Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyvin viikkonäytöllinen Clearblue digi pitää paikkansa?

Vierailija
24.02.2013 |

Meille tehty IVF joten hedelmöityspäivä on hyvin tiedossa, kiinnittymishetkeä ei tietenkään voi tarkkaan tietää. CB digi näytti pp14 Raskaana 1-2 viikkoa (eli siis 4+2) kuten kuuluukin, 4+4 samainen testi näytti jo Raskaana 2-3 viikkoa. Nyt kuitenkin rv 5+6 ja testi näyttää vieläkin Raskaana 2-3 viikkoa (vaikka pitäisi kai näyttää 3+?. Tarvinneeko tästä huolestua vaiko antaa edetä nyt omia polkujaan? Olen ymmärtänyt että noissa viikkonäytöissä voi olla jotain häikkää kun hormonitasot nousevat niin yksilöllisesti. Järki sanoo älä stressaa, kuitenkin asia vaivaa mieltä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä ne testis roskiin tässä vaiheessa testaa sitten kun oot kolme kuukautta myöhässä. Sitten se on ainakin varmaa eikä tarvii arvailla itkee sitä netissä yhyy testi sitä ja tätä

Vierailija
2/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi unohda toi ylempi tekstini koska luin tarkemmin ja oletkin ivf hoidossa etkä tyypillinen av mamma joka testaa jo kun testaa jo sillon kun menkat 2 päivää myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa:

Joo siis todellakin olemme hoidoissa ja raskaus on ihan oikeaan aikaan testattu ja testeillä jo todettu, lähinnä olen huolissani tuosta cb digitestin paikkansapitävyydestä ja hormonitasojen noususta. En viitsisi verikokeita rukoilla ihan sillä että olen tällaisesta huolissani, asiahan toki menee miten menee. Vaivaa vain mieltä joten kaipailisin kokemuksia noista viikkonäytöllisistä testeistä jo löytyy..

Vierailija
4/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan..kokemuksia?

Vierailija
5/5 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo testi ei ole minulle tuttu, mutta kommentoin kuitenkin...

Nuo hormonitasot voivat käsittäkseni vaihdella yksilöllisesti, joten uskoisin tuossa olevan suuri todennäköisyys siihen, että ne ovat sinulla nousussa. Minulla on kaksi hoitoalkuista raskautta, joista ekassa inssialkuisessa kyse oli kohdunulkoisesta. Toinen PASsista alkanut päättyi onnellisesti.

Itse oli niin hermoheikko, että kävin verikokeissa molemmilla kerroilla. Pieni hinta jonkinmoisesta mielenrauhasta... :) Toivon sinulle onnea!