Mikä mulla on? Apua!
Pää on ollut kolme päivää tosi kipeä. Pissattaa koko ajan. Väsyttää niikuin nukuttaa paljon. Janottaa.
Kommentit (22)
Päivystykseen nyt heti jos sulla on voimakas päänsärky ja poikkeava väsymys kolmatta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Päivystykseen nyt heti jos sulla on voimakas päänsärky ja poikkeava väsymys kolmatta päivää.
Vielä kamalampi siellä päivystyksessä on istua vuorokausikaupalla kuin kotona levätä. Ei ne tarjoa muuta kuin Buranaa, lääkäriä ei tuolla vaivata.
Kuulostaa hiukan kolloidilta aruaasilta. Yllättävän yleinen mutta aika harmiton.
Vierailija kirjoitti:
On. Olin kyllä eilen ja torstaina töissä vaikka päähän särki ja särkee edelleen mielettömästi. Menin nukkumaan joskus 21 ja heräsin kasilta aamulla. Sen jälkeen olen ottanut jo yhdet puolen tunnin päikkärit. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kamalampi siellä päivystyksessä on istua vuorokausikaupalla kuin kotona levätä. Ei ne tarjoa muuta kuin Buranaa, lääkäriä ei tuolla vaivata.
Tuo voi olla esim. sav ja se kyllä tunnistetaan ja lääkäriä sillä vaivataan.
Jos siihen liittyy myös se, että happi loppuu ja pierettää niin kiireesti lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Diabetes? Minkä ikäinen olet?
27. Normaalipainoinen nainen. En usko, koska mulla on terveelliset elämäntavat. Voikai silti olla. Ap
Hartiajumi josta päänsärky. Helle josta jano. Jano josta pissahätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27. Normaalipainoinen nainen. En usko, koska mulla on terveelliset elämäntavat. Voikai silti olla. Ap
Mee vaan sinne lääkäriin, poikkeava ja uudenlainen päänsärky pitää aina tutkia.
Nestehukka. Kokeile elektrolyyttejä. Nyt on lämmin keli.
Joku virus ja ahdistus. Ota tarvittaessa särkylääkettä, lepää, lakkaa lietsomasta itseäsi paniikkiin äläkä selaa vauvapalstaa. Paranemisia
Migreeni. Mulla kohtaukset pistää väsyttämään tosi paljon.
🤦 Kyllä sä varmaan nyt kuolet, kuullostaa niin vakavalta
Migreeni. Tuo versio kestää vaikka pari viikkoa. Koita kortisonia ja kipulääkkeitä.
Kauheassa päänsäryssä tuijottelet ruutuja ja palstailet? Fiksua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla hyvinkin. Diabetes 1 nimenomaan ei katso elintapoja toisin kuin kakkostyyppi, voi tulla huippukuntoisellekin. Kenelle vaan. Vaikka siihen yleensä sairastutaan hieman nuorempana, voi siihen sairastua missä iässä tahansa. Pari-kolmekymppisenä useampi siihen vuosittain sairastuu. Siinä nimeomaan oireena väsymys, janontunne ja jatkuva pissihätä. Päänsärky voi kertoa, että ketoaineita jo kertynyt eli ketoasidoosia kehittyy ja se on hengenvaarallinen tila. Onko verensokeria siis tsekattu? Jos oireet jatkuvat edelleen samoina niin kiirehtisin verensokerin tarkistusta pikaisesti.
t. Sh, itsekin TD1
Jos juot kun janottaa niin pissattaa. Mulka kolmas viikko koronassa ja noita oireita oli alussa