Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaus työkavereiden kysymykseen "Miten olet viihtynyt?", kun ei ole viihtynyt?

Vierailija
24.02.2013 |

Paukauttaako suoraan rehellisesti, etten viihdy ja eritellä ne useat asiat, jotka tökkivät? Vai vastata vaan joo.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisessa tilanteessa tilannetta ainakaan auta se, että alkaa paukuttamaan niitä epäviihtyisiä juttuja mahdollisesti ihan viattomalle kysyjälle. Kyllä tuollaiseen on ihan viisasta vastata jotain ympäripyöreää, kuten "tässähän tämä on mennyt". Onhan aina mahdollista, että kun työpaikkaan tutustuu paremmin tai totuttautuu pidempään, niin se alkaa tuntuakin ihan kivalta työpaikalta. Joten ei olisi kovin kaukaa viisasta poltella siltoja jo heti alkumetreillä.

Vierailija
2/7 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaisin jotenkin ympäripyöreästi että "onhan tässä alkuun opettelemista ja totuttelemista"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisestä yleensä huomaa jos jokin ei ole hyvin, jos kysymys olikin vaikka siksi? 

Miksi et viihdy? Olisiko omassa asenteessa korjaamista?

Vierailija
4/7 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yrittäisin mainita epäkohdista kohteliaasti. Esim. toteaisin, että onhan tämä ollut erilaista kuin kuvittelin ja totuttelen vielä asioihin. Ihmetyttää, miksi jääkaaapista häviää eväät ja miksi tuo pomon lapsi saa lähteä puoli tuntia ennen meitä. Toisaalta pomo on ollut kohtelias ja te työkaverit avuliaita. 

Vierailija
5/7 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet! Joudut silmätikuksi jos sanot ettet viihdy.

Vierailija
6/7 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt tilanne, jossa valkoinen valhe on paikallaan. Vaikkei työ (vielä, ehkä myöhemmin?) miellyttäisi, kyse on kuitenkin ihmisistä, joiden kanssa työtäsi joka päivä teet. He tai ainakin jotkut heistä ovat varmaan ihan mukavia? Varmaan haluat olla hyvissä väleissä heidän kanssaan, muuten työ tuntuu vielä ikävämmältä?

Itse sanoisin, että huhhuh, alussa aina hankalaa, mutta joka päivä menee vähän paremmin ja kyllä se tästä kohta iloksi muuttuu. Ja iloinen hymy päälle!

Vierailija
7/7 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaisin vaikka että olen kaikkein parhaiten viihtynyt yhdessä toisessa työpaikassa XX ja perustelisin, miksi viihdyin siellä mutta en alkaisi luettelemaan nykyisen paikan huonoja puolia.

Jos ei ole vielä itse työyhteisön täysvaltainen jäsen niin ei ole oikein sellaisessa asemassa, että voisi sanoa jotain negatiivista. Vaikka tuo negatiivinen olisi tottakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme