Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä sivusto varoittaa sinusta.

Vierailija
24.02.2013 |

"Kun vierailet sivustolla Vauva.fi, se lähettää sinusta varoituksen sivustolle Sanoma.fi". Näin ilmoittaa nettiyhteyksiäni tarkkaileva tietokoneohjelma kun tulen tänne. Miksi? Miksi Sanoma.fi:tä eli käytännössä kai lähinnä Hesaria pitää varoittaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa...

Vierailija
2/7 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatko tänne paljon? Hesariinhan ei saa laittaa mitään kommentteja, jotka on kirjoitettu jonnekin muualle.

Oletko havainnut, että täältä olisi mennyt aiheita Hesariin tai päinvastoin? Tännehän voi kirjoittaa kunnon artikkeleita, mutta Hesariin kait paljon lyhyempiä. Oletko kirjoitellut molempiin?

Voishan se olla, että syy olisi jossain tämmöisessä?

Onks muille ilmestynyt tommoisia?

Kirjoittaisitko tänne jos jokaiseen tarttis laittaa sähköpostiosoite? Mua ei ollenkaan haittaa, vaikka vauva-toimitus tietää, että minä se täällä kirjoittelen välillä täyttä höpöhöpöä ja välillä sitten yritän ihan jotain ajatuksella ja välillä tulee sit kait aika hirveitä provojakin. Siis milloin mitäkin. Täällä oppii reagoimaan - ja ehkä kirjoittamaankin paremmin, varsinkin noin spontaanisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 08:59"]

Kirjoitatko tänne paljon? Hesariinhan ei saa laittaa mitään kommentteja, jotka on kirjoitettu jonnekin muualle.

[/quote]

En kyllä ole koskaan kirjoittanut Hesariin. Tämänkin palstan löysin vasta ihan äskettäin. Hmm, nyt tuli mieleeni, että kirjoitan tänne anonyymiserverin kautta, joten voisiko se olla syynä? Ja jos tämäkin lehti kuuluu Sanoma-konserniin niin ilmoitus ei siis menekään Hesariin vaan jonnekin Sanoman keskustietokoneelle.

Vierailija
4/7 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en mä ainakaan ymmärtänyt sun selitystä. Ensinnäkin mikä on anonyymiserveri? Onks se joku, joka putsaa sun tietsikan pois kuvioista jo aikaisemmassa vaiheessa kuin taviskirjoittajat, jotka eivät pelkää identiteettinsä paljastumista? No, mä oon ihan täystollo näissä asioissa enkä ymmärrä mitään.

Jos sua seurataan, niin voisitko sä kuulua niihin, jotka on täällä heitelly kommentteja, että onks lääkkeet otettu, mee ottaan lääkkeet, joskus heitelleet jotakin nimiäkin palstoille? Noi ovat täyttäneet kunnianloukkauksen yms rikoskuvauksen ja nimillä heittely on todella vakavaa eli täällä on kyllä nähty, että palstalla on tapahtunut ton tyyppisiä rikoksia. Jos ei ole joidenkin kohdalla pelkkää ikävää pilaa, niin sitten on kyllä käyty jossain rekistereissäkin ja sit tultu tänne vauva.fi, aihe vapaa palstalle heitteleen mitä sylki suuhun tuo. Eli aika varomatonta touhua on ollut ja oikeasti joku olisi voinut tehdä rikostutkintapyynnön. Ehkä on tehnykin. Olen nähnyt, että täällä on vaan kommentoitu, että mene heittään toi herjas sille oikealle henkilölle päin naamaa ja sit vielä sun omalla identiteetillä. (Tästä taisikin nyt sitten lähteä joku ilmoitus nettipoliisille ihan samantien sattumalta...) Kyllähän ne poliisien urkinnat tiedetään ja sitten toisaalta mitä muuta valeporukkaakin voi olla missä milloinkin???

Kenen koneelta kirjoitat - jonkun poliisin, sairaalan, koulun, kirkon, muun viraston tms - vai ihan omaltasiko vain?

Oikeastaan tästä viestistä tarttis laittaa ylläpidolle ilmoitus, että varmasti näkevät mitä tänne on kirjoitettu.

Hyviä ja hauskoja kirjoittajia toivotaan palstalle ja toivottavasti kirjoittavat oikein hulpeita juttuja olivatpa ne sitten tosia, satuja tai jotain provoja. Ihan sama lukijoille. Mutta herjaajat yms typerykset ULOS ja paskahuusin taakse! Siellä odottaa herra Koivuherra ja vauvatkin näkee mitä siellä tehdään tuhmille lapsille!

Vierailija
5/7 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkinen...tama on palsta jonne voi kirjoitella anonyymina. sivustolla pitaa ilmoittaa jos anonyymien kirjoittajien tietoja kerataan tai luovutetaan jonnekin. mitas gestapo-touhua tama on? laitonta. tietenkin jos herjattu tekee rikosilmoituksen voi ip-osoitteita lahtea tutkimaan poliisin kautta mutta muuten niin ei kuulu tehda. palstan yllapitajan velvollisuus on pitaa tiedot itsellaan. en nae missaan ilmoitusta etta anonyymina kirjoittavien tietoja luovutetaan palstan ulkopuolelle.

Vierailija
6/7 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tarkoitatko ap, että käytät jotain torrent-verkkoa tms? En mäkään näistä voi sanoa kauheasti ymmärtäväni, mutta tuo tuli vaan mieleen tuosta anonyymiserveristä.

Vierailija
7/7 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yhtään ymmärtänyt, mitä ap kirjoitti. Jos joku ymmärsi, selventäkää pliis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi