Mikä mua vaivaa?
Olen 26-vuotias nainen. Mulla on ollut seuraavat oireet jo 8 kuukauden ajan, nyt on lääkäriaika varattuna. ajattelin kysäistä jos teil olisi samantyylisiä oireita ja mistä ne oireet ovat johtuneet? Syön normaalisti, eikä elämässäni ole stressiä.
Jatkuva toispuoleinen päänsärky
näköhäiriöt
suunnilleen kerran kuussa flunssa/kuume
itsestään tulevat mustelmat
jääkylmät ja hikoilevat kämmenet, sekä jalat
huimaus
selittämätön laihtuminen
ainainen väsymys, joka ei poistu nukkumalla
hengästyn pienestäkin rasituksesta
muisti/ ajatus pätkii pahasti
Kommentit (4)
Unohdin lisätä et on myös kovia kipuja milloin selässä, jaloissa, rinnassa ja vatsassa
Hui. Ei kuulosta kovinkaan normaalilta.. Missä tuo päänsärkysi on? Mulla oli aivan sietämätöntä toispuoleista päänsärkyä oikeassa silmässä, silmäntakana, otsassa, takaraivolla (oikealla puolella) joka paljastui silmien jännitystilaksi, eli sellaiseksi että mulle on aikanaan määrätty liian voimakkaat lasit koska silmät on jatkuvasti jännittyneet ja tulos optikolla näin ollen väärä (jopa koneella mitattuna). Näkö huononi reilu vuosi sitten muka merkittäväksi ja samoihin aikoihin alkoi nuo päänsäryt.. Nyt mennään reippasti laimeammilla laseilla, ja päänsäryt on kadonneet.
Näköhäiriöt + päänsäryt voi olla migreeniä, mutta todellakin kannattaa tutkituttaa.
Voisiko olla että mustalmat ei tule itsestään, et vaan huomaa ehkä kolauttaneesi itseäsi?
Muut oireet kuulostaa kummallisilta.. En osaa sanoa kuin että mene lääkäriin.
Kilpirauhasen vajaatoimintaa?
Jepjep...