dirty john sarja muka ahdistava, täh???
olenko mä vaan katsonut liikaa dokkareita sarjamurhaajista ja turtunut täysin kun en löydä tuosta sarjasta MITÄÄN ahdistavaa. todella tylsä, mielummin suosittelisin you-sarjaa sitä voisi jo kuvailla hieman ahdistavaksi.
Kommentit (11)
Minusta oli hyvä sarja. Näkee, mikä lapsesta tulee sairaan kasvattajan käsissä.
En ole vielä katsonut kyseistä sarjaa enkä kuullut mielipiteitä mistään, joten mulla ei ole mitään ennakko-odotuksia. Tai ei ollut ainakaan ennen tätä aloitusta.
You-sarjasta pidin tosi paljon, mutta en tiedä oliko sekään varsinaisesti ahdistava. (En malta odottaa toista kautta!)
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdisti siinä vaan sen muijan tyhmyys ja sinisilmäisyys
Oli kyllä niin raivostuttavan tyhmäksi käsikirjoitettu se nainen että se suorastaan pilasi tuon sarjan 😕
Liian pitkäveteinen. Tuonkin olisi saanut tiivistettyä jännittäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä niin raivostuttavan tyhmäksi käsikirjoitettu se nainen että se suorastaan pilasi tuon sarjan 😕
Se nainen oli saanut oikeastikin semi-himouskovaisen kasvatuksen ja ajatteli sen vuoksi ihmisten hyvyyteen ja kykyyn muuttua. John Meehan oli todella erikoistapaus. Kannattaa jo ihan häneen tutustumisen vuoksi katsoa, vaikka naisen hyväuskoisuus koetteleekin välillä hermoja.
Kannattaa googletella John Meehan muutenkin. Hän sai hieman omalaatuisen kasvatuksen rikolliselta isältään.
Hyi, mua ahdistaa tämä sarja.
Siis en tiedä olenko minä normaali vai epänormaali mutta välillä epäilen että mieheni on narsisti! Ja että minä olen vaan sokea.. 😳😨🙈 kauhea tunne.
Jotenkin jo ekassa jaksossa miehen käytös muistuttaa sitä kun tapasin mieheni! Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta joten eiköhän se oikea narsismi olisi tullut jo esiin..
Omassa miehessä täsmää: esim se että menee työvaatteissa tilaisuuteen jossa pitää olla smokki, huomion keskipisteenä, olevinaan mukana ja täydellinen jotenkin, vähän semmonen ylikorostunut nöyryys.. ja mieheni on kertonut aivan uskomattomia juttuja elämästään. Jotka on kai ihan totta ainakin mitä oon miehen vanhemmille jutellut.. välillä tuntuu että mies väittää mustaa valkoiseksi ja vaikea siinä sitten itse jälkikäteen vaikka sanoa miten asia oli, mies on aina niin varma 🤔
Mutta aivan sairas tunne epäillä omaa miestäni?!
Tuliko muille tästä sarjasta tällainen olo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nainen oli saanut oikeastikin semi-himouskovaisen kasvatuksen ja ajatteli sen vuoksi ihmisten hyvyyteen ja kykyyn muuttua. John Meehan oli todella erikoistapaus. Kannattaa jo ihan häneen tutustumisen vuoksi katsoa, vaikka naisen hyväuskoisuus koetteleekin välillä hermoja.
Kannattaa googletella John Meehan muutenkin. Hän sai hieman omalaatuisen kasvatuksen rikolliselta isältään.
Ja lisäys; ahdistaa vielä enemmän koska mä olen aivan kuin se nainen! Olen aivan tajuttoman sinisilmäinen ja tiedän sen ja minulle se on sanottu kymmeniä kertoja 🙈🤔🤯 ja uskon ihmisten hyvyyteen ihan järjettömällä tavalla , vaikka näkisin omin silmin jotain minulle voi selittää jotain utopistista sitten uskon selityksen.
- se joka alkoi epäillä omaa miestään
Samoja ajatuksia tuli. Lasten kanssa olin kotona useemman vuoden ja tuli tunne että mua on vedätetty vuosia
Eka kausi oli hyvä,toka on outo. En oo vielä ehtiny loppuun kattoo
Vierailija kirjoitti:
Samoja ajatuksia tuli. Lasten kanssa olin kotona useemman vuoden ja tuli tunne että mua on vedätetty vuosia
Apua, voin niin kuvitella miten häiritsevä tunne! 🤯 😳 mä lopetin nyt katsomasta tokaan jaksoon tältä illalta jos meinaan unta saada