Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan luksuslaukun! Minkä merkkisen itse ostaisit?

Vierailija
22.02.2013 |

Toki saa linkittää kuviakin oikein mielellään :). 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bottega Venetan voisin hankkia. 

Vierailija
22/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta luksuslaukku josta todella tykkäät hyvällä, omalla maullasi - ja merkistä viis! Mä en ole tietääkseni ikinä elämässäni ostanut mitään merkkilaukkuani! Ei sellaisten perässä juokse kuin jotkut wt-t. Sen sijaan kysyn, että paljon aiot laittaa rahaa palaan ja näkyykö se laukusta, että se ei nyt sitten ollut mikään halpa vai pitäänkö jollakin merkillä osoittaa, että laukku oli KAMALAN KALLIS, MUTTA EI SIT YHTÄÄN MINKÄÄN NÄKÖINEN?

Missä on kalleimmat ja upeimmat nahkalaukut Helsingissä tällä hetkellä? Suunnista sinne tai mene ulkomaille. Etsi jotakin semmoista, minkälaista ei ole kenelläkään muulla! Sun tarttee löytää se sun helmes! Ja ne laukut sit kestää niin, että joskus 15 vuoden kuluttua kun ne ei ole kulumalla muuttuneet miksikään niin sun kaiken maailman ystävättäret vinkuu sun laukkujasi itseelleen. Näin mulla.

Ja sen laukun mitä nyt käytän taisin ostaa joskus 2001 ja sen jälkeen kait vaan yhden, jota en oo edes käyttänyt vaikka on aika magee. Toi laukku jonka ostin joskus 2001 ärsytti yhtä reksiä niin, että se otti jonkun rätin jostain ja veteli sillä rätillä mun upouutta laukkua. Arvaatteks että olin ihmeissäni ja ihmettelin, että mitä ihmettä. Mutta kun laukku oli niin hyvää tekoa, niin ei siitä mitään jälkeäkään jäänyt muuta kun mun mieleen. Siis ei täällä kaiken maailman sikojen seassa kannata kulkea minkään "liian kalliin" kanssa oikeastaan. IHAN TURHAA. Mutta älä osta laukkua merkin perusteella vaan sellaisen helmen, mistä todella tykkäät vaikka maksais tuplat kuin se merkkibägi.

Niin ja sit... jos sulla on pieni tytär, niin älä osta sille sit ekalla luokalla jotain reppua, vaan käy ostamassa sille joku oma nahkanen helmi, jonka se muistaa koko elämänsä. Mä muistan vieläkin minkälainen mun nahkalaukku oli kun menin ekalle ja sellaista ei ollut kenelläkään muulla. Se oli mun merkki eikä, että laukulla olis ollut joku merkki, jos hiffaat mitä tarkoitan tai edes yritän tarkoittaa ja sanoa.

T. Baglady med plastkasse, 20 senttiä taviskaupassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista olen harkinnut:

http://www.saddlebackleather.com/Leather-Round-Satchel?sc=8&category=572

Minua kiehtoo ajatus siitä, ettei joka välissä tule samanlainen laukku vastaan. Ja sadan vuoden takuu!

Vierailija
24/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermesin ostaisin, tosin ei taida mahtua budjettiisi niin kuin ei minunkaan. Itse ostaisin burberryn, laatu on hyvää. 

Vierailija
25/27 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos parhaimman näköinen laukku olisi joku klassikko jonka tunnistaa kaikki niin en mä varmaan sitä sen takia jättäis ostamatta. Mut oikeestaan en usko että edelleenkään kaikki tunnistaa edes Vuittonin kuosia. Tai ehkä kuosi näyttää tutulta mutta eivät tiedä onko H&M:n mallistoa (niin kuin pikkusiskoni luuli) vai jotain muuta :D . Kriteeri olis että olis kestävä ja hyvännäköinen ja kestää myös aikaa trendien vaihtuessa.

Mulla on nyt Dumondin laukku tai kaksikin joista maksoin muistaakseni jotain kolmensadan pintaan/kpl ja oon tykännyt siitä tosi paljon, mut pitäishän sitä olla useampia laukkuja joita vaihdella. Edelliset "arkilaukut" olet pitänyt lopuun, joten ei ole olleet kovin kestäviä.

ap

Vierailija
26/27 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin Longchampit on kestäneet tosi hyvin,  enkä edes ole mikään maailman hellävaraisin laukkujenpitäjä.

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:57"]

No nämä merkit on huonoiksi todettu:

- Marc Jacobs (hajos heti)

- Mulberry (useampi malli, ainoa kestävämpi tehty 80-luvulla, muut paskaa laatua)

- Burberry (ei kai tarvi edes selittää)

- Sonia Rykiel

- Louis Vuitton

- Longchamp

Oon jo luovuttanut. Siwan kassi saa kelvata tulevaisuudessa. Kunnes on varaa Birkin bagiin. 

[/quote]

Vierailija
27/27 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumin ihan ehdottomasti, vaikka ei nyt kalleimmasta päästä olekaan, ja siten en tiedä vastaako ap:n määrritelmää "luksuksesta". Laadullisesti varmasti pesee monet ulkomaiset luksusbrändit. Luulisi kuitenkin että laatu on tärkeämpää kuin hinta, ja kotimaisuus ehdoton plussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi