Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Revitalash -ripsihoitoaine , onko kokemuksia?

Vierailija
23.02.2013 |

Tekisi mieli tehdä jotain piristävää näin keväällä ulkonäölleni ja ajattelin että ripset olisi kiva saada näyttävämmiksi. Ripsipidennykset eivät kiehdo, en halua mitään uusimis-irtoamis -rumbaa enkä niin tykkää siitä lookista, jonka tekoripset luo. Olen lueskellut Revitalashista, mutta en ole vielä uskaltanut ostaa. Onko täällä ihmisisllä kokemuksia ks. aineesta ja erityisesti kiinnostaa haittavaikutukset, onko kellekään tullut mitään sivuvaikutuksia?

Löysin tällaisen artikkelin tuotteen riskeistä:  http://yle.fi/uutiset/ripsiseerumi_saatetaan_kieltaa_suomessa/6382293 

Tietääkö kukaan myydäänkö tuota vielä ja onko oikeasti syytä välttää tuota tuotetta?

Ja jos tiedätte blogeja tms. joissa tuota on testattu, niin kertokaa!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsi kasvaa, koska sen tehtävä on suojata silmää. Kasvua ei saada aikaiseksi millä tahansa aineella vaan siihen tarvitaan kunnon myrkyt. Missään nimessä kyseisessä tuotteessa ei ole mitään hoitavaa. Hoitavat tuotteet ei kasvata, ne on turvallisia.

Vierailija
2/15 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää katsomassa Revitalash Suomen fb sivuilta kuvia toinen toistaan sairaamman näköisistä silmistä. Järkyttävää! Kuka voi väittää että yksikään esitellyistä silmäparrista näyttäisi terveiltä? Ihmiset on kyllä pimeitä, sokaistuvat omalle peilikuvalleen ihan liiaan helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei valitettavasti sopinut. Silmien ympärille, aivan ripsirajaan kehittyi karmea punoittava ihottuma/tulehdus, joka ei meinannut parantua millään. :C Harmittaa, koska tuote oli suorastaan sikamaisen kallis ja jäi käyttämättä.

Vierailija
4/15 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 16:55"]

Mulle ei valitettavasti sopinut. Silmien ympärille, aivan ripsirajaan kehittyi karmea punoittava ihottuma/tulehdus, joka ei meinannut parantua millään. :C Harmittaa, koska tuote oli suorastaan sikamaisen kallis ja jäi käyttämättä.

[/quote]

Mulle kävi sama. Tosin ei harmita rahan meno yhtään, kun oireiden tultua otin asioista selvää. Päinvastoin koen olevani onnekas! Toisin kuin väitetään. Haitat tulee esiin käytön lopettamisen jälkeen.

Vierailija
5/15 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt nyt tasan kuukauden ja ripset on pidentyneet VÄHÄN (ei mitenkään huikeasti, kuten monilla sivuilla mainostetaan). Päätin tänä aamuna lopettaa käytön. Syynä on se, että mulle tuli vetistävä ja silmät punoittava allergia tuotteesta. Toissailtana en käyttänyt ja heti silmät oli paremmat. Eilen sitten vielä laitoin ja taas sama punoitus. Mulla on normaalisti heinänuhaa, joten luilin aluksi siksi...

Vierailija
6/15 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 9:n käyttämä tuote oli siis Revitalash Advanced. Ostettu Kicks Forumista. Hinta oli 140 €. 

Vierailija
7/15 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kommentoi: mulla myös Revitalash Advanced.

Vierailija
8/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs suosittele ostamaan, tuohan on kielletty jo Ruotsissa ja kuulostaa epämääräiseltä..silmät ovat kuitenkin todella herkkä osa ihmistä:

http://sic.fimea.fi/2_12/ripsiseerumia_ja_rusketusruiskeita_kauneutta_laakkeellisin_keinoin.aspx 

Vierailija
9/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo usean kuukauden ja se on uskomatonta tököttiä! Toimii! Aluksi hieman ripsiraja kutisi, mutta ei enää. varottava sen silmiin joutumista, sillä se todella kirvelee. Juuri tilasin toisen putelin. Suomessa järjettömän hintaista. 

Vierailija
10/15 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt reilun 2v, on todellakin toimiva tuote! Mulle ei ole koskaan tullut mitään ongelmia tai reaktioita tuosta. Puteli on kallis mutta kestää aivan järjettömän kauan.

Vierailija
11/15 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käyttäjäkokemuksia?

Vierailija
12/15 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii.Ripset pitänee kyllä.

Vierailija
13/15 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö blogeja, joista löytyisi käyttäjäkokemuksia tästä. Googletin, mutta ei löydy kuin pari..

Vierailija
14/15 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Kuukauden päästä näkyi selvästi tuloksia. Parin kuukauden päästä olivat jo niin pitkät, että otti silmälaseihin kiinni!! Käytän nykyään vain muutamia kertoja viikossa, se riittää pituuden ylläpitoon. Allergiaa ei ole ilmennyt. 6kk.n puteli netistä halvimmillaan kotiinkannettuna 54e. Ymmärtääkseni aine on alunperin tarkoitettu viherkaihin hoitoon.

Vierailija
15/15 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ripsiseerumi - https://tonzes.com/ripsiseerumi.htm Tämä toimii! Mitään sivuvaikutuksia ei ole tullut ja näkyivät ensin alarips (joita ennen eiissä ollut..) . Tosi kauniit ja luonnollisen näköiset, ei mitkään ripsipidennysharavat! :D Ripset ovat myös paljon tummentuneet ja kaartuvat riittää, riittää kun sipaisee ripsiväriä, kun piti taivuttimella vääntää ja hartaastia.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä