Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen haluaisi myydä itseään normityön sijasta?

Vierailija
03.03.2019 |

Mikä saa naisen lopettamaan normityön ja valitsemaan prostituution? Moraalinen kynnys tällaiseen on nykyään matala, sillä näitä esimerkkejä on nousemassa yhä enemmän. Esim. eräs tuntemani 25 vuotias nuori suomalainen nainen matkustelee oikein urakalla ja elää leveää elämää eikä käy enää normitöissä. Hän totesi, että rahan saa paljon helpolla tarjoamalla palveluita sugardadyille. Tottakai tämä jättää henkisen jälkensä naiseen kuin naiseen. Ajatteleekohan naiset että valitseat tehdä helppoa rahaa oman aikansa ja kun rahaa on kertynyt riittävästi, niin sitten lopetetaan. Moni jää silti koukkuuun eikä lopetakaan. Näin heistä tulee lopulta ihmiskaupan uhreja oman valintansa seurauksena.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi asiakasta. En myy pelkästään seksiä mutta myös hellyyttä ja läheisyyttä. Se on heille usein tärkeämpää kuin se seksi. Rehellisesti sanottuna nautin itsekin siitä, että voidaan olla vain lähekkäin ja kuuntelen heidän huoliaan. Lisäksi olen aika seksuaalinen ihminen, pidän huomiosta ja rakastan sellaista leikittelyä. Asiakkaani ovat myös melko taitavia sängyssä, tai ovat oppineet mistä pidän ja miten minut saa sekoamaan.

Rahaa tulee kuussa käteen 4000 euroa, tapaan kummankin asiakkaan 6-7 kertaa kuussa. Hyvin vähällä työmäärällä paljon rahaa ja voin sitten loppuajan tehdä mitä haluan. Ei taida olla paljon mitään parempaa ammattia.

Tykkään työstäni sen verran että joskus jopa haaveilen asiakkaistani. Ollaan ikään kuin kavereita siinä samalla.

Kiitos vastauksesta. Niin teillä naisilla on tällainen taloudellien valttikortti ja mahdollisuus tienata myymällä omaa vartaloaan. Miehillä tällaista vastaavaa mahdollisuutta yleisesti ei ole. Siksi sinäkin varmasti allekirjoitat sen, ettet ole millään tapaa ihmiskaupan uhri vaikka myytkin seksipalveluitasi. Kyse on sinun henkilökohtaisesta valinnastasi vai mitä?

Miksi miehilla ei ole mahdollisuutta? Onhan myös gigoloita ja aika moni nainen haaveileekin heistä. Kuten esim. minä.

Eri, ja onhan Suomikin pullollaan sellaisia naisia, joille ei ulkonäön puolesta makuuhuoneessa maksettaisi edes minimipalkkaa. :D Kuten joku ketjussa totesikin; KAUNIIDEN naisten etuoikeus.

Vierailija
22/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on ihan ok näköinen ja kokoinen, niin aika vapaasti saa valita asiakkaat. Valkkaa ne siistit, rikkaat herrasmiehet, kenen kanssa panot tapahtuu siisteissä hotelleissa tai miehen kotona/mökillä/tms. 

Onhan se aika epäreilua, että ihan vaan panemalla muutaman kerran kuussa voi nainen tienata ihan johtajataason summia. En ymmärrä, mikä tuossa on se paha asia

-saa törkeästi rahaa työmäärään nähden

-saa panna, mikä lähtökohtaisesti on ihan kivaa

-ei ole pakko, tehdä jos ei huvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on ihan ok näköinen ja kokoinen, niin aika vapaasti saa valita asiakkaat.

- olla ok näkönen ja olla kaunis on kaks HIUKAN eri asiaa. mä kyllä väittäisin että enemmän tolla alalla on rumia naisia kun kauniita. :D kauniita ensinnäkin on tosi vähän, ja esim itelläni sillon ku oon oikeesti panostanu siihen et näytän hyvältä on se taso niin korkealla, etten mä lähde kenen tahansa mukaan todellakaan.......... :D ehkä aviomieheks ottaisin rikkaan, mut en mä alistuis mikskään kertapanoks, ku tiiän että oon ns. arvokkaampi. :D

Vierailija
24/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkaa ne siistit, rikkaat herrasmiehet,

-herrasmiehet???? entä jos mies onkin vakavasti mielisairas, vvaikka esittäis muuta??? tolla alalla joutuu oikeesti kohtaamaan hulluutta.

tollanen ala sopii ehkä parhaiten esim naiselle, jota on seksuaalisesti käytetty hyväks jo lapsuudessa, jonka mies on väkivaltanen mielipuoli, jonka kaverit on vittumaisia selkäänpuukottajia. mut sellanen ihminen joka ei elä tollasessa todellisuudessa, ei sovi alalle. :DDD

Vierailija
25/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuota aiemmin ja yksi syy kyllä oli, että en osaa tehdä normaaleja töitä enkä jaksa kouluttautua pitkälle. Ei se nyt niin hauskaa ole ja vaarallisia tilanteita tuli, vaikka olin alalla vain vähän aikaa.

Vierailija
26/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät puolet

-tienaa helposti rahaa

-voi valikoida miehistä

-voi harrastaa seksiä

huonot puolet

-mielisairaat asiakkaat

-väkivaltaset, raiskarit, vainoojat, stalkkerit, yms. hullut

-työtä ei voi tehdä julkisella paikalla. :D ite ainaki inhoon töitä mitkä tehdään jossain yksityises paikassa, saan melkee paniikkikohtauksen jo siitä :D

-käsitys miehistä muuttuu tosi huonoon ja ykstoikkoseen suuntaan, arvostus esim perheelämää kohtaan yms miehen romanttisuutta kohtaan häviää

-katkeroituminen miehiin ja ihmisten huonoon käytökseen

-ihmiset ihmettelee mistä saat rahas/selitysten keksiminen

-ihmiset ei arvosta tätä alaa :D

-ihmiset pitää tyhmänä

-ulkonäkökeskeinen ala

-teet intiimiä työtä, etkä työtä jossa on ns. rako ihmisten välillä

-täytyy miettii jatkuvasti kropan ulkonäköä / kalorienlasku / liikunta yms.

-seksi muuttuu rutiiniks

Vierailija
27/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi asiakasta. En myy pelkästään seksiä mutta myös hellyyttä ja läheisyyttä. Se on heille usein tärkeämpää kuin se seksi. Rehellisesti sanottuna nautin itsekin siitä, että voidaan olla vain lähekkäin ja kuuntelen heidän huoliaan. Lisäksi olen aika seksuaalinen ihminen, pidän huomiosta ja rakastan sellaista leikittelyä. Asiakkaani ovat myös melko taitavia sängyssä, tai ovat oppineet mistä pidän ja miten minut saa sekoamaan.

Rahaa tulee kuussa käteen 4000 euroa, tapaan kummankin asiakkaan 6-7 kertaa kuussa. Hyvin vähällä työmäärällä paljon rahaa ja voin sitten loppuajan tehdä mitä haluan. Ei taida olla paljon mitään parempaa ammattia.

Tykkään työstäni sen verran että joskus jopa haaveilen asiakkaistani. Ollaan ikään kuin kavereita siinä samalla.

Kiitos vastauksesta. Niin teillä naisilla on tällainen taloudellien valttikortti ja mahdollisuus tienata myymällä omaa vartaloaan. Miehillä tällaista vastaavaa mahdollisuutta yleisesti ei ole. Siksi sinäkin varmasti allekirjoitat sen, ettet ole millään tapaa ihmiskaupan uhri vaikka myytkin seksipalveluitasi. Kyse on sinun henkilökohtaisesta valinnastasi vai mitä?

Maailmassa on miespuolisia seksityöläisiä, joista osa myy vain seuraansa ja tienaa hyvin.

Vierailija
28/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen edelleen. Asiakkaat ovat vakituisia ja toimin ohessa ihan vain puhtaana seuralaisena. Osa haluaa myös jonkun seurakseen illanviettoon ja kahvilaan.

Tosin kuulun muutenkin siihen vähemmistöön joka maksaa veronsa ja antaa kuitin. Hintataso on kohdillaan joten jää jopa jotain käteenkin vaikka toimin tunnollisesti.

Vierailija
29/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on se kans, et inhoon esim henkilökohtasen avustajana työtä. inhoon tota, et ollaan kahdestaan jonkun vieraan kanssa. mä vaan en pidä siitä. :D mä pidän siitä, ku oikeesti tunnen vastapuolen.

esim kerran yks mies ehdotti, et lähtisin seuralaiseks just tollee ettei ees mtn seksiä välttämättäm mut vaan jokski edustusnaiseks. sit et saisin siitä rahaa.

okei, ajattelin et mitä hittoo, miks mä saisin RAHAA SIITÄ?????? -.-

ja tuli heti olo et yök, ei oo yhtään mun juttu esittää jonku käsipuolessa et "voi vitsi miten on hienoa, ai että..." tuli sellane olo et vitsi miten teennäiseltä kuulostaa, ja joku vieras ihminen ??? mä vihaan small talkkia muutenkin!!!!!!!!!

Vierailija
30/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen voi saada pois bordellista mutta bordellia ei saa pois naisesta.

Eli parisuhdemielessä palanutta lihaa.

Ei ainakaan mua voisi vähempää kiinnostaa mikään kahlitseva parisuhde. -ex-hu**a-

Vierailija
31/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen edelleen. Asiakkaat ovat vakituisia ja toimin ohessa ihan vain puhtaana seuralaisena. Osa haluaa myös jonkun seurakseen illanviettoon ja kahvilaan.

Tosin kuulun muutenkin siihen vähemmistöön joka maksaa veronsa ja antaa kuitin. Hintataso on kohdillaan joten jää jopa jotain käteenkin vaikka toimin tunnollisesti.

Oletko tehnyt kauan? Teetkö muuta työtä? 221

Vierailija
32/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet että tuntipalkka on sama? Ammattilaisten mukaan vain pieni osa asiakkaista on kovin vastenmielisiä.

Vierailija
33/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut kautta aikojen kauniiden naisten etuoikeus.

-miks mä tiedän sit lukuisia naisia jotka on rumia ja ne myy persettää?? :DDDDD

Sehän on koko homman idea, että ovat keskimääräistä kauniimpia.

Vierailija
34/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt kauan? Teetkö muuta työtä? 221

Tämä työllistää sen verta hyvin ettei mun tarvitse käydä muualla. Kävin alkuvaiheessa heittämässä keikkaa strippiklubilla, mutta huomasin voivani stripata tässäkin hommassa juurikin paremmalla tulotasolla.

Nautin siitä kun pääsen välillä ideoimaan illan teemaa ja irtaantumaan seksistä ihan vain pelkäksi seuralaiseksi. En pidä toistuvista kaavoista :)

Vaihtelevuus on mielestäni oman työni suola.

Vierailija
35/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä sitten paljon eroa että etsitään miestä elättämään parisuhteen avulla vs. myy seksiä ja läheisyyttä?

Vierailija
36/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on kyllä moni asia ihan vinksallaan mutta sanotaan nyt että raha ei välttämättä ole helppoa mutta se on nopeaa.

Vierailija
37/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä että miksi ei. Jos pidät seksistä ja harrastaisit muutenkin irtosuhteita, niin miksi ei ottaa niistä rahaa kun joku on valmis maksamaan? Saat valita omat asiakkaasi ja ajan muita varmasti tulee muutama vakioasiakas joiden kanssa homma on molemmin puolin nautinnollista ja mukavaa ja sitten he vielä maksavat sinulle siitä!

Vierailija
38/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet että tuntipalkka on sama? Ammattilaisten mukaan vain pieni osa asiakkaista on kovin vastenmielisiä.

Jep ja kysyntää on niin paljon että niille vastenmielisellä voi sanoa kiitos ei.

Vierailija
39/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on koko homman idea, että ovat keskimääräistä kauniimpia.

-ahaa, no ei ainakaa mun näkemyksen mukaan kun tiedän monia naisia jotka on jonku hiirulaisen näkösiä vailla mitään hyviä geenejä ja niitäki miehet haluu... :DDDDDDDDDD eli ei oo ulkonäöstä kyse.

Vierailija
40/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja kysyntää on niin paljon että niille vastenmielisellä voi sanoa kiitos ei.

-joo mutta osa ihmisistä vaikuttaa normaaleilta, vaikkei oliskaan. itelläni ei oo resursseja täl hetkellä jäädä pohtimaan onko joku järjissään vai eikö ole. siks en esim seurustelekkaan, tai etsi vakituista suhdetta just nyt. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi