Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei taida olla flunssalle paljoa tehtävissä raskausaikana?

Vierailija
23.02.2013 |

Aivan tajuton kurkkukipu ja nuha,nuohan lähtee normaalisti buranalla ja duactilla mutta nyt ei voi kumpaakaan ottaa.

Ostin panadol hottia eikä se kyllä auttanut yhtään mitään edes päänsärkyyn

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaistuotekaupoissa kyolic-valkosipulitabletit! Voi ottaa montakin päivässä jos oikein huono olo. Jatkossa ota heti kun tulee alkuoireet!

Vierailija
2/4 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ottaa strepsilsiä kurkkukipuun silloin tällöin ja nasolinia nuhaan. Apteekin tädin kertomaa, vaikka paketeissa lukee aina että keskusteltava lekurin kanssa jos raskaana jne. Täti kertoi siis itse ottaneensa ko. tuotteita raskausaikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin tai kylmä (kumpi tuntuu susta mukavammalta) juoma, esim hunajalla makeutettu tee auttaa tai sitten vaan lusikallinen hunajaa auttaa kurkku kipuun. eukalyptus tai mentholiöljyä lämpökynttilään tai tippa pari pumpuliin ja se esim yöpyödälle.

Höyryhengitys.. perinteisesti tai laske suihkutilaan kuuminta hanavettä vartti ja sitten itse suihkuun. onko saunaa? 

valkosipulia ja sipulia ruokiin ja kunnon sipulisukat! tai sipulimaito.

monta monituista niksiä on ja olen pärjännyt flunssan kanssa 40 vuotta, enkä silloin apteekin tuotteita käytä. ps. mahdollisella lämmön nousulla tai kuumeella on tehtävänsä.

Vierailija
4/4 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse rv 19, lääkärissä flunssan takia ravanneena jo moneen otteeseen ( pomppivassa flunssassa ollut useita kuukausia ) ja aina vaan edelleen lääkärit ja terkkarit kovasti suosittelevat että lääkettä ( panadol ja tietyt yskänlääkkeet, esim resilar käy ) vasta kun aivan täydellisen pakko. niin pitkälle kun pärjää esim ylläolevan kirjoittajan neuvoin, aina parempi.

ja lepäilyä !!

yskäni paransin kuumalla hunajavedellä, hunajalla makeutetulla teellä, mynthos pastilleilla, höyryhengityksellä ja kyllähän tuo loppuenlopuksi sitten vihdoin loppui ( yskittyäni ehkä noin kuukauden )

kuumeeseen / särkyihin sitten pieniä määriä panadolia ja isoja määriä unta.

nyt kuitenkin korvatulehdukseen toinen kuuri antibiootteja ja olo alkaa olla aivan uusi.