Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin perustuu outo mielipide siitä, että pitkillä hiuksilla on joku ikäraja?

Vierailija
21.07.2008 |

Äidilläni, joka on yli 60-vuotias on aina ollut kaunis pitkä tukka. Nyt hän sanoo, että taitaa olosuhteiden pakosta sen leikata, kun ei enää jaksa kuunnella kommentteja siitä, miten vanha ihminen ei saa pitää pitkää tukkaa. Vielä hullumpaa, samaa oli sanottu jo 40-vuotiaalle ystävällenikin. Eikös monissa muissa maissa vanhoilla naisilla nimenomaan ole pitkät hiukset?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mitään hiirenhäntää, vaan yhdet koko Suomen paksuimmista hiuksista :)

Vierailija
2/5 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen jo 34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mummo 97 vuotias saa kuulla jatkuvasti että leikataanko jo hiukset. mummo sanoo että vie ne hautaan asti mukanaan!

Vierailija
4/5 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja AINA ihmisten eka kysymys on, että koska aiot leikata tukkasi. Mummolla on kaksi lantiolle ulottuvaa saparoa.

Vierailija
5/5 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset on ohut hiirenhäntä ja käyttää ponnarilla tai vapaana niin sehän ei sovi kenellekään oli sitten 18v tai 98v.

Mutta jos on hyväkuntoiset pitkät hiukset ja iälleen sopivasti kammattu niin ei mikään sen parempi.

Ja jokainen saa pukea ja olla miten haluaa, mutta minun mielestä esim. minifarkkumekko ei sovi 70-vuotiaalle ihmiselle, vaikka olisi kuinka hyvässä kunnossa jne. Samoin hiusten kanssa, jos vanha ihminen laittaa hiuksensa esim. tyyliin "pamela anderson".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän