Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä en tajua candice swanepoelin perseen hehkutusta? (Kuva)

Vierailija
02.03.2019 |

https://aijaa.com/VqldoR

Ylempi kuva candice swanepoel jolla kuulemma mallimaailman paras perse. Miten? Eihän tuossa ole persettä? Aivan lättänä eikä mitään mistä ottaa kiinni.

Alempi kuva elisabet rioux ig-malli. Eikö tossa nyt ole aika 10/10 perse jota kaikki miehet kuolaa nykyään?

Kummasta sinä pidät enemmän ja miksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ikin kuullu candicen perseestä mtn... :D no tottakai jos se on suosittu malli, niiin saatetaan hehkuttaa takapuoltaki. ite tykkään enemmän tokasta, toi toka on aika lähellä mun persettä jos oon hoikka. :D ja ei toi ees oo isoimmasta päästä, nykyään isompii treenataan. :D

Vierailija
2/7 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä perse puuttuu. Jalat suoraan kiinni torsossa. Kyllä sitä peppua vähän saisi olla vaikka en pidä nykytrendien muhkupepuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono kuvakulma, suoraan takaa ja alaviistosta...

Vierailija
4/7 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat persiit on kuvanlaadultaan kuin 90 luvun tietokonepelin hahmon takamuksia.

Ei jatkoon.

Vierailija
5/7 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut mitään hehkutusta, mutta mun mielestä Candicen takapuoli on parempi. En ymmärrä noita isojen someperseiden suosiota. Pienempi kauniimpi.

Vierailija
6/7 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma on.

Vierailija
7/7 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia kuvia on kai muokattu. Olisikohan tuota photoshopattu niin sileäksi, että se taite takamuksen alaosasta on hävinnyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi