Miksi mä en tajua candice swanepoelin perseen hehkutusta? (Kuva)
Ylempi kuva candice swanepoel jolla kuulemma mallimaailman paras perse. Miten? Eihän tuossa ole persettä? Aivan lättänä eikä mitään mistä ottaa kiinni.
Alempi kuva elisabet rioux ig-malli. Eikö tossa nyt ole aika 10/10 perse jota kaikki miehet kuolaa nykyään?
Kummasta sinä pidät enemmän ja miksi?
Kommentit (7)
Kieltämättä perse puuttuu. Jalat suoraan kiinni torsossa. Kyllä sitä peppua vähän saisi olla vaikka en pidä nykytrendien muhkupepuista.
Aika huono kuvakulma, suoraan takaa ja alaviistosta...
Molemmat persiit on kuvanlaadultaan kuin 90 luvun tietokonepelin hahmon takamuksia.
Ei jatkoon.
En ole kuullut mitään hehkutusta, mutta mun mielestä Candicen takapuoli on parempi. En ymmärrä noita isojen someperseiden suosiota. Pienempi kauniimpi.
Molempia kuvia on kai muokattu. Olisikohan tuota photoshopattu niin sileäksi, että se taite takamuksen alaosasta on hävinnyt?
en oo ikin kuullu candicen perseestä mtn... :D no tottakai jos se on suosittu malli, niiin saatetaan hehkuttaa takapuoltaki. ite tykkään enemmän tokasta, toi toka on aika lähellä mun persettä jos oon hoikka. :D ja ei toi ees oo isoimmasta päästä, nykyään isompii treenataan. :D