Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen tienaa miestä enemmän

Vierailija
22.02.2013 |

onko muita talouksia joissa nainen tienaa miestä enemmän - miten mies tähän suhtautuu? Meillä tämä kaivertaa miestä selkeästi - olisiko vinkkejä miten käsitellä asiaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan. Ei mies ole suhtautunut asiaan mitenkään erilailla kuin silloin, kun tienasin vähemmän. Ei tunnu suhtautuvan minun tulotasooni oikeastaan yhtään mitenkään oli se sitten nolla tai enemmän kuin hänellä. Kaikkia suhteen aikana on tullut koettua.

Vierailija
2/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa. Meillä oli monta vuotta et tienasin 0eur/kk, mutta nyt kun palasin töhiin sain huippudiilin ja palkka sen mukainen. Tämä tässä taitaa taustalla eniten painaa... mut toisaalta, kannanpa itsekin korteni kekoon. Monta vuotta kun meni siipeillessä. Itselle tämä helpotus, mut miehelle ei niinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmia, ei mies siihen mitenkään suhtaudu. Tai on se joskus maininnut, että mä voisin hankkia vähemmän stressaavan työn itselleni. Tienaan puolet enemmän kuin mies, mutta meillä rahat on yhteisiä.

Vierailija
4/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä tienaan miestäni enemmän. Tuloni ovat n. 5700 eur/kk, miehellä "vain" hippasen alle 5000 eur/kk. Eipä tunnu häntä häiritsevän. Sitä paitsi vaatemakuni on kalliimpi ja käytän huomattavasti enemmän niin yksityisiä lääkäripalveluita kuin kauneus- ja muita hyvintointipalveluitakin, joten vaikka yhteiset menot tasataan, jää miehelle säästöön enemmän...

Vierailija
5/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun mumisee...Miestä tilanne ei tunnu haittaavan, mutta mua aika paljonkin. Jos molemmilla olisi yhtä huono palkka, niin koko ajan pitäisi laskea pennosia. Meillä on tosin kummallakin 'omat' rahat ja yhteistililtä maksetaan ruoka ja laskut. Mun palkalla pystyn ostamaan sitten vaikka telkkarin, jos sellaista tarvitaan. Mun mielestä miehen palkka on noin huono vain laiskuuttaan, olisi  ihan varmasti päässyt paremminkin palkattuun työhön aikanaan, mutta se olisi ehkä tiennyt töitä iltaisin ja viikonloppuisin. Mutta entä sitten... aika moni muukin tekee lauantaisin töitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme