Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää välipalaksi lapselle treenien jälkeen?

Vierailija
24.02.2013 |

Kyseessä aika rankat treenit.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea on ehdottaa noin vähillä lähtötiedoilla (esim. lapsen ikä, laji, siis onko aerobista vai lihaskuntoa vaativa laji, tarvitaanko pieni välipalaa ja kotona on ruoka odottamassa vai pitääkö välipalan pitää nälkääkin jonkin aikaa.) Omilla lapsilla perustreenin jälkeen aina heti itse tehty hedelmäsmoothie, ja sitten syövät ruuan, kun pääsevät treeneistä kotiin. Lihaskuntotreenin jälkeen joko palautusjuoma tai juotava jogurtti, johon olen lisännyt rahkaa proteiinien takia, tai sitten rahka, johon sekoitan banaania ja ananasta.

Vierailija
2/3 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 11-v poika syö myöhäisten futistreenien (loppuvat klo 21) jälkeen autossa kotimatkalla pilttipurkin jotain hedelmä- tai marjasosetta. Sitä neuvottiinkin syömään jossain urheilijaohjeissa (tuskin muuten suostuisikaan syömään vauvaruokaa :) ), koska se on terveellistä, siitä saa energiaa, ja se sulaa hyvin, kun ei muuten juuri ennen nukkumaan menoa kannattaisi syödä enää. Lisäksi se on helppo ja nopea syödä. Ennen treenejä (hyvissä ajoin) on iltaruoka, joten pärjää soseella aamiaiseen asti. Muuten varmaan juuri joku proteiinipitoinen, kuten rahka ja banaani tms on hyvä valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maito on paras palautusjuoma:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän