Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinun joskus vaikea lähteä kauppaan?

Vierailija
03.03.2019 |

Minulle on silloin tällöin. Olen nytkin tehnyt lähtöä kauppaan jo pari tuntia ja lopulta päätin etten käykään tänään vaan vasta huomenna.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos ei ole rahaa.

Vierailija
2/24 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun on tiet auraamatta, kuten tänä aamuna, niin kieltämättä vaikeuksia on.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin. Mulla on tosin fyysinen vamma, mutta muutenkin. Pitää puhdistautua ja siistiytyä, etsiskellä kauppakassit ja päättää ostokset. Jotenkin inhottavaa, varsinkin silloin kun ei tee mieli mitään, niin motivaatio on huono.

Vierailija
4/24 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Siksi yleensä hoidan kauppareissut muiden menojen yhteydessä koska tiedän että enää kotoa en jaksa erikseen kauppaan lähteä. 

Vierailija
5/24 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jatkuvasti. Sitten vaan vetkutan vielä pari päivää ja lähden iltahämärissä. En tiedä onko mussa jotain vikaa, vai miksi tää on tämmöistä.

Töihin kyllä lähden reippaasti yms.

Vierailija
6/24 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ikinä.mies hoitaa ja Citymarketin verkkokauppa ;)

Vierailija
7/24 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan kyllä, mutta viinakauppaan lähtemisessä ei ole ollut ikinä vaikeuksia.

-Arska

Vierailija
8/24 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka työ. Omat velvollisuudet laiskottaa.

Vierailija
9/24 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään kävi niin! :)

Piti lähteä kauppaan. Sitten ajattelin että katson yhden mielenkiintoisen Hannu Lauerman luennon netistä, kesti reilun puoli toista tuntia. Katsoin sen ja jämähdin katsomaan toisenkin! Sitten päätin että olkoot, huomenna ehtii töitten jälkeen. Kyllä minulla kaapissa sen verran on että huomiseen pärjään.

Näin mulle käy helposti.

Vierailija
10/24 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus. Mulla syynä sosiaalisten tilanteiden liiallinen jännittäminen. Tätä jatkunut jo kolmattakymmentä vuotta, joten nyt voi kai jo todeta, ettei altistaminen auttanut. Taistelen edelleen.

Vierailija
11/24 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin olen vetkuttanut kauppaan lähtöä pari tuntia. Ei ole mitään kiirettä kun en osta tänään kaljaa.

Vierailija
12/24 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minulla on sairaus (fyysinen, mutta vaikkuttanut kyllä mieleenkin).  Minulla on vaikeuksia liikkua kodin ulkopuolella. Siitä huolimatta ei vammaispalvelusta meinaa saada tarvitsemiini apuvälineisiin rahaa. Pitää hallinto-oikeuden kautta kierrättää asiat, jotta lopulta saan sen, mikä alunperinkin olisi pitänyt myöntää. Mutta saapahan kaupunki huvia siitä, kun saa venyttää ja kiusata asian kanssa. Mutta asiaan, on vaikeaa. Välillä pitää kaupan parkkikselta kääntyä ja lähteä, kun ei vaan pysty kauppaan. Ei millään.

Vierailija
13/24 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, en tykkää mennä ulos talvisin. Kotonakin kolmella villapaidalla ja tuplasukilla.

Vierailija
14/24 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tänään kävi niin! :)

Piti lähteä kauppaan. Sitten ajattelin että katson yhden mielenkiintoisen Hannu Lauerman luennon netistä, kesti reilun puoli toista tuntia. Katsoin sen ja jämähdin katsomaan toisenkin! Sitten päätin että olkoot, huomenna ehtii töitten jälkeen. Kyllä minulla kaapissa sen verran on että huomiseen pärjään.

Näin mulle käy helposti.

mistä katoit hannun luennon?

Vierailija
15/24 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa. Yleensä käyn duunin jälkeen. Ja jos ei huvita käydä, en käy. Aina jotain syötävää kotoa löytyy.

Vierailija
16/24 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä koskaan lähde kauppaan. Mä poikkean kotimatkalla.

Vierailija
17/24 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus, ja mulla kauppaan matkaa n. 40 metriä.

Vierailija
18/24 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon jos jääkaapissa on vielä riittävästi kaliaa.

Vierailija
19/24 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Minulla on sairaus (fyysinen, mutta vaikkuttanut kyllä mieleenkin).  Minulla on vaikeuksia liikkua kodin ulkopuolella. Siitä huolimatta ei vammaispalvelusta meinaa saada tarvitsemiini apuvälineisiin rahaa. Pitää hallinto-oikeuden kautta kierrättää asiat, jotta lopulta saan sen, mikä alunperinkin olisi pitänyt myöntää. Mutta saapahan kaupunki huvia siitä, kun saa venyttää ja kiusata asian kanssa. Mutta asiaan, on vaikeaa. Välillä pitää kaupan parkkikselta kääntyä ja lähteä, kun ei vaan pysty kauppaan. Ei millään.

Vaikeuttaako sairautesi siis kävelemistä tai liikkumista yleensä, kun täytyy parkkipaikalta kääntyä takaisin? Vai esim. näkemistä tai visuaalista hahmottamista? Mulla on keskushermoston sairaus MS-tauti, joka vaikuttaa molempiin, viime vuosina varsinkin visuaaliseen hahmottamiseen.

Vierailija
20/24 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka helvetin kerta. Sama koskee laskujen maksua, vessan siivoamista, ikkunoiden pesua... Pakko tehdä, mutta mieluiten ulkoistaisin kaiken, jos vaan olisi varaa. Että sitä osaakin ihminen tehdä elämästään niin hankalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän