Homo armeijassa
Noh kutsunnathan ne sieltä postilaatikosta sitten kolahti. Eihän se minulle mikään ongelma ole mennä armeijaan, mietinpähän vain tuota homoasiaa kun semmoinen olen. Eli onko jollain armeijan käyneellä kokemusta? Haittaisiko teitä esim. jos teidän tuvassa joku olisi homo? (Ja ennen kuin tulee viesti, että "ei haittaa kunhan ei iske" niin se nyt olisi viimeinen asia jota yksikään homo ajattelisi armeijassa)
Kommentit (52)
Kyllä Sinä siellä pärjäät - pärjäsihän Robinkin ja se oli sentään laivastossa!
Tuskinpa tuo mitään haittaa, jos pysyy ns. kaapissa. Avoimesti homo luultavasti hämmentää tupakavereita varsin paljon, tuossa iässä ja armeijaympäristössä nuoret miehet ei välttämättä ole avarakatseisimmillaan.
Sinne vaan rohkeasti. Tsemppiä palvelukseen!
No en minä sitä huutele mutta jos joku kysyy niin vastaan totuudenmukaisesti. Lisäksi kuulemma minusta huomaa jos puhuu enemmän kanssani. Toisaalta jätkä-amista jo puolitoista vuotta takana ja rauhassa olen sielläkin saanut olla.
Ap
No ihan hyvin pärjäät. Luonnollisestihan et kailota muille seksuaalisuuttasi siellä. Eivät heterotkaan tee niin.
Itselläni ei ainakaan ole mitään tarvetta määritellä tai edes luokitella muita näiden seksuaalisten mieltymysten perusteella; jokainen tekee niinkuin haluaa ja parhaaksi näkee. Tunnen useita homoja, joista muutaman melko läheisestikin, eikä koskaan ole ollut heistä mitään muuta kuin hyvää sanottavaa. Joten en osaa edes kuvitella tilannetta, missä tai miksi minulla olisi mitään sitä vastaan, että olisin intissä samassa yksikössä tai tuvassa homon kanssa. Itse asiassa paras inttikaverini oli homo, joskaan sitä eivät monet meidän komppaniassa minua lukuunottamatta edes tienneet.
En myöskään ymmärrä sitä logiikkaa, etteivätkö homot saisi tai kykenisi suorittaa asepalvelusta, vain siksi että ovat homoja (en tosin tiedä, onko tämä nykyään edes sääntökään). Samalla logiikallahan voitaisiin kieltää heteromiehiltä vaikka synnytyssairaalassa työskentely, siellä kun on paljon naisia sekä henkilökunnassa sekä potilaina, ja eihän nyt heteromies tietenkään millään voi pitää näppejään - saati sitten muita elimiään - erossa niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä sitä huutele mutta jos joku kysyy niin vastaan totuudenmukaisesti. Lisäksi kuulemma minusta huomaa jos puhuu enemmän kanssani. Toisaalta jätkä-amista jo puolitoista vuotta takana ja rauhassa olen sielläkin saanut olla.
Ap
Kuinka onnisttu aseotteet löysin rantein?
Meinasin valatilaisuudessa saada pistimen kaulaani kun edessä oleva h/tomppeli vei hieman rennosti aseensa olalle. Ote hihnasta liian alhaalla ja ilman nopeaa väistöä olisin ollut vainaa.
Oletko ns. stereotypiahomo, joka juokseen polvet yhteen lonksuen ja heittää käsikranaattia kuin pubitikkaa?
Jos olet, kannattaako sinne lähteä miesten perseitä tiirailemaan vaikka tuntuisi kuinka kivalta olla puolijoukkueteltassa poikain kanssa lusikassa?
Olet ilkeä. Tuntuiko nyt hyvältä?
Itse en ole homoillut, mutta runkannut kylläkin. Olen nyt runkkaamisen lopettanut, ja tunnen ihan aidosti, että tällä kerralla se pysyy.
Olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kysymys jos sallit.
Kun nuorella heteromiehellä on pillu mielessä muutaman sekunnin välein ja runkulla pitää käydä ainakin kerran päivässä, niin eikö homoja ole varustettu samanlaisella libidolla?
Kuinka vaikeaa olisi sitten olla tilassa jossa on vain miehiä paikalla?
Itselleni olisi ollut nuorena vaikeaa pitää näppini kurissa jos olisi ollut patterillinen nuoria naisia ja minä ainoana miehenä koko porukassa.
Kuis teillä homma menee?
Olen tuo numero ykkönen. Osaan hallita mieleni. Onko sinulla vaikeuksia hallita mielesi? Niin ja kaikki homot tai heterotkaan ei ole välttämättä kovin seksuaalisia.
Vierailija kirjoitti:
No ihan hyvin pärjäät. Luonnollisestihan et kailota muille seksuaalisuuttasi siellä. Eivät heterotkaan tee niin.
No onhan se oikeasti näin. Eihän kukaan armeijassa kailota "OLEN HETERO!"
Missäs kompanjassa ne kaksi tyyppi erotettiin armeijasta kun jäivät kiinni yöllä, kun suihkutiloissa vetelivät pe rseeseen ja joku yövahti näki?
Vierailija kirjoitti:
Missäs kompanjassa ne kaksi tyyppi erotettiin armeijasta kun jäivät kiinni yöllä, kun suihkutiloissa vetelivät pe rseeseen ja joku yövahti näki?
Ei sillä ole mitään tekemistä homoseksin kanssa. Seksiä missään muodossa toisen kanssa ei hyväksytä olkoon hetero tai homo.
Kuinka oleellinen asia seksuaalisuus on sinusta armeijassa? Onko mitään väliä? Entä jos on uskovainen, kuinka oleellista se on paljastaa armeijassa?
Mun yksikössä oli yksi homo.Aika moni tiesi ja haukkui selän takana sitä.Ihan mukava tyyppi tavattiin vuosia armeijan jälkeen sattumalta ja lähdettiin juopottelemaan yhdessä.Tämä siis vuonna 2004.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuinka onnisttu aseotteet löysin rantein?
Meinasin valatilaisuudessa saada pistimen kaulaani kun edessä oleva h/tomppeli vei hieman rennosti aseensa olalle. Ote hihnasta liian alhaalla ja ilman nopeaa väistöä olisin ollut vainaa.
Oletko ns. stereotypiahomo, joka juokseen polvet yhteen lonksuen ja heittää käsikranaattia kuin pubitikkaa?
Jos olet, kannattaako sinne lähteä miesten perseitä tiirailemaan vaikka tuntuisi kuinka kivalta olla puolijoukkueteltassa poikain kanssa lusikassa?
Olet ilkeä. Tuntuiko nyt hyvältä?
Kohtalaisen siedttävältä.
Minua ihmetyttää homojen halu mennä armeijaan, koska nykyään koko hommasta on hyvin helppo päästä kokonaan eroon.
Heterona ja aikaa sitten nuorena miehenä eläneenä tuntuu myös oudolta tietentahtoen hakeutua paikkaan joka tottakai tulee aiheuttamaan seksuaalista kiihottumista eri tilanteissa.
En tunne homojen seksuaalisuuden kanssa tuttu, mutta olettaisin heidän seksuaalisuutensa ilmenevän samalla tavalla kuin nuorten heteropoikienkin.
Lähestulkoon jokaisen armeijaikäisen kundin toiveena olisi varmaan joutua samaan tupaan 30 nuoren naisen kanssa.
Onko homojen sielunelämä rakennettu jotenkin toisin, ettei tämä olisi heidän haaveensa miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään tekemistä homoseksin kanssa. Seksiä missään muodossa toisen kanssa ei hyväksytä olkoon hetero tai homo.
Ja minkähän takia ei hyväksytä? Sen on joku Kenraali joskus määrännyt ilman mitään järkevää syytä? Varmasti on tupia jotka homoilee ryhmässä heti kun mahdollista.
htep kirjoitti:
Itse en ole homoillut, mutta runkannut kylläkin. Olen nyt runkkaamisen lopettanut, ja tunnen ihan aidosti, että tällä kerralla se pysyy.
Olen onnellinen.
Minulle ei siis ole homoa olemassakaan, sen sijaan homoilijoita ja runkkareita kylläkin. Runkkaaminen on ajattelua, (mieli) ja tekemistä siinä missä muukin.
Homoilijat ja runkkarit eivat kuitenkaan sovi minun armeijaani. Ihan oikeasti. Olen pahoillani.
Se että olen todistetusti päässyt irti runkkaamisesta, (vaikka se vaati paljon), todistaa minulle sen, että yksilö voi kontrolloida ajatuksiaan ja päästä parempaan. Omaksi onnekseen ja ilokseen... ..... .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kysymys jos sallit.
Kun nuorella heteromiehellä on pillu mielessä muutaman sekunnin välein ja runkulla pitää käydä ainakin kerran päivässä, niin eikö homoja ole varustettu samanlaisella libidolla?
Kuinka vaikeaa olisi sitten olla tilassa jossa on vain miehiä paikalla?
Itselleni olisi ollut nuorena vaikeaa pitää näppini kurissa jos olisi ollut patterillinen nuoria naisia ja minä ainoana miehenä koko porukassa.
Kuis teillä homma menee?
Olen tuo numero ykkönen. Osaan hallita mieleni. Onko sinulla vaikeuksia hallita mielesi? Niin ja kaikki homot tai heterotkaan ei ole välttämättä kovin seksuaalisia.
Ymmärrän että vaatii mielenhallintaa olla samoissa tiloissa miesten kanssa joiden alastomuudesta kiihottuu ja juuri siksi asia kiinnostaa.
Miksi mennä paikkaan jossa valtaosa on samaa sukupuolta, jos joutuu käyttämään mielenhallintakeinoja ollakseen kiihottumatta?
Olin "kaapissa" oleva homo armeijassa ihan hyvin se meni, eikä kukaan arvannut mitään. Oletko itse avoin homo?