sakkia. Niitä juopaleita ja nistejä ihan varmasti mahtuu jokaiseen lähiöön. Niitähän jengi tuntuu pelkäävät ja muhamettilaisia. Vaikkei niissä nyt mitään pelättävää ole.

Olen asunut Helsingissä Kontulassa ja Malmilla. Hyvinkäällä Paavolassa, Tampereella Multisillassa ja Vantaalla Koivukylässä.

En mä näe noissa paikoissa kummempia eroja, että ne erityisen pelottaviakaan on. Sattumisia naapurustossa oli. Toisinaan pientä rauhattomuutta (sitä on lähes kaikissa kerrostaloissa), mutta ei ne mun elämääni mitenkään vaikuttaneet. Mä olen saanut elää mun omaa elämääni. Paavolassa ehkä tapahtui enemmän, kun oli vielä pieni kaupunkikin.

Kaikissa on hyvät ulkoilu mahdollisuudet ja hyvät palvelut. Ystävällisiä ja kohteliaita ihmisiä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi