Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään Renault Lagunaa ja turvaistuinta, jossa lattiaan kiinnitettävät vyöt

18.05.2006 |

Meillä siis takapenkillä selkä menosuuntaan sellainen istuin, jossa pitää kiinnittää/pingottaa turvavyöt kiinni lattiassa oleviin koukkuihin tai jonnekin etupenkin rakenteisiin, vaihtoehtoisesti voi myös laittaa etupenkin istuimen ja selkänojan välistä. En vaan saa tätä millään onnistumaan. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta - jos tietäisin, että se jotenkin onnistuu, jaksaisin varmaan vielä kyykistellä ahtaasti siellä lattian rajassa ja yrittää etsiä sopivaa rakoa ;) Myyjän mukaan kyllä ko. istuin sopii hyvin Lagunaan, joten täytyy sitten viedä liikkeeseen kiinnitettäväksi, jollen itse saa onnistumaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, että ymmärsinkö oikein kysymyksesi. Meillä on Britaxin Two way elite asennettuna selkä menosuuntaan. Olen itse laittanut ne vyöt sieltä etuistuimen " kiskojen" alta. (Siis niiden rautaisten, jota pitkin se etuistuin liikkuu). Vöiden asentaminen oli aikamoista tunkemista ja etuistuimen piti olla asennusvaiheessa niin edessä kuin mahdollista. Vyöt sai parhaiten tungettua sieltä kiskon keskivaiheelta (mahdollisimman kaukaan siitä kohdasta, mistä kisko kiinnittyy lattiaan). Kiristin vyöt asennuksen jälkeen niin taakse kuin menivät.

Vierailija
2/2 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin kirjoittaessani, että miksiköhän niitä vöitä oikeasti kutsutaan. No hyvä tietää, että ne tunkemalla sinne saa, täytyypä kokeilla uudestaan. Kiitos kun vastasit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla