Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin syy, miksi olet alkanut itkemään?

Vierailija
02.03.2019 |

Itse purskahdin aamulla itkuun kun muumeissa Niiskun ilma-alus nousi vihdoin ilmaan. Se musiikki ja menkat...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin jauhokoin toukan, joka on siis erittäin rasittava ja vaikeasti hävitettävä haittaeläin. Tajusin että minun on tapettava se jotenkin, Lumihankeen heittäminen olisi kivulias paleltumiskuolema, vessasta vetäminen hukkumiskuolema. Itkien pudotin sen päälle painavimman tietosanakirjani.

:D

Vierailija
22/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa joku n. 4v saparopäinen tyttö alkoi itkeä kun äitinsä sanoi, että tänään et sitten ehdikään katsoa pikkukakkosta. Tuli niin surku että valui itseltäkin muutama kyynel. Toinen varmaan odottanut koko päivän :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISÄÄ

Vierailija
24/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löi remmillä kun en ollut totellut. Yritin kyllä olla vahva nainen ja olla itkemättä, mutta lopulta murruin niin kuin aina.

Vierailija
25/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kerta itkin teininä, kun myöhästyin hammaslääkäristä.

Vierailija
26/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISÄÄ

Vierailija
27/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tämän jo kavereilleni joten moi jos joku tunnistaa. Minä purskahdin itkuun keskellä päiväkotia kun vein lastani aamulla. Lapseni alkoi ensin itkemään, milloin hoitaja lohdutti että "äiti tulee sitten hakemaan". Minä aloin seuraavaksi pillittämään että ei vaan isä hakee, koska minä olen illan TÖISSÄ - viimeisen sanan kohdalla murruin täysin ja kaikki padot aukeni :D Painelin sieltä pillittäen pois ja seuraavana aamuna päiväkodin tädit olivat selvästi hieman varpaillaan :)

Tähän yhdistyi menkat ja paluu hoitovapaalta työelämään.

Vierailija
28/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISÄÄ

Vierailija
29/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LISÄÄ

Nämä LISÄÄ, LISÄÄ ja UP, UP-hullut saavat aikaan epätoivon kyyneleitä ihmiskunnan puolesta.

Vierailija
30/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LISÄÄ

miksi alapeukku

Vierailija
31/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotias calvados sai onnenkyyneleet nousemaan silmiini.

M 44

Vierailija
32/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloin Ihme ja kumma-lastenlaulua ja vatsassa oleva vauva reagoi. Liikutuin kun ajattelin että laulan samaa laulua sitten vauvalle ja vauva tunnistaa sen. ☺️

Vierailija
33/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut ala-asteella piirtää rakettia. Itkin.

Vierailija
34/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauloin Ihme ja kumma-lastenlaulua ja vatsassa oleva vauva reagoi. Liikutuin kun ajattelin että laulan samaa laulua sitten vauvalle ja vauva tunnistaa sen. ☺️

Varsinkin se kohta ”se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa” sai mut joka säkeistön jälkeen kyyneliin kun mietin pientä ihmistä joka ihmettelee näitä asioita silmät pyöreinä. ❤️

Vierailija
35/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson Gallen Kallelan teosta Lemminkäisen äiti ja muistan tarinan miten äiti sai kovalla työllä kuolleen poikansa taas eläväksi. Ja joo olen mutsi itekin :)

Vierailija
36/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ummetus eikä pökäle meinannut millään tulla ulos. Rupes itkettämään kun mietin että entäs jos se ei tuukaan ulos vaan jää ikuisiksi ajoiksi mun sisään. 😢

Vierailija
37/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kanssa kovissa pms-kivuissa ja pyysin miestä tuomaan kaupasta pari tiettyä suklaapatukkaa. Tästä suklaapatukasta oli vastikään tullut tummasuklainen versio ja eikös mies tuonut sitten sitä. Aloin itkeä kun en tykkää tummasta suklaasta ja maitoauklainen oli suurta herkkua. Hävettää edelleen

Vierailija
38/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin se kohta ”se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa” sai mut joka säkeistön jälkeen kyyneliin kun mietin pientä ihmistä joka ihmettelee näitä asioita silmät pyöreinä. ❤️

Ai kamala, nyt rupes itkettämään taas kun kuuntelin tätä:

#fauxfullscreen

Vierailija
39/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISÄÄ 

Vierailija
40/49 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana ja pyysin miestä tuomaan suklaamunkin, toi suklaapatukan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän