Saako naisia nykyisin enää lähestyä?
Jos saa, niin missä ja miten?
Vai kannattaako suosiolla vaan ostaa lippu asiaan?
Ja mikään tinderi huijareineen, feidareineen ja miesvihainijeen ei voisi vähemmãn kiinnostaa.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin tarve teillä on lähestyä? Oikeasti?
Kait siksi, että he ajattelee naisten olevan mukavia. Mutta itse en kyllä valitsisi tätä palstaa tarkistaakseni, että ovatko. :D
Puliukko-28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puliukko-28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat voi nähdä toisinkin. Miksi niin moni nainen luulee, että jokainen miehen ns. lähestyminen olisi iskuyritys? Ihmettelin kovasti myös, ettei tuntemattomia saisi lähestyä. Jokainen ihminen on ensin tuntematon. Jos et koskaan lähesty tuntematonta, et koskaan lähesty ketään.
Minäkin miehenä todella haluaisin jutella naisten kanssa reilusti ja tasa-arvoisesti, ilman kummempia taka-ajatuksia, mutta naisista harvoin on tähän - onneksi poikkeuksia on. Jos tutustumisesta seuraa jotain enemmän, niin hienoa, mutta pelkkä ystävyys ja kaveruuskin riittää tai ihan vaan muuten mukava juttelutuokio.
Onhan se miehelle aina riski lähestyä naista. Jos jostain syystä miellytät, ei ongelmaa. Jos et, alkaa metoo-kortti heilua.
Hyvä viesti, peukutan!
Alkaa Metoo -kortti heilua? Veikkaan että saa aika paljon tehdä ennen kuin mitään aletaan ko. leimaa lyömään otsaan. Asia on aika yksinkertaista, jos jotain kiinnostaa, niin kiinnostaa. Jos ei, niin ei.
Jos aloittaa keskustelua naisen kanssa siten, että napauttaa avokämmenellä persauksille ja sanoo "Hei beibi, voitaisko tutustua?" niin siinä on potentiaalia metoo:lle, mutta meneppä ihan asiallisesti juttelemaan, kyllä ne naiset juttelee takaisin. Jos eivät, niin sitten jatkat matkaa.
Tuota, eihän tässä tapauksessa tarvinnut tehdä mitään muuta kuin avata suunsa ja kysyä, saako naisia lähestyä. Pam. Olit inhottava lähmijä. Eli tältä pohjalta..
Tuo kertoo myös kyseisten naisten luonteista. Jos ovat kusipäisellä tuullella, niin ovat. Sitten antaa heidän tehdä omia juttujaan. Aina löytyy mätiä omenoita, niin miesten kuin naisten keskuudesta.
Niin kertoo minustakin. Harmi vain, että niiltä ei saa otettua näppistä pois. :)
Vierailija kirjoitti:
Ap jos on vaikeuksia, niin ajattele, että olisit homomies ja lähestyisit toista miestä. Jos se auttaisi samaistumaan naisen asemaan paremmin.
Tai vielä parempi: miten ap toivoisi homomiehen lähestyvän itseään, jos ko. homo olisi kiinnostunut mutta ei varma ap:n suuntautumisesta (ja ap siis olisi oma itsensä eli hetero). Millainen lähestyminen jättäisi positiivisen fiiliksen siitä huolimatta, ettet itse ollut kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on sosiaalinen eläin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on sosiaalinen eläin
Annan ilmaisen vinkin: Moni vanhus ilahtuisi jutteluseurasta. Suunnatkaa sosiaalisuutenne heihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jos on vaikeuksia, niin ajattele, että olisit homomies ja lähestyisit toista miestä. Jos se auttaisi samaistumaan naisen asemaan paremmin.
Tai vielä parempi: miten ap toivoisi homomiehen lähestyvän itseään, jos ko. homo olisi kiinnostunut mutta ei varma ap:n suuntautumisesta (ja ap siis olisi oma itsensä eli hetero). Millainen lähestyminen jättäisi positiivisen fiiliksen siitä huolimatta, ettet itse ollut kiinnostunut?
Tämä!
Saa ja mä oikeastaan toivonkin, että joku kiva mies ihan rohkeasti tekisi aloitteen :)
Hyi olokkoon mittää karjua kyllä taho iholle kiinni. Sairasta!! Kaks karjua köyrii, hyi. Luonno vastasta!
Kyllä määki oon aina friiduja vähän kourassu isosta kainalosta jos oon halunnu päästä apajille.ja monesti sillä on irtonnukki!!
Tane, Mynämäki
MeToosta uikuttajat ovat lähes aina näitä jotka taputtavat perseelle ja kysyvät saako vähän tissiäkin kouraista. Sen jälkeen pari seksivitsiä perään.
Minulle voi jutella normaaleista asioista. Mukavia puheenaiheita ovat mm. harrastukset, vaikkapa juokseminen ja taidemaalaus. Näistä keskustelen oikein mielelläni. Mutta keskustelut takapuolestani ja rintavarustuksestani eivät ole puheenaiheita joista haluan keskustella minua lähestyvien miesten kanssa. Jos meistä tulee läheisiä esim. parisuhteen kautta, voimme käydä keskustelua myös näistä aiheista. Minua voi siis lähestyä jos osaa keskustella kuin normaalit ihmiset.
Tottakai jos olet pitkä ja komea. Silloin tyyli on vapaa.
Kyllä se taitaa olla se lentolipun oston paikka.
Kun näytä kommentteja katsoo niin ei se sitä viitti moiseen miinakenttään astua parin täysinjärkisen naisen takia. Hienoa kun eräät naiset pilaavat mahdollisuudet muille.
Ja en kyllä edes mistään pokailusta edes puhunut. Olipa hypähdys johtopäätöksiin. Kyllä haluisin eka tietää millainen luonne naisella on ennenkun edes alan mitään pokailua harkitsemaan.
Heh, pilden piiritys... av-mammojen luvalla!?
Tunnustat julkisesti ajatelleesi naisen lähestymistä!
Jos et ole komea tai rikas, niin
Miiiiiiiitttuuuuuu !!!!
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori, sain tuntemattomalta mieheltä kirjeen, jossa hän kertoi nähneensä minut jossain ja ehdotti treffejä. Oli kaivanut yhteystiedot jostain. Olemme olleet nyt parikymmentä vuotta onnellisesti naimisissa. Nykyisin ei varmasti onnistuisi.
Miten ihmeessä ei onnistuisi? Paljon helpomminhan nykyään löytää ihmisen somen kautta.
Ja ap:lle:kyllä, voit edelleen lähestyä naisia esimerkiksi tervehtimällä ja small talkilla. Älä tee sitä työpaikalla tai tilanteessa jossa olet jonkun asiakas. Baarissa, elokuvateatterin aulassa, jopa kadulla ihan ok. Kunhan peräännyt jos toinen käyttäytyy torjuvasti. Jos lähestyt viestillä ja vastausta ei kuulu, voi lähettää yhden viestin lisää, jos vastausta ei tule niin lopeta. Älä koskaan mene koskemaan ketään, jonka kanssa et ole jo lähemmissä väleissä. Älä lähesty verbaalisesti millään seksijutuilla tai törkeyksillä.
Puhun vain omasta puolestani, mutta en halua yhdenkään miehen "lähestyvän" minua. Haluan olla rauhassa.
N22
Tuo kertoo myös kyseisten naisten luonteista. Jos ovat kusipäisellä tuullella, niin ovat. Sitten antaa heidän tehdä omia juttujaan. Aina löytyy mätiä omenoita, niin miesten kuin naisten keskuudesta.