Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen akateeminen. Veli nai kouluttamattoman. Tulee noloja tilanteita. Muita?.

Vierailija
03.03.2019 |

Insinööriveljeni erosi lastensa äidistä ja avioitui uuden naisen kanssa. Ihan ok nainen, eronnut, lapsia, käy töissä. Mutta. Itse olen akateeminen ja johtavassa asemassa. Veljen uudella vaimolla ei ole mitään koulutusta peruskoulun jälkeen. Ei tunnu edes lukevan lehtiä tms koska yleissivistys on aivan olematon. Kertoo naureskellen ettei koulunköynti kiinnostanut Tästä tulee noloja tilanteita. Kaipaan vinkkejä, miten toimia.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen parhaat avut ovat mm. seuraavia:  Kiltti, kiltti, kiltti, kohtuullisen sievä, seksuaalisuus pelaa, seksuaalisuus pelaa, seksuaalisuus pelaa, vaaatimaton, ei tarvitse olla erityisen älykäs, keskimäärä riittää,  koulutus ei ratkaiseva.  

En halua sanoa, etteikö korkeasti koulutettu hyvän ammatin omaava olisi kaikkea edellämainittua.

Veljesi on valinnut naisen joka näyttää sopivan hänelle.

Vierailija
22/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koulutus vienyt sinulta kyvyn kommunikoida ihmisten kanssa jotka eivät ole samanlaisia kuin sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu neropatit.  Se on debet.

Vierailija
24/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun joku mainitsee olevansa akateeminen niin ajattelen sen ihmisen olevan vähän rajoittunut. Hyvä että teidän perheeseen tulee vähän eri näkökulmaa. Tälläisiä ovat ainakin meidän suvun akateemiset.

Vierailija
25/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vain ylioppilas, mutta parhaat ystäväni eri alojen maistereita/tohtoreita. Eikä meillä ole ikinä ollut puutetta puheenaiheista.

Ihmiset kykenevät keskustelemaan myös lasten kanssa sujuvasti, joten miksi ei myös sun kanssasi?

Vierailija
26/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rauhallisesti. Pyydät vaikka häntä puhumaan hitaasti, että sinäkin ymmärrät.

Vierailija
27/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistys ja hyvä käytös ei korreloi lainkaan. Pitkän uran tehneenä ja eri asemissa toimineena se tuli todistettua lukuisat kerrat. Ns korkeakoulutettu osoittautui useimmin moukaksi ja sivistymättömäksi yllättävän usein.

Vierailija
28/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa ahteriin ottamisesta. Siitä varmasti molemmilla paljon puhuttavaa.

Vierailija
29/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan nämä ketjut kääntyvät siten, että amikset alkavat kuorossa haukkua akateemisia. Siihen myös ap tähtäsi trollillaan. Sitkeästi vaan yleistämään kaikki koulutetut yhteen nippuun, vähän tylytystä ja pätemistä päälle ja työpaikalla tai palkalla leijailua.

Kovasti joitakin kaivelee jonkun toisen hankkima koulutus, kun jatkuvalla syötöllä pitää päästä haukkumaan kouluja käyneitä. Sitten ihmetellään huuli pyöreänä, miksi koulutetut eivät välttämättä ihan ekana toivo amista puolisoikseen.

Vierailija
30/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistys ja hyvä käytös ei korreloi lainkaan. Pitkän uran tehneenä ja eri asemissa toimineena se tuli todistettua lukuisat kerrat. Ns korkeakoulutettu osoittautui useimmin moukaksi ja sivistymättömäksi yllättävän usein.

Minulla on ollut useampi esimies (rehtoreita), tohtorisnainen sai aikaan vain tuhoa, hänet laitettiin kilometritehtaalle, seuraava usean koulutuksen hankkinut, ei tehnyt koskaan töitä, sivumennen sanoen oli myös julma, julmuus ei ilmeisesti koulutuksesta johtuvaa, hän jäi onneksi eläkkeelle pian. Aika usein on niin, että mitä enemmän on koulutusta, sitä vähemmän taipumusta oikeaan tuottavaan työhön. Siksihän usea tohtori työskentelee yliopistolla pätkäprojekteissa, maisterit vievät työpaikat, kun osaavatkin jotakin.

Olen vanha, että kokemusta on kertynyt.

Vierailija
31/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen ja puolisoni on amis. On oltu naimisissa kohta 30v. Työkaverini lähes kaikki akateemisia mutta osa todella tietämättömiä ja "sivistymättömiä".

Vierailija
32/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla asberger?

Vierailija
33/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on juuri päinvastoin. Ap jätti perheensä ja nai koulutetun ja nyt itkee palstoilla kun kaikki sosiaaliset tilanteet suvun kesken päättyvät nolosti.

Vierailija
34/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä "akateeminen" trollaaja sama joka tehtailee typeriä aloituksia myös työttömistä ja köyhistä?

Vierailija
35/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain on! Koulutetut ja lukutaitoiset ovat oikeasti tyhmiä ja tietämättömiä elämän realiteetesita ja elävät siellä muka sivistyneessä kuplassa!

Vierailija
36/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että nolostut omaa ylemmyydentuntoasi. Ehkä pikkuhiljaa kuitenkin  kasvat ja ymmärrät, että kaikki ihmiset olemme samanarvoisia, omat vahvuudet ja heikkoudet kullakin. Sinussakin on paljon hyvää, mut heikkous on nyt ainakin yletön ylpeys, koita aloittaa vaikka karistamalla sitä. 

Nöyryys auttaa, samassa elämän veneessä tässä kaikki ollaan, älykkyysosamäärästä riippumatta.  Noloistakin hetkistä puolin ja toisin selviää, kun muistaa rakastaa lähimmäisiä niinkuin itseään <3 Parhaamme kun yritämme suvaita toisiamme, niin parempi mieli kaikilla osapuolilla.

Tsemppiä ap tässä!

Vierailija
37/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut useampi esimies (rehtoreita), tohtorisnainen sai aikaan vain tuhoa, hänet laitettiin kilometritehtaalle, seuraava usean koulutuksen hankkinut, ei tehnyt koskaan töitä, sivumennen sanoen oli myös julma, julmuus ei ilmeisesti koulutuksesta johtuvaa, hän jäi onneksi eläkkeelle pian. Aika usein on niin, että mitä enemmän on koulutusta, sitä vähemmän taipumusta oikeaan tuottavaan työhön. Siksihän usea tohtori työskentelee yliopistolla pätkäprojekteissa, maisterit vievät työpaikat, kun osaavatkin jotakin.

Olen vanha, että kokemusta on kertynyt.

Ette sentään súolistaneet sádistia? Kyllä koulutus on niin huono juttu, haitaksi kelle tahansa, voisi jopa sanoa, että se pilaa ihmisen. On niin mukavaa tietää, mistä puhuu. Tohtorit ovat täydellisiä idíóotteja, ja vain amis osaa käytöstavat ja vain amis voi olla sydämeltään sivistynyt. Vähän yritystä nyt peliin! Lisää kilven kiillotusta ja opiskelleiden suólistusta! Arkáaista proletariáatin viháa ei ole vähään aikaan nähtykään.

Vierailija
38/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella minulla on vain toiseen asteen duunari koulutus ja pääsin Mensaan..

Vierailija
39/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten tyhmiä nuo akadeemiset!

Vierailija
40/53 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele miksi ap on nolo, häpeä käytöstäsi ap, häpeä kunnes opit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan