Minkälaista naisten välinen ystävyys on?
Tiedän jo nyt että huomenna mökötetään, sillä tyttöystävä on ystäviensä kanssa ulkona. Eikö ystävien seurasta pitäisi tulla iloiseksi?
Kommentit (50)
Naisten välinen ystävyys on sellaista, että yritetään estää jonkun miehen kiinnostus seurueen muista naisista paitsi itsestä ja jos joku solmii suhteen , niin pyritään särkemään se jos itse saa suhteen, unohdetaan ystävät siihen asti, kun suhde kariutuu. Sitten tarvitaan olkapäätä tueksi ja kaikki miehet ovat paskoja.
Onko tyttöystäväsi muuten ihan normaali? Minusta on vähän hälytysmerkki, jos jollakin ei ole yhtään kavereita tai jos välit kaikkiin "kavereihin" ovat huonot.
Raastavaa. Loppuu johonkin älyttömään juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Naisten välinen ystävyys on sellaista, että yritetään estää jonkun miehen kiinnostus seurueen muista naisista paitsi itsestä ja jos joku solmii suhteen , niin pyritään särkemään se jos itse saa suhteen, unohdetaan ystävät siihen asti, kun suhde kariutuu. Sitten tarvitaan olkapäätä tueksi ja kaikki miehet ovat paskoja.
T.naisvihaajamies joka ei tiedä mitään naisista ja provoaa palstalla esittäen naista
Ystävyydestä voimaa ja iloa. Jaetaan ilot ka surut ja kannustetaan toisiamme, puhutaan elämästä. Jos se olisi toisenlaista, kyse ei olisi ystävyydestä. Ihmiset, jotka pitävät toisistaan, ovat ystäviä ja vapaaehtoisesti tekemisissä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Naisten välinen ystävyys on helpointa, kun ollaan suunnilleen yhtä viehättäviä. Eli kun mennään ulos, niin jokaisella on yhtä suuri - tai itsella aavistuksen muita suurempi - todennäköisyys saada mies kiinnostumaan itsestään.
Ihmiset ovat pinnallisia ja arvottavat toisiaan paljon ulkonäön perusteella - naisia etenkin. Jos kaverit ovat liian epäviehättäviä, niin sen katsotaan laskevan omaa arvoa. Jos taas kaverit ovat liian viehättäviä itseen verrattuna, niin siitä tulee huonommuudentunne ja paha mieli.
Jos on itse varattu tai ei muuten vain ole kiinnostunut mitä muut (kuin oma mies) ajattelevat, niin kaverusten ulkonäöllä ei välttämättä ole enää niin paljon merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kilpailuhenkistä, manipuloivaa
T.naisvihaajamies
Vierailija kirjoitti:
Epävakaata.
T. Naisvihaajamies.
Mitähän mä vielä keksisin?
Vierailija kirjoitti:
Onko tyttöystäväsi muuten ihan normaali? Minusta on vähän hälytysmerkki, jos jollakin ei ole yhtään kavereita tai jos välit kaikkiin "kavereihin" ovat huonot.
Mököttää minulle. Ei ystävilleen. Heille on aina yhtä hymyä! Selän takana alkaa mykkäkoulu ja kiukuttelu minulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten välinen ystävyys on helpointa, kun ollaan suunnilleen yhtä viehättäviä. Eli kun mennään ulos, niin jokaisella on yhtä suuri - tai itsella aavistuksen muita suurempi - todennäköisyys saada mies kiinnostumaan itsestään.
Ihmiset ovat pinnallisia ja arvottavat toisiaan paljon ulkonäön perusteella - naisia etenkin. Jos kaverit ovat liian epäviehättäviä, niin sen katsotaan laskevan omaa arvoa. Jos taas kaverit ovat liian viehättäviä itseen verrattuna, niin siitä tulee huonommuudentunne ja paha mieli.
Jos on itse varattu tai ei muuten vain ole kiinnostunut mitä muut (kuin oma mies) ajattelevat, niin kaverusten ulkonäöllä ei välttämättä ole enää niin paljon merkitystä.
Tuubaa. Noin on naisvihaajamiehen fantasioissa. Oikeita eläviä naisia ei muiden naisten ulkonäkö kiinnosta pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaata.
T. Naisvihaajamies.
Mitähän mä vielä keksisin?
Olen tuon kommentin kirjoittaja. Etkö usko, että naisilla voi olla myös huonoja kokemuksia ystävyyssuhteista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mököttää minulle. Ei ystävilleen. Heille on aina yhtä hymyä! Selän takana alkaa mykkäkoulu ja kiukuttelu minulle!
Ei kuulosta hyvälle. Pitäisi hallita tunteensa paremmin eikä purkaa sinuun. Mököttäminen on sitäpaitsi yhdenlaista henkistä väkivaltaa.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilpailuhenkistä, manipuloivaa
T.naisvihaajamies
Hah, oot väärässä. Voin kyllä olla sulle naisvihaajanainen jos helpottaa. :P
En osaa lukea rivien välistä, joten minulle aika haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaata.
T. Naisvihaajamies.
Mitähän mä vielä keksisin?Olen tuon kommentin kirjoittaja. Etkö usko, että naisilla voi olla myös huonoja kokemuksia ystävyyssuhteista?
Kaikilla sukupuileen katsomatta voi olla joitain yksittäisiä huonoja kokemuksia muista ihmisistä. Kukaan nainen ei kuitenkaan kirjoita yleistävästi, että naisten ystävyyssuhteet olisivat huonoja. Ainoastaan palstan jonne jankkaa sitä jatkuvasti.
+ naiset mielellään antaa aikaa ihmissuhteille
+ empatiaa (kunhan aiheet ei mene liian kauas omasta todellisuudesta)
- ryhmäkuri on tiukka; ei saa poiketa keskiarvosta
- rationaaliset aiheet ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
+ naiset mielellään antaa aikaa ihmissuhteille
+ empatiaa (kunhan aiheet ei mene liian kauas omasta todellisuudesta)
- ryhmäkuri on tiukka; ei saa poiketa keskiarvosta
- rationaaliset aiheet ei kiinnosta
Puhu vaan omasta puolestasi, ehkä sinä et ole rationaalinen ja siksi olet ystävystynyt muiden samanlaisten kanssa... Minä puhun ystävieni kanssa politiikaata, sijoittamisesta, urasta ja kaikesta maan ja taivaan välillä. Minkäänlaista ryhmäkuria en ole kokenut koskaan, ikinä.
Hyvää, hauskaa ja pitkään kestävää.