Sinkkulaiva Anne
Tuli vaan mieleen, että eikö "ostoksille lähdettäessä tulisi miettiä mihin on ns. varaa". Ajattelevatko nämä ihmiset lainkaan, miltä he itse näyttävät asettaessaan niin suuria vaatimuksia vastapuolelle, hiukan realismia omien mahdollisuuksien arvioinnissa ei olisi pahitteeksi.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 16:05"]
Arvasin, että netissä haukutaan Annen ylipainoa.
Itsellä jakso herätti muutamia ajatuksia - miksen itse voi olla yhtä itsevarma ja kantaa itseäni yhtä hienosti, vaikka mulla ei "edes ole ylipainoa"? Jos olisin ollut siinä speed datingissä, olisin jatkuvasti miettinyt, että "voi ei tuo varmaan ajattelee, että olen ihan hirveä, ja haluaa jo seuraavan kohdalle". Käytävillä kulkisin katse lattiassa.
Mitä ihmiset oikein odottaa lihavilta? Että piiloutuisivat neljän seinän sisälle, ainakin siksi aikaa, että laihtuvat, tai jos eivät laihdu, niin jääkööt sinne. Miksi pitää hävetä itseään koko vitun ajan.
En vaan ymmärrä. Mä ainakin ihailen näitä ihmisiä, eri asia tietty, jos kyseessä olisi ollut joku kusipäinen tapaus.
[/quote]
Juurikin näin. Ihmettelen kanssa tätä suomalaista ajatuksen juoksua, että jos olet lihava, lyhyt, sinulla on joku vamma tai olet muuten vaan yleisestä kauneusihanteesta poikkeava, sinun pitäisi hävetä itseäsi ja peitellä itseäsi etkä saa varsinkaan kumppanin haussa esittää minkään laisia toiveita siitä omasta toivekumppanista. Sehän on ihan älytön ajatustapa.
Täysin OT, mutta mua huvittaa, miten täällä tasokkainta miestä kuvaillaan hunk-mieheksi :D
Jos tällä nyt viitataan hunks-tanssijoihin, niin huh huh, niihin ällötyksiin en koskisi pitkällä tikullakaan :DD Tosin tuskinpa hekään muhun ;)
Oikeasti se maha oli kauhean iso, kaunis nainen ison mahan vankina :( Ei ole tervettä. Jutta tule apuun!!!
Anne on n.175 cm ja painaa n.170-190 kg. Ku viimeksi näin. Mutta kuulemma on taas pullut muutama kilo lisää.
Ei jeesus... "Oon nirso, katson aina ulkonäön."
Hesarin mainos on kovemmalla äänenvoimakkuudella kuin muut. Ärsyttää. Kostoksi en tilaa hesaria.
Annesta huokui joku ihana itsevarmuus ja säteily. Välittyi TV-ruudun (tai no, tietokoneruudun) toiselle puolelle, että hän viihtyy nahoissaan. Annea varmaan omat kilot v'ähiten haittaa, vaikka muita voi haitatakin. Oli minkä kokoinen tai näköinen vain, niin kyllä itsevarmuus on seksikästä.
Kyllä te mammat osaatte olla hauskoja! Täällä te puolustelette Annen kiloja ja itsevarmuutta, mutta auta armias jos Satuhäissä olisi Annen kaltainen morsian, niin lupaan, että 95 prosenttia teistä olisi armottomia kritiikissään, siis missä on logiikkanne. Oikaiskaa jos olen väärässä.
Arvasin, että netissä haukutaan Annen ylipainoa.
Itsellä jakso herätti muutamia ajatuksia - miksen itse voi olla yhtä itsevarma ja kantaa itseäni yhtä hienosti, vaikka mulla ei "edes ole ylipainoa"? Jos olisin ollut siinä speed datingissä, olisin jatkuvasti miettinyt, että "voi ei tuo varmaan ajattelee, että olen ihan hirveä, ja haluaa jo seuraavan kohdalle". Käytävillä kulkisin katse lattiassa.
Mitä ihmiset oikein odottaa lihavilta? Että piiloutuisivat neljän seinän sisälle, ainakin siksi aikaa, että laihtuvat, tai jos eivät laihdu, niin jääkööt sinne. Miksi pitää hävetä itseään koko vitun ajan.
En vaan ymmärrä. Mä ainakin ihailen näitä ihmisiä, eri asia tietty, jos kyseessä olisi ollut joku kusipäinen tapaus.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 15:59"]
Kyllä te mammat osaatte olla hauskoja! Täällä te puolustelette Annen kiloja ja itsevarmuutta, mutta auta armias jos Satuhäissä olisi Annen kaltainen morsian, niin lupaan, että 95 prosenttia teistä olisi armottomia kritiikissään, siis missä on logiikkanne. Oikaiskaa jos olen väärässä.
[/quote]
Mä en ole ikinä haukkunut ketään satuhäiden morsiamia tms. tällä palstalla, kun ei ole tullut sarjaa pahemmin seurattua. Jos Anne olisi ollut Satuhäissä, olisin varmaan siinäkin ihaillut hänen itsevarmuuttaan. En sano, että ylipaino olisi erityisen kaunista sinänsä saati terveellistä, mutta Annekin on itse valintansa tehnyt ja kantaa sen seuraukset. Hyvin kantaakin, siis ainakin kilonsa.
Katsoin vasta nyt jakson netistä - mun mielestä Anne oli kivan oloinen, iloinen ja sympaattinen! Mitä sitten, vaikka onkin ylipainoa?! On mullakin ja siltikin mulla on aviomies! Ja olen myös tavannut hänet silloin, kun olen jo ollut lihava eli hän on hyväksynyt mut heti alusta alkaen! En ymmärrä, miksei ylipainoinen ihminen voisi haluta hyvännäköistä miestä? Saako vain laihat ja kauniit ottaa hyvännäköisen puolison? Miksei sitä ihmetellä, jos törkeän näköinen liimanaamajätkä ottaa puolisokseen lätkävaimobimbon? Musta Annella oli hyvä tyyli, jatka samaan tyyliin ja älä ota "ketä tahansa", kyllä sulla on varaa valita :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 09:48"]
Painotti kyllä hyvin selvästi ulkonäön merkitystä, mutta mikäli hän hyväksyy sillä pitkällä ja ruskeasilmäisellä miehellä vastaavan ylipainon niin mikäs siinä.
T. Mies
[/quote]Miksi pitäisi yväksyä? On kai lihava mies sentään vähän eri kuin lihava nainen.
[/quote]
On siinä mielessä eri, että lihava nainen on isompi turn-off.
[/quote]
Itse asiassa lihava nainen ja hintelä mies on "samantasoisia".
Kasvot olivat kuin yksi lihamötikkä:D jos heräisin Annen vierestä, nauraisin itteni kuoliaaksi.
Kannattaisi katsoa ensin peiliin ennen kuin lähtee esittämään vaatimuksia muille, tuskin apuhoitajan koulutuksella voi lääkärin virkaa hakea.
No, kyllä vakka kantensa löytää (ei pahalla sanottuna). Eikä Annen "vaatimukset" ainakaan minun mielestäni olleet mitenkään liioiteltuja. Eikös hän etsinyt pitkää ja ruskeasilmäistä miestä? Ei puhunut mitään mistään hunks-tasosta. Ja moneen otteeseen mainitsi, että kyllä sisin sitten oikeasti ratkaisee. Vai onko sekin av-mammojen mielestä liikaa vaadittu? Että löytäisi sisäisesti hyvä miehen?
Tajuan kyllä, että isoperseistä naista pidetään kurvikkaana, mutta jos mahakin on iso, niin missä se kurvi muka on? Ei missään.
Mun mielestä Anne oli yksi järkevämpiä tyyppejä tässä ohjelmassa. Itse en ainakaan kuullut, että mitään vaatimuslistaa olisi ollut.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 09:48"]
Painotti kyllä hyvin selvästi ulkonäön merkitystä, mutta mikäli hän hyväksyy sillä pitkällä ja ruskeasilmäisellä miehellä vastaavan ylipainon niin mikäs siinä.
T. Mies
[/quote]Miksi pitäisi yväksyä? On kai lihava mies sentään vähän eri kuin lihava nainen.
[/quote]
On siinä mielessä eri, että lihava nainen on isompi turn-off.
[/quote]
eipä ole. naisella kurvit ovat plussaa, miehellä taas ei koskaan.