Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan luksuslaukun! Minkä merkkisen itse ostaisit?

Vierailija
22.02.2013 |

Toki saa linkittää kuviakin oikein mielellään :). 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin Pradan. Se vaan on niin ikoni, että haluaisin sellaisen turhakkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunnon ikonin haluat, osta chanel. Kestää ainakin aikaa. :) itseäni ei tosin niin viehätä chanelin tikkauskuosi, mutta monia muita viehättää. 

Vierailija
4/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon miettinyt ostavani Ted Bakerin laukun, en vaan vielä ole varma millaisen.

http://cdnd.lystit.com/photos/2012/08/25/ted-baker-black-small-crossbody-bag-product-2-4526143-821411410_large_flex.jpeg

Vierailija
5/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prada mulle myös! Pradan 'Saffiano Tote' clay grey-sävyisenä on mun ykkössuosikki!

Vierailija
6/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, oon ihan samaa mieltä tosta Chanelin tikkilookista, se ei vaan miellytä. Laukut on malliltaan tosi kauniita, mut miks ne pitää tikata pilalle? No, samapa tuo, en tule Chanelia koskaan saamaan... :(

Vierailija
7/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin Globe Hopen laukun, minusta kun nekin ovat aika kalliita. Mutta nätimpiä kuin nuo perinteiset merkkilaukut.

Vierailija
8/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Parikan

Vierailija
9/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marc Jacobsin multipocket handbag. Ehkä mustana tai vaaleanruskeana. Olen sitä ihastellut siitä asti, kun Lorelai sellaista Gilmoren tytöissä kantoi. Silloin opiskelijana oli varaa vain erään ketjubrändin kopioversioon, mutta nyt voisin ostaa aidonkin, kun en näytä malliin kyllästyvän. :)

Vierailija
11/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne Lumi, kiitos. MUsta yli 300 laukusta on luksusta.

Vierailija
12/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällräven, minun luksusreppuni <3 + saman merkin rinkka <3 maksoivat kyllä kivasti, mutta hyvää laatua.

Vierailija
13/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balenciagalla on eräs ihana nude laukku, en tiedä mallin nimeä. Xenian blogissa oli joskus linkki.

Vierailija
14/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni noi Chanelit on aivan kamalan rumia. Se tikkaus ja varsinkin ketju....Yök. Ihmettelen mm. tätä yhtä blogaajaa, (Xenia???) joka rakastaa noita Chanelin "klassikko" laukkuja ja yhdistää ne johonkin ihme farkut + ruutupaita -lookiin, riitelee niin pahasti ettei vaan kestä katsoa.

Jos itse ostaisin, ehkä joku Prada tai halvemmasta hintaluokasta Mulberry. Ei ainakaan mikään sellainen, josta kilometrin päähän näkyy että tässä nyt mennään kallis laukku kädessä (Vuitton ja Chanel).

Vierailija
15/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hintaluokka? Itse varmaan ottaisin Pradan tai Guccin.

Vierailija
16/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiihania laukkuja!!! No, tietty joku viidensadan pintaan ois kiva, mut tärkeintä on että olis laukku joka näyttäis hyvältä ja sais kävelee ryhdikkäämmin :).

ap

Vierailija
17/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kipuraja alkaa mennä jossain tonnin paikkeilla. Mut sen hintaisen laukun pitää sit kestää aikaa ja jäädä perinnöksi tyttärelle :).

ap

Vierailija
18/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä merkit on huonoiksi todettu:

- Marc Jacobs (hajos heti)

- Mulberry (useampi malli, ainoa kestävämpi tehty 80-luvulla, muut paskaa laatua)

- Burberry (ei kai tarvi edes selittää)

- Sonia Rykiel

- Louis Vuitton

- Longchamp

Oon jo luovuttanut. Siwan kassi saa kelvata tulevaisuudessa. Kunnes on varaa Birkin bagiin. 

Vierailija
19/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:57"]

- Mulberry (useampi malli, ainoa kestävämpi tehty 80-luvulla, muut paskaa laatua)

- Sonia Rykiel

- Louis Vuitton

- Longchamp

Oon jo luovuttanut. Siwan kassi saa kelvata tulevaisuudessa. Kunnes on varaa Birkin bagiin. 

[/quote]

ai niin perhana Gucci unohtu listasta. seki hajos.

Vierailija
20/27 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 20:57"]

- Sonia Rykiel

- Louis Vuitton

- Longchamp

[/quote]

ai niin perhana Gucci unohtu listasta. seki hajos.

[/quote]

Mitä ihmettä oikein teet noille laukuille, jos kaikki hajoaa käytössäsi? Yllä mainituista minulla ovat Vuittonin ja Longchampin laukut kestäneet älyttömän hyvin käytössä. Suuremman mallisissa on raahattu mielettömiä määriä (painavaa) tavaraa, ja kunto ei ole mennyt miksikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi