Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen haluaisi myydä itseään normityön sijasta?

Vierailija
03.03.2019 |

Mikä saa naisen lopettamaan normityön ja valitsemaan prostituution? Moraalinen kynnys tällaiseen on nykyään matala, sillä näitä esimerkkejä on nousemassa yhä enemmän. Esim. eräs tuntemani 25 vuotias nuori suomalainen nainen matkustelee oikein urakalla ja elää leveää elämää eikä käy enää normitöissä. Hän totesi, että rahan saa paljon helpolla tarjoamalla palveluita sugardadyille. Tottakai tämä jättää henkisen jälkensä naiseen kuin naiseen. Ajatteleekohan naiset että valitseat tehdä helppoa rahaa oman aikansa ja kun rahaa on kertynyt riittävästi, niin sitten lopetetaan. Moni jää silti koukkuuun eikä lopetakaan. Näin heistä tulee lopulta ihmiskaupan uhreja oman valintansa seurauksena.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhri on väärä sana. Uhri on kyseessä jos nainen on pakotettu prostituutioon. Sugardaddyilmiön kohdalla kyse ei ole uhrista.

Vierailija
2/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty normityöhön - syystä tahi toisesta. Ymmärrän tämän ajatusmallin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä verot maksetaan? Yksityisyrittäjä?

Vierailija
4/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no veroja tuskin kukaan prostituoitu makselee, joten helppo raha on se vastaus kun välttyy veroiltakin.

Vierailija
5/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksesta työksi. 

Vierailija
6/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tämä jättää henkisen jälkensä naiseen kuin naiseen

-Millasen? :D

Niin, ja jotkut etenee esim reittä pitkin ihan työelämässäki :D

ja jotkut elää sossun rahoila, tota vois verrata vähän siihen, ainaki ulkopuolisen silmiin tollanen elämä näyttää loisijan elämältä :D

ja asiakkaat hulluja suuri osa, muuten jees,helppoa rahaa. :D käsitys miehistä ainaki muuttuu ja tulee varmaan aika pahansuovaks ihmiseks lopulta. :D ja alkolohii / huumeita käyttää moni.. eikä sit seksistä enää varmaa lopulta nauti. :D ku se muuttuu pakkopullaks. :D

sit ku tulee muutama pahoinpitely/huumaaminen/raiskaus nii siihen sit kuluu energia eikä varmaa normitöitä enää jaksaiskaan...

sit ulkopuoliset ihmettelee et onks toi laiska vai miksei toi oo ikin kunnon töis, vai onks toi joku h********* ku on aina merkkivaatteet ja meikit naamassa ja lopulta tulee sellane kulahtanu ulkonäkö ja katkeroitunu ilme naamalle.

Vierailija
7/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi asiakasta. En myy pelkästään seksiä mutta myös hellyyttä ja läheisyyttä. Se on heille usein tärkeämpää kuin se seksi. Rehellisesti sanottuna nautin itsekin siitä, että voidaan olla vain lähekkäin ja kuuntelen heidän huoliaan. Lisäksi olen aika seksuaalinen ihminen, pidän huomiosta ja rakastan sellaista leikittelyä. Asiakkaani ovat myös melko taitavia sängyssä, tai ovat oppineet mistä pidän ja miten minut saa sekoamaan.

Rahaa tulee kuussa käteen 4000 euroa, tapaan kummankin asiakkaan 6-7 kertaa kuussa. Hyvin vähällä työmäärällä paljon rahaa ja voin sitten loppuajan tehdä mitä haluan. Ei taida olla paljon mitään parempaa ammattia.

Tykkään työstäni sen verran että joskus jopa haaveilen asiakkaistani. Ollaan ikään kuin kavereita siinä samalla.

Vierailija
8/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen voi saada pois bordellista mutta bordellia ei saa pois naisesta.

Eli parisuhdemielessä palanutta lihaa.

Vierailija
9/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mäki voisin lähtee tohon mukaan, mut vasta sit ku on eka itellä mies ja ns turvaverkot kunnossa. :D

sinkkuna en lähtis tollaseen, siin vaan menee sekasin ku ei enää osaa keskittyy oleelliseen eikä olis mitään turvaa kenestäkään.

ja nimenomaan sillee et 1-2 asiakasta. mut niistäki voi tulla ongelmii, koska on niin intiimiä, mies vois muuttua sekopääks ja se on tosi raskasta.

Vierailija
10/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi asiakasta. En myy pelkästään seksiä mutta myös hellyyttä ja läheisyyttä. Se on heille usein tärkeämpää kuin se seksi. Rehellisesti sanottuna nautin itsekin siitä, että voidaan olla vain lähekkäin ja kuuntelen heidän huoliaan. Lisäksi olen aika seksuaalinen ihminen, pidän huomiosta ja rakastan sellaista leikittelyä. Asiakkaani ovat myös melko taitavia sängyssä, tai ovat oppineet mistä pidän ja miten minut saa sekoamaan.

Rahaa tulee kuussa käteen 4000 euroa, tapaan kummankin asiakkaan 6-7 kertaa kuussa. Hyvin vähällä työmäärällä paljon rahaa ja voin sitten loppuajan tehdä mitä haluan. Ei taida olla paljon mitään parempaa ammattia.

Tykkään työstäni sen verran että joskus jopa haaveilen asiakkaistani. Ollaan ikään kuin kavereita siinä samalla.

Kiitos vastauksesta. Niin teillä naisilla on tällainen taloudellien valttikortti ja mahdollisuus tienata myymällä omaa vartaloaan. Miehillä tällaista vastaavaa mahdollisuutta yleisesti ei ole. Siksi sinäkin varmasti allekirjoitat sen, ettet ole millään tapaa ihmiskaupan uhri vaikka myytkin seksipalveluitasi. Kyse on sinun henkilökohtaisesta valinnastasi vai mitä?

Vierailija
11/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäänsä "helppoa" rahaa. Kyllähän sitä itse kukin mieluummin tienaisi tunnissa päälle satasen, kuin vain jonkin rupuisen kympin. Ja ne kaikista halutuimmathan tienaavat vielä tuotakin enemmän!

Vierailija
12/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh tuskinpa prostituoitui kannattava mies sanoo että parisuhdemielessä pilalla... :D  koska ihan hyvin vaikka oma tyttöystävä vois tehdä tota, ja moni mies on ihan innoissaanki tollasesta. :DDDD

ite ainaki lähtisin tohon mukaan, mut vasta just sit ku seurustelen. sillon ku oon yksin, oon yksin, eikä mua saa tollaseen mukaan millään. sitten kun on ns asiat kunnossa, sitten katson uudelleen ja mietin haluanko mukaan tohon, jos ne ei ole kunnossa, en lähde pilaamaan elämää rahan vuoks. :D

Vierailija
13/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen voi saada pois bordellista mutta bordellia ei saa pois naisesta.

Eli parisuhdemielessä palanutta lihaa.

Kyllä. ”Puhkikulutettu reikä”. Ja se on mielentila.

Vierailija
14/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Saa päättää työaikansa ja määrän itse, samoin palkkansa.

Tässä normioravanpyörässä josta jää just ja just joku 2000e käteen mikä riittää peruselämiseen, ei ole oikeasti mitään tavoiteltavaa.

Jos tuota tekee omasta vapaasta tahdostaan niin keltä se on pois?

Vierailija
15/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Niin teillä naisilla on tällainen taloudellien valttikortti ja mahdollisuus tienata myymällä omaa vartaloaan. Miehillä tällaista vastaavaa mahdollisuutta yleisesti ei ole. Siksi sinäkin varmasti allekirjoitat sen, ettet ole millään tapaa ihmiskaupan uhri vaikka myytkin seksipalveluitasi. Kyse on sinun henkilökohtaisesta valinnastasi vai mitä?

Miksi miehilla ei ole mahdollisuutta? Onhan myös gigoloita ja aika moni nainen haaveileekin heistä. Kuten esim. minä.

Vierailija
16/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehilla ei ole mahdollisuutta? Onhan myös gigoloita ja aika moni nainen haaveileekin heistä. Kuten esim. minä.

Maailmalla poikaprosituutio on jopa kovempi sana kuin naiset ikinä.

Vierailija
17/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut kautta aikojen kauniiden naisten etuoikeus.

Vierailija
18/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite ainaki kaipaan syvempää yhteyttä, ku jotain minuutin kertapanoja tyylii kauppakeskuksen vessassa. :DDD

ja vaikka eletäänki suomessa, nii yllättävä monet suomalaiset miehet on kusipäitä. jos viihtyy ilman kusipäiden seuraa niin miks sitä väkisin tekeytyis et on joku yli sosiaalinen introvertti joka haluaa kaikista eniten lhelleen kusipäisiä ihmisiä??

on hyvä muutenki oppii elämään pienellä rahamäärällä. raha ei tee onnelliseks. se että voinko valita meenkö lounasravintolaan vai huipputason ravintolaan, ei oo asia jota tavottelen vaan viihdyn ihan siinä halvassa ravintolassa.

Vierailija
19/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut kautta aikojen kauniiden naisten etuoikeus.

-miks mä tiedän sit lukuisia naisia jotka on rumia ja ne myy persettää?? :DDDDD

Vierailija
20/62 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli sosiaalinen extroverrttti***

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän