Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen haluaisi myydä itseään normityön sijasta?

Vierailija
03.03.2019 |

Mikä saa naisen lopettamaan normityön ja valitsemaan prostituution? Moraalinen kynnys tällaiseen on nykyään matala, sillä näitä esimerkkejä on nousemassa yhä enemmän. Esim. eräs tuntemani 25 vuotias nuori suomalainen nainen matkustelee oikein urakalla ja elää leveää elämää eikä käy enää normitöissä. Hän totesi, että rahan saa paljon helpolla tarjoamalla palveluita sugardadyille. Tottakai tämä jättää henkisen jälkensä naiseen kuin naiseen. Ajatteleekohan naiset että valitseat tehdä helppoa rahaa oman aikansa ja kun rahaa on kertynyt riittävästi, niin sitten lopetetaan. Moni jää silti koukkuuun eikä lopetakaan. Näin heistä tulee lopulta ihmiskaupan uhreja oman valintansa seurauksena.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä taas oon kuullu, et hyvin moni asiakas on sekopää, oon kuullu tosi huonoja juttuja. se että jollekki ei oo satttunu sellasia, ei tarkota, etteikö muille olis voinut sattua. en esim vartijakaan haluis olla, koska en viihdy sellases työympäristössä.

Vierailija
42/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä että miksi ei. Jos pidät seksistä ja harrastaisit muutenkin irtosuhteita, niin miksi ei ottaa niistä rahaa kun joku on valmis maksamaan? Saat valita omat asiakkaasi ja ajan muita varmasti tulee muutama vakioasiakas joiden kanssa homma on molemmin puolin nautinnollista ja mukavaa ja sitten he vielä maksavat sinulle siitä!

-niiin, ja ne jotka ei harrasta, niin niille ala ei välttämättä sovi. :D jos muillekkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normityö se vasta huoramaista on.

Vierailija
44/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja kysyntää on niin paljon että niille vastenmielisellä voi sanoa kiitos ei.

-joo mutta osa ihmisistä vaikuttaa normaaleilta, vaikkei oliskaan. itelläni ei oo resursseja täl hetkellä jäädä pohtimaan onko joku järjissään vai eikö ole. siks en esim seurustelekkaan, tai etsi vakituista suhdetta just nyt. :D

Niin, onhan niitä hulluja maailmassa toki. Voi tulla kaupassakin vastaan.

Vierailija
45/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan näinkään. Ihminen voi ajatella että ei ole uhri, mutta loppujen lopuksi, kun mietitään ihan loppuun asti, niin kuitenkin on. Luuletko että nämä sugardaddyille "palveluitaan"  myyvät ovat oikeasti onnellisia? Ehkä voivat ajatellakin olevansa, mutta viimeistään kun ovat 60v tajuavat, että oho, jotain meni pieleen.

Itsekunnioitus murenee pala palalta, kun myy itsemääräämisoikeutensa, vaikkakin hyvään hintaan, ja vaikka ihminen kuinka yrittäisi tolkuttaa itselleen ja muille muuta. Vai luulitko, että nämä naiset saa elää juuri sellaista elämää kuin OIKEASTI haluaisivat? Jos sanovat näin, niin se on vahvaa defenssiä, auttaa heitä selviämään.

Eli kyllä, ihminen voi olla uhri tajuamattaankin.

Vierailija
46/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska media on mädättänyt heidän aivonsa, ja tehnyt heistä yliseksuaalisia raha-ahneita degeneraatteja

Vierailija
47/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska media on mädättänyt heidän aivonsa, ja tehnyt heistä yliseksuaalisia raha-ahneita degeneraatteja

Maailman vanhin ammatti.

”Media!”

Vierailija
48/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan näinkään. Ihminen voi ajatella että ei ole uhri, mutta loppujen lopuksi, kun mietitään ihan loppuun asti, niin kuitenkin on. Luuletko että nämä sugardaddyille "palveluitaan"  myyvät ovat oikeasti onnellisia? Ehkä voivat ajatellakin olevansa, mutta viimeistään kun ovat 60v tajuavat, että oho, jotain meni pieleen.

Itsekunnioitus murenee pala palalta, kun myy itsemääräämisoikeutensa, vaikkakin hyvään hintaan, ja vaikka ihminen kuinka yrittäisi tolkuttaa itselleen ja muille muuta. Vai luulitko, että nämä naiset saa elää juuri sellaista elämää kuin OIKEASTI haluaisivat? Jos sanovat näin, niin se on vahvaa defenssiä, auttaa heitä selviämään.

Eli kyllä, ihminen voi olla uhri tajuamattaankin.

:,D mitä oikein selität? Minusta kaupan kassat ovat uhreja, he eivät OIKEASTI halua tehdä sitä työkseen ja ovat onnettomia. Kaikki muu on selittelyä, kaupan kassat ovat masentuneita vaikka mitä sanoisivat, pala palalta heidän elämänsä ja itsetuntonsa murenee.. minä tiedän, koska näin se on, jokaisen kaupan kassan kohdalla.

Vierailija
49/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on koko homman idea, että ovat keskimääräistä kauniimpia.

-ahaa, no ei ainakaa mun näkemyksen mukaan kun tiedän monia naisia jotka on jonku hiirulaisen näkösiä vailla mitään hyviä geenejä ja niitäki miehet haluu... :DDDDDDDDDD eli ei oo ulkonäöstä kyse.

Miksi/mistä muuten tiedät lukuisia itseään myyviä?

Vierailija
50/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys. Puolituntia panemista josta viela viikon palkka, vastaan tyonteko...

Vierailija
51/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on koko homman idea, että ovat keskimääräistä kauniimpia.

-ahaa, no ei ainakaa mun näkemyksen mukaan kun tiedän monia naisia jotka on jonku hiirulaisen näkösiä vailla mitään hyviä geenejä ja niitäki miehet haluu... :DDDDDDDDDD eli ei oo ulkonäöstä kyse.

Miksi/mistä muuten tiedät lukuisia itseään myyviä?

Ihan tulee äkkiseltään mieleen, että tunnet huumeidenkäyttäjiä esimerkiksi oman käyttöösi takia. Mitenkään tuomitsematta ihmettelin.

Vierailija
52/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mäki voisin lähtee tohon mukaan, mut vasta sit ku on eka itellä mies ja ns turvaverkot kunnossa. :D

sinkkuna en lähtis tollaseen, siin vaan menee sekasin ku ei enää osaa keskittyy oleelliseen eikä olis mitään turvaa kenestäkään.

ja nimenomaan sillee et 1-2 asiakasta. mut niistäki voi tulla ongelmii, koska on niin intiimiä, mies vois muuttua sekopääks ja se on tosi raskasta.

Ei kukaan järkevä itseään kunnioittava ns. "hyvä" mies seurustele huorran kanssa. Jos kriteerinä on tietty vain mies, niin eiköhän jostain rotankolosta joku cuck löydy.

Vierailija
53/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös hankkinut lisätienestiä tällä tavoin. Miehet olivat oikein mukavia tavallisia herrasmiehiä, ei pelkoa pahoinpitelystä tai raiskauksesta kun viestittelin miesten kanssa tovin ennen tapaamista ja sain hieman vihiä millainen mies langan päässä on. Tuo näkemys asiasta että miesten mielestä maksullinen nainen on loppuunkulutettu, pilalla ja täysin kelvoton parisuhteeseen on täyttä puppua. Löysin nimittäin mieheni tällä tavoin, hän oli ensin asiakkaani ja ihastuminen tapahtui hetkessä molemminpuolin. Olemme olleet yhdessä jo jonkun aikaa, mieheni kunnioittaa ja haluaa minua aivan normaalisti. Myöskään seksuaalisuuteni ei ole ollut missään vaiheessa häiriintynyt, ei ennen eikä jälkeen itseni myymisen. Olen aina nauttinut seksistä, varsinkin nyt nautin siitä erityisesti oman rakkaan kumppanin kanssa.

Vierailija
54/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että moni nuori tyttö on silleen epäkypsä, ettei ymmärrä vielä omaa seksuaalisuuttaan, joten vartaloa on helppo käyttää välineenä. He ovat joka tapauksessa jo antaneet ilmaiseksi nettinuljuille, saadakseen jotain jännitystä elämäänsä, joten mitä eroa vaikka hyötyisi enemmän? 

Ei naisen elämässä ole monta vuotta mahdollisuutta kokea vähäsen luksusta, ellei satu olemaan superkaunis. Mikä tahansa työ voi tuntua itsensä myymiseltä, jos sitä tekee väkisin.

Luulen että sugarbabe kokee kynnyksen matalana, mutta onhan siinä riskit ahneuteen jne. Viisaampaa olisi ehkä pyrkiä avioon jonkun varakkaan kanssa, joka pystyy tarjoamaan tytölle hänen arvoisensa elintason pidempään. Ja ehdottomasti pidättäytyä seksistä sellaisten kanssa, jotka eivät siihen tod.näköisesti kykene.

Vierailija
55/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl mäki voisin lähtee tohon mukaan, mut vasta sit ku on eka itellä mies ja ns turvaverkot kunnossa. :D

sinkkuna en lähtis tollaseen, siin vaan menee sekasin ku ei enää osaa keskittyy oleelliseen eikä olis mitään turvaa kenestäkään.

ja nimenomaan sillee et 1-2 asiakasta. mut niistäki voi tulla ongelmii, koska on niin intiimiä, mies vois muuttua sekopääks ja se on tosi raskasta.

Ei kukaan järkevä itseään kunnioittava ns. "hyvä" mies seurustele huorran kanssa. Jos kriteerinä on tietty vain mies, niin eiköhän jostain rotankolosta joku cuck löydy.

Mutta joku saa kicksinsä siitä, että joku on "melkein h****" - tavallinen, jonka saakin "ostettua". Siinä yhdistyy hyvät puolet molemmista, siksi suhteella on mahdollisuuksia. 

Vierailija
56/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että moni nuori tyttö on silleen epäkypsä, ettei ymmärrä vielä omaa seksuaalisuuttaan, joten vartaloa on helppo käyttää välineenä. He ovat joka tapauksessa jo antaneet ilmaiseksi nettinuljuille, saadakseen jotain jännitystä elämäänsä, joten mitä eroa vaikka hyötyisi enemmän? 

Ei naisen elämässä ole monta vuotta mahdollisuutta kokea vähäsen luksusta, ellei satu olemaan superkaunis. Mikä tahansa työ voi tuntua itsensä myymiseltä, jos sitä tekee väkisin.

Luulen että sugarbabe kokee kynnyksen matalana, mutta onhan siinä riskit ahneuteen jne. Viisaampaa olisi ehkä pyrkiä avioon jonkun varakkaan kanssa, joka pystyy tarjoamaan tytölle hänen arvoisensa elintason pidempään. Ja ehdottomasti pidättäytyä seksistä sellaisten kanssa, jotka eivät siihen tod.näköisesti kykene.

Miksei vartaloaan voi käyttää välineenä vaikka ymmärtäisi seksuaalisuuttaan..?

Vierailija
57/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman vanhin ammatti.

”Media!”

Silloin ennenvanhaan sitä harjoitti vaan köyhät ihmiset selviytymisen pakosta.

Nykyään media suorastaan glorifioi hu oraamista, ja moni työhön kykeneväkin siihen hairahtuu.

Vierailija
58/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele Seksityöläinen, keitä ovat asiakkaasi? Yle Areenassa:

http://areena.yle.fi/1-4199646

Kuunnelkaa Ylen haastattelu jossa seksityöläinen kertoo asiasta.

Vierailija
59/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo eroaa normityöstä? Työssä kun työssä myydään osaamista ja vapaa-aikaa työnantajalle. Ihan samanlaista kaupankäyntiä sekin on, sillä erolla vaan että työnantaja keksii keinoja millä puristaa viimeisetkin mehut työntekijästä ja mahdollisimman halvalla tietenkin.

Vierailija
60/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman vanhin ammatti.

”Media!”

Silloin ennenvanhaan sitä harjoitti vaan köyhät ihmiset selviytymisen pakosta.

Nykyään media suorastaan glorifioi hu oraamista, ja moni työhön kykeneväkin siihen hairahtuu.

Näin on. Nythän tuo suurin riski eli raskaus+ vaarallinen abortti on pystytty vähentämään viimeiset viitisenkymmentä vuotta. Kun kristinusko laskee suosiotaan, niin moraalinenkin leima alkaa väistyä. Se ajatus seksin pahuudestahan on istutettu jälkeläisiin etupäässä sillä ajatuksella, että eivät vaan saisi jälkeläisiä ja joutuisi pulaan. Jännä nähdä, mihin tässä mennään. Toimiva ehkäisy on ollut mahdollinen vasta niin vähän aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi