Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naiset suostuu

Vierailija
22.02.2013 |

miks naiset suostuvat nykyiseen synnytyskäytäntöön? jos miehet synnyttäisivät, kaikki lapset syntyisivät sektiolla...

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä synnytyksessä nyt niin pahaa on? :O

Jos miehet synnyttäis, ei ne valittais kivuista, niin kuin naiset...

Vierailija
2/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joutumassa sektioon ja se on ihan hirveä jo ajatuksenakin.En tajua miksi joku haluaa leikkaukseen vapaaehtoisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suostuu? Mä olen synnyttänyt neljä iahn mieluusti alakautta ja omasta valinnasta viimeisimmän ilman kivunlievitystä. Sektioon menisin vain pakotettuna pakkopaidassa.

Vierailija
4/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:16"]

Mikäs siinä synnytyksessä nyt niin pahaa on? :O

Jos miehet synnyttäis, ei ne valittais kivuista, niin kuin naiset...

[/quote]

haha, todellakin valittais :D miehet ei pystyis edes synnyttämään! saatika jos riskinä olisi alapään tuhoutuminen niin todellakaan miehet ei synnyttäis alakautta.

Vierailija
5/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan haluais vapaaehtoisesti, että maha leikataan auki. Synnytykseen kun on luonto luonut kätevän reiän ihan tarkoitusta varten.

Vierailija
6/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs se kun monilla naisilla alapäävaivoja, seksi ei tunnu miltään synnytyksen jälkeen! jotkut jopa katuvat synntystä.. että silleen. mies ei ikinä ottaisi sellaisia riskejä koskien omaa alapäätään.

Vierailija
7/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä haluaisi synnyttää sektiolla, vaikka mulla aika karmea synnytys olikin.

Vierailija
8/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain miehet voi olla niin typeriä että valitsee lähtökohtaisesti sektion jos ei ole estettä alatiesynnytykselle. Neljäs lapsi kohta tulossa ja ainut pelkoni synnytystä kohtaan on leikkaukseen joutuminen. Synnytys sattuu niin että taju meinaa lähteä, silti mieluummin kestän sen kuin otan leikkauksen riskit omalle kohdalleni.

Vierailija
9/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:23"]

Vain miehet voi olla niin typeriä että valitsee lähtökohtaisesti sektion jos ei ole estettä alatiesynnytykselle. Neljäs lapsi kohta tulossa ja ainut pelkoni synnytystä kohtaan on leikkaukseen joutuminen. Synnytys sattuu niin että taju meinaa lähteä, silti mieluummin kestän sen kuin otan leikkauksen riskit omalle kohdalleni.

[/quote]

nii-in, sehän se pointti onkin.naiset kestävät kivut, mutta jos tilanne olisi toisinpäin niin miehet ottaisivat mieluumin riskit kuin kivut. kukaan mies ei suostuisi alapään repeämiseen yms. mutta koska naisen seksuaalisuudella ei historiallisesti ole ollut mitään väliä, niin ketäään ei kiinnosta vaikka alapää repeäisi.

Vierailija
10/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:21"]

Miksi ihmeessä kukaan haluais vapaaehtoisesti, että maha leikataan auki. Synnytykseen kun on luonto luonut kätevän reiän ihan tarkoitusta varten.

[/quote]

No vaikka siksi ettei halua koko alapäänsä tuhoutuvan täysin, lapsen ja äidin hengen joutuvan vaaraan jnejne. Minä ainakin itkin, kun sain tietää saavani sektion, nimittäin ITKIN ONNESTA!!! Ja olin paljon paremmassa kunnossa ja kotiuduin nopeammin kuin ne pahasti revennet mammat, jotka itkua vääntäen laahustivat käytävällä ja istuivat vaivalloisesti kumirenkaalle ruokapöydässä..

Vierailija
11/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Jos nyrkki menee vaginaan tosta vaan sisälle niin kyllä sä synnytät alakautta.

Vierailija
12/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:26"]

Täh? Jos nyrkki menee vaginaan tosta vaan sisälle niin kyllä sä synnytät alakautta.

[/quote]

No vaikka jotkut on luontaisia lörppäv*ttuja, niin ei kaikki kuitenkaan ole. Mulle ei mene nyrkkiä ikipäivänä. Eikä olis tullu lähes 5kg kokoinen muksu ulos sieltä.

Vierailija
13/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:30"]

[/quote]

No vaikka jotkut on luontaisia lörppäv*ttuja, niin ei kaikki kuitenkaan ole. Mulle ei mene nyrkkiä ikipäivänä. Eikä olis tullu lähes 5kg kokoinen muksu ulos sieltä.

[/quote]

Mä en oo kokeillut tota nyrkkiä, mutta hyvin sieltä tuli 4,5 kg muksu pihalle ja mies kehtaa vieläkin valittaa, kuinka olen liian tiukka hänelle! Meillä ei vieläkään voi pikasessioita harrastaa, koska muuten tekee kipeää kun mies työntyy sisään :/

Vierailija
14/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:30"]

[/quote]

[/quote]

Jos ei mene, sulla on joku rakenteellinen vika. En mäkään ole koskaan kokeillut nyrkkiä tai mitään tavallista penistä isompaa sinne työntää, mutta kyllähän sen emättimen pitäisi normaalisti olla niin elastinen, että sinne nyrkin sopii laittamaan (ei tietenkään varmaan niin, että käsi työnnetään nyrkissä sinne, vaan sormi kerrallaan), koska vauvakin mahtuu sieltä tulemaan.

Vierailija
15/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies väitti, että valitsis alatiesynnytyksen. Leikkaus ei kuulemma houkuta, ei vaikka alatiessä on repeämävaarat ym. Leikkaus vasta jos on pakkotilanne.

Vierailija
16/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:38"]

Mun mies väitti, että valitsis alatiesynnytyksen. Leikkaus ei kuulemma houkuta, ei vaikka alatiessä on repeämävaarat ym. Leikkaus vasta jos on pakkotilanne.

[/quote]

joo, niin varmaan :D mahtais ääni kellossa muuttua, kun tietäis että osa ei pysty enää nauttimaan seksistä synnytyksen jälkeen kun paikat niin paskana. mieluummin sektiolla ulos niin pysyy pimppi kauniina eikä ole alapää tuuskan nuuskana.

Vierailija
17/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:41"]

[/quote]

joo, niin varmaan :D mahtais ääni kellossa muuttua, kun tietäis että osa ei pysty enää nauttimaan seksistä synnytyksen jälkeen kun paikat niin paskana. mieluummin sektiolla ulos niin pysyy pimppi kauniina eikä ole alapää tuuskan nuuskana.

[/quote]

Aika harvalla se alapää tuusan nuuskaksi menee.

Vierailija
18/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

joo, varmaankin tulee sieltä kivasti ulos ilman kipuja ja arpia...tai sitten ehkä vain saduissa...

Vierailija
19/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nolo provo :)

Vierailija
20/46 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

joo, varmaankin tulee sieltä kivasti ulos ilman kipuja ja arpia...tai sitten ehkä vain saduissa...

[/quote]

No ei normaalissa synnytyksessä tule mitään erityisiä kipuja tai arpia! Mulle tuli episiotomia-arpi, koska vauva oli väärässä tarjonnassa ja tarvittiin imukuppia. Mutta ei se alapää mitenkään kauhean kipeä ollut epparihaavasta huolimatta, se parani tosi nopeaa, vaikka aluksi piti olla varovainen kyllä. Ei siinä ollut mitään haavakipua, enemmän oli oli vain tosi jäykkä ja hankala.

Mun kaverille sanoi lääkäri jälkitarkastuksessa, että jos hän ei tietäisi, että tämä kaverini on synnyttänyt, hän ei uskoisi. Ei mitään repeämiä, kaverini sanoi, että alapää oli synnytyksen jälkeen ainoastaan turvonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi