Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiraihmiset! AUTTAKAA! koiralla aivohalvaus tai muu

Vierailija
22.02.2013 |

Itse en ole koira ihminen  ja jouduin tilanteeseen ihan yllättäen.

-koira hoipertelee -läähättää -yhtäkkiä silmät alkaa pyöriä päässä ja koira katselee ympärilleen, ei selvästikään näe, kutsun koiraa ja se nostaa korvia -istun koiran kanssa lattialla ja laitan sen makaamaan -koira läähättää -kohtaus kesti 30min sitten kävelee, mutta takajalat eivät pysy hommassa mukana eli hoipertelee kuin humalainen -koira on 12v

Yritän saada tänään eläinlääkäriin, mutta haluaisin saada kommentteja, omistaja on matkalla ja saan häneen kyllä yhteyden.

Säälittää koira parka ja omaa sydäntä särkee ja itkettää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
2/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole saanut vahingossa syödäkseen mitään myrkyllistä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä koiran omistajaan, kerro tilanne ja kysy onko samanlaista sattunut aikaisemmin ja kysy lupa lääkärillä käyttämiseen. Varaudu siihen, että lääkäri ehdottaa lopetuspiikkiä. 

Koira alkaa olla elinkaarensa loppupuolella ja tuollaiset halvauskohtaukset alkavat olla merkki siitä, että loppu lähestyy. Kunto saattaa hyvinkin vielä palautua, mutta kohtauksia tulee vielä uudestaankin

Koira saattaa olla stressaantunut uudesta paikasta, koeta olla panikoimatta, ettei koira ahdistu lisää.

Vierailija
4/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilepsiakohtaukselta kuulostaa. Pitäisi mennä ohi.

Vierailija
5/5 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain koiralle lääkärin ja odotellaan mitä sanoo... koiraa ei voi jättää yksin mikä vaikeuttaa tilannetta kun on hoidossa minulla, mutta olen saanut koiralle tutun ihmisen paikalle... sydäntä särkee, mutta toki haluan että kora lopetetaan jos se on sille parempi

ap