Olen akateeminen. Veli nai kouluttamattoman. Tulee noloja tilanteita. Muita?.
Insinööriveljeni erosi lastensa äidistä ja avioitui uuden naisen kanssa. Ihan ok nainen, eronnut, lapsia, käy töissä. Mutta. Itse olen akateeminen ja johtavassa asemassa. Veljen uudella vaimolla ei ole mitään koulutusta peruskoulun jälkeen. Ei tunnu edes lukevan lehtiä tms koska yleissivistys on aivan olematon. Kertoo naureskellen ettei koulunköynti kiinnostanut Tästä tulee noloja tilanteita. Kaipaan vinkkejä, miten toimia.
Kommentit (53)
ELämämkoulu on paras koulu. Sou to speek. Kaikki muu on turhaa leijailua. Amikset aina haukkuvat meitsiä, kun haen juoksukaljat heiän nokan ohi, ihanku niill ois siihen varaa.
akadeemiset juo tyäläislasten vérta! tyhmiä ovat.
Aloittaja on erittäin nolo ja verovaramme menevät hukkaan näin ahdasmielisen ja luovaan oivaltamiseen kykenemättömän ihmisen kouluttamisessa. Kellä muulla on jäänyt yliopisto kesken kun joku muu kiinnosti enemmän? Ainiin, esim. Bill Gatesilla :D Onko hän mielestäsi nolo, ei-akateeminen? Kannattaisiko tutustua ihmiseen avoimin mielin?
Vain typerykset tuntevat myötähäpeää jonkun toisen tähden. Jokainen on vastuussa itsestään, tekemisistään ja tekemättä jättämisistään. Luojamme edessä, tai vaikka takana olemme samanarvoisia, varustettuina ihmisoikeuksilla, inhimillisyydelläkin toivon mukaan!
Näi on, meiän hellu tietää kaikest kaiken. Nii se vaa o. ja näi se mennee. tyhmiä olleet ku hankkineet turhia titteleitä. kyl duunari ain jonku hianopiarun voittaa. uskottekst hyvväl, vai pittääks mun ottaa teit kurkust kii?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on erittäin nolo ja verovaramme menevät hukkaan näin ahdasmielisen ja luovaan oivaltamiseen kykenemättömän ihmisen kouluttamisessa. Kellä muulla on jäänyt yliopisto kesken kun joku muu kiinnosti enemmän? Ainiin, esim. Bill Gatesilla :D Onko hän mielestäsi nolo, ei-akateeminen? Kannattaisiko tutustua ihmiseen avoimin mielin?
Kaikkea säkin näytät uskovan. Ap on amis, joka trollaa täällä esiintyen akateemisena, koska häntä harmittaa kovasti joku, jolla on oikeasti akateeminen koulutus. Persút tehtailevat ihan samanlaisia ketjuja esiintyen erään úskónnon kannattajina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea säkin näytät uskovan. Ap on amis, joka trollaa täällä esiintyen akateemisena, koska häntä harmittaa kovasti joku, jolla on oikeasti akateeminen koulutus. Persút tehtailevat ihan samanlaisia ketjuja esiintyen erään úskónnon kannattajina.
En tietenkään usko sokeasti yhteenkään av-aloitukseen, mutta vastaan niihin tositarkoituksella kuin ne olisivat totta, muutenhan koko av:ssa ei olisi enää järkeä. Itse olen puoliakateeminen (koulut kesken), joten olen sopivan puolueeton kommentoimaan. Onhan tuollaisia aloittajan tapaisia urpoja oikeastikin vaikka aloittaja onkin jonnepelle, joka haluaa mustamaalata puolet yhteiskunnasta, varsinainen luokka-ajattelijatampio...
... Mitä tästä nyt ajattelisi. Akateemisilla ei vissiin edes käy mielessä se ajatus, että on asioita, joista he taas eivät tiedä yhtään mitään?
Joo, on yliopistotutkinto itsellä. Ei siellä mitkään taivaat aukea. Oma ajattelu tulee ihmisellä, jos on tullakseen, en ole huomannut minään lahjana mistään koulusta tulevan.
siis aivan kauheaa ap! Sukunne on häpäisty.
Aloittajalle: opiskele ja lue vähän lisää, koska selkeästi akateemisuutesi taso ei ole tuonut sinulle riittävää sivistystä. En nyt oikein keksi muuta keinoa kuin ehkä sinun pitää sen alimman avoimen yliopiston tutkintosi lisäksi hankkia jotain sivistystä lisääkin. Ehkä joku kirjekurssikin jo vähän parantaisi tilannetta?
Oikeasti: ei akateemisuus mitenkään tee vaikeaksi seurustella ja jutella erilaisten ihmisten kanssa. Vaikeaksi tuon voi tehdä joku omaan persoonaan liittyvä kysymys.
Minulla on kaksikin akateemista loppututkintoa ja väikkärikin tehtynä. Paras ystävättäreni on kampaaja - maailman fiksuimpia ihmisiä. Yksi lapsistani on yliopistotutkintoa tekevä ja kolme muuta ovat kouluttautuneet muunlaisiin ammatteihin. Nykyinen puolisoni on - hui kamalaa - "opistoinssi". Minulla on paljon sekä akateemisia että muita ystäviä ja tuttavia, enkä ole kokenut heidän kanssaan minkäänlaisia noloja tilanteita.
Itse asiassa aloituksesi häpäisi akateemisia. Jos et ole itse akateeminen oikeasti, vaan halusitkin jotenkin ilmaista akateemisten olevan huonoja seuraihmisiä, niin siinäkin tapauksessa pidän kirjoitustasi kuvana itsestäsi - ja se kuva ei ole mikään kovin hyvä.
Oletko nähnyt veljesi naivan sitä kouluttautumatonta tyhmää. Minkälaisia ääniä ne päästelee?
Miksi akateeminen ap lisäsi lauseen lopussa pisteen kysymysmerkin jälkeen?
Ei huolta, taidatte olla lähempänä toisianne kuin luuletkaan, siitä huolimatta että jäljittelit Riikka Pulkkisen superärsyttävää ja teennäistä kirjoitustyyliä. Hänhän myös korostaa akateemisuutta.
Haitko sinne yhteis haussa?