Nyt on aurinkoinen sää, Sinccis. Miksi et ole ulkona?
Aurinko paistaa, on kaunis maaliskuinen laskiassunnuntai. Miksi et ole ulkosalla raittiissa ilmassa, Sinccis?
Monta laskiaspullaa söit?
Kommentit (10)
Ajattelin mennä ulos. Tekisi mieli laskiaspullaa, mutta ei ole. Pitäisikö mennä kauppaa ostaa? Tosin on ylipainoa, joten ei varmaan kannata
Työpäivä loppuu vasta kello 15 eli monta minuuttia vielä lusittavaa.
Entinen sinkkumies, kirjoittelee useisiin ketjuun persoonallisia juttuja nimmarilla Sinccis
Varmaan samasta syystä kuin sinä ja minä, ap.
- ei sinkkumies
Laiskuus on mulla, maistuisi vaan laskiaspulla. Pitäisi ulos lähteä, kun näkyy aurinko eikä tähteä
T. Ap
Vai laiskiaissunnuntai.
Tuli nukuttua vähän huonosti. Menin nukkuun 04 jälkeen ja naapuri alko kolaan pihaa 07:30.
Kiitos siittä. On vähän veto veks.
Olen kuitenkin imuroinut ja käynyt kaupassa. Vielä jos saisi tiskattua, pöydät siivottua ja kokattua pihvit ja salaatit, niin olisin tyytyväinen.
Sinccis
Sinkkumies väitti aikanaan Trumpin onnistuneen tekemään ydinaseriisuntasopimuksen Pohjois-Korean kanssa. Minä yritin kertoa, että ei onnistunut. Nyt on jo Trump itse myöntänyt tämän. Joko sinkkumies pystyy myöntämään?
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies väitti aikanaan Trumpin onnistuneen tekemään ydinaseriisuntasopimuksen Pohjois-Korean kanssa. Minä yritin kertoa, että ei onnistunut. Nyt on jo Trump itse myöntänyt tämän. Joko sinkkumies pystyy myöntämään?
En pääse lukemaan twitteriä, ne blokkaa mut.
Vahvistamaton tili mukamas yms. skeidaa.
Taitaa olla salaliitto. Ja mä uskon kun mä luen Trumpin twiitit ihan ITSE. Sitähän silloin myös suosittelin kaikille.
Sinccis
Ei siellä ole mitään kivaa tekemistä.