Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti kylmästi 4 vuoden seurustelun ja 3 vuoden yhdessä asumisen jälkeen

Vierailija
02.03.2019 |

Hei
Seurustelin 4 vuotta ja asuimme yhdessä 3 vuotta miehen kanssa. Olimme olleet kihloissa 3 vuotta. Mies jätti minut viime viikolla tekstiviestillä ja ei suostu puhumaan enää kanssani. Iso syy jättämiseen on että miehen vanhemmat olivat suuttuneet minulle. Olisin halunnut puhua miehen kanssa jättämisestä ja miten tästä eteenpäin mutta se ei käy. Miehellä on nyt melkein kaikki meidän yhdessä asuessa ostamat huonekalut ja muut tavarat myös. Mies täyttää 29 ja minä olen 28-vuotias nainen. Onko tämä normaalia ja mitä tekisitte minun tilanteessani?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekaluja saa HALVALLA tori.fi:stä

Nyt rauhoitu

Vierailija
42/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko mies pitää teidän kaikki yhteiset ystävät?

Oot pettäny sitä kännissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jo yksi ketjusi tästä aiheesta joten jatka sinne jollet osaa elämääsi muuten järjestää.

2 ketjua. Yksi miehen vanhempien suuttumisesta ja toinen huonekaluista

Ap taitaa olla mt potilas

Vierailija
44/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oletko tehnyt muuttoilmoituksen ? Onko mies kirjoilla asunnossa? Missä asut nyt? Ihan tarkasti kirjoituksissasi ei käy ilmi, että kuka asuu nyt missäkin ja missä olette kirjoilla? Oletko kuinka pahasti järkyttynyt tilanteesta? Onko sinulla läheisiä joille voit puhua?"

Asun  nyt äidilläni. Tiedän missä mies asuu mutta en voi tietenkään käydä hänen luona jos hän ei halua. Yritin käydä kerran yksin huonekaluihin liittyen mutta mies antoi vain jotain hygieniatarvikkeitani. Mies oli vihainen eikä puhunut juuri mitään. Olen tehnyt muuttoilmoituksen ja meistä kumpikaan ei ole enää vanhassa asunnossa kirjoilla. On läheisiä ja heille olen puhunutkin tästä.

Ap

Edelleen, jos hänellä on sinun omaisuuttasi hallussaan, voit saada virka-apua sen pois saamiseksi.

Olen pahoillani puolestasi, ero on aina enemmän tai vähemmän rankka kokemus ja vie aikaa toipua siitä, päivä kerrallaan ,on neuvoni. Hyvä että sinulla on läheisiä tukena.

Vierailija
45/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mt-potilas. Kaipaan vaan mielipiteitä. Samalla kun teen opintojani, mietin mitä teen miehen kanssa. Jonkun miespuolisen tutun kanssa tavaroita hakemaan meno voisi olla hyvä idea.

Ap

Vierailija
46/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP siis petti miestä jonkun "tutun" kanssa, ja nyt mankuu miestä takaisin. Äh.

Elä omaa elämääsi, nainen, äläkä sotke siihen muita ennen kuin osaat pitää itsestäsi huolen ilman "tukijalkoja".

Vierailija
47/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mt-potilas. Kaipaan vaan mielipiteitä. Samalla kun teen opintojani, mietin mitä teen miehen kanssa. Jonkun miespuolisen tutun kanssa tavaroita hakemaan meno voisi olla hyvä idea.

Ap

No yksinkertainen sä ainakin oot, tää on jo ties monesko sun aloitus tästä asiasta ja oot saanu miljoona vastausta! Mitä varten sä jankkaat ja jankkaat tätä samaa?? Miksi ne miljoona vastausta ei riitä sulle?

Tai sitten oot provo mitä oon epäillyt, mutta provoilijaksikin oot tosi nolo. Jokin sulla nyt vippaa ja pahasti, sori vaan.

Vierailija
48/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vei. Olen yrittänyt pyytää mieheltä mutta hän ei lue /huomaa viestejäni.

Ap

Aivan pimeä tapaus koko mies. Uskomatonta että 4 vuotta ehdit ihmisen kanssa olla ennen kuin paljastui miten pimeä on! Parempi että unohdat koko tyypin. Soita oma perhe ja ystävät hätiin.

Vierailija
49/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jatkaa elämääsi. Hanki uudet huonekalut vaikka lahjoituksina. Unohda ja anna miehen ja vanhempien olla.

Vierailija
50/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aivan pimeä tapaus koko mies. Uskomatonta että 4 vuotta ehdit ihmisen kanssa olla ennen kuin paljastui miten pimeä on! Parempi että unohdat koko tyypin. Soita oma perhe ja ystävät hätiin."

Kyllä minulle jotkut läheiset varoitteli jo pidempään, että mies on pimeä. Miehellä ei ole esimerkiksi yhtään omia ystäviä. Minulla on ystäviä, mutta mies ei halunnut ikinä että pyydän heitä meille käymään, koska se häiritsi. Miehessä oli myös paljon hyviä puolia, jotka saivat minut jättämään huomiotta pimeät puolet. Mies lähinnä pelasi playstationia ja katsoi TV:tä kotona, ja kävi töissä.

Ap

Vierailija
51/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en pysty laittamaan miehen vanhemmille viestiä huonekaluista, koska miehen äiti esti minut messengerissä. En ole kokeillut soittaa tai laittaa tekstiviestiä miehen äidille. Suuttuisi varmasti siitäkin. Miehen isä ei ole Facebookissa. 

Ap

Anna niiden vanhempien jo olla.

Vierailija
52/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aivan pimeä tapaus koko mies. Uskomatonta että 4 vuotta ehdit ihmisen kanssa olla ennen kuin paljastui miten pimeä on! Parempi että unohdat koko tyypin. Soita oma perhe ja ystävät hätiin."

Kyllä minulle jotkut läheiset varoitteli jo pidempään, että mies on pimeä. Miehellä ei ole esimerkiksi yhtään omia ystäviä. Minulla on ystäviä, mutta mies ei halunnut ikinä että pyydän heitä meille käymään, koska se häiritsi. Miehessä oli myös paljon hyviä puolia, jotka saivat minut jättämään huomiotta pimeät puolet. Mies lähinnä pelasi playstationia ja katsoi TV:tä kotona, ja kävi töissä.

Ap

Eli anna sen miehen olla. Jatka elämääsi

Vierailija
53/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jatkan elämää. Ajattelin ehkä mennä muutaman tutun kanssa miehen ovelle vielä pyytämään tavaroita jotka kuuluvat minulle. Jos se ei auta, pitää tehdä se rikosilmoitus.

Ap

Vierailija
54/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä lauantai-illan hömppää. Lukijan aliarviointiankyllä toistaa samaa provoa, jota on käyttänyt parin viikon sisällä, mutta mitäs ne sanookaan kauhasta ja lusikasta...

Vierailija
55/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi päätöksiä kenenkään muun mielipiteiden takia, mutta en olisi miehen kanssa, joka kohtelisi vanhempiani epäkunnioittavasti/asiattomasti.

Vierailija
56/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä ole merkitystä lopputuloksen kannalta jättääkö kylmästi vai lämpimästi. Joskus tilanne on vain hyväksyttävä, ja tajuttava, että jos toinen paljastuu törpöksi, se törppö teki palveluksen sinulle, kun nyt sinä voit vaihtaa parempaan.

Vierailija
57/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jatkan elämää. Ajattelin ehkä mennä muutaman tutun kanssa miehen ovelle vielä pyytämään tavaroita jotka kuuluvat minulle. Jos se ei auta, pitää tehdä se rikosilmoitus.

Ap

Ota parimiespuolista tuttua mukaan. Tehostaa hakua.

Vierailija
58/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pitää ottaa pari miespuolista tuttua. Kävin siis jo yksin miehen luona kysymässä tavaroita mutta en saanut kun shampoon ja hoitoaineen.

Ap

Vierailija
59/61 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies esti minut messengerissä. En voi enää laittaa viestiä huonekaluista. Pakko mennä siis paikan päälle parin tutun kanssa niitä pyytämään.

Ap

Vierailija
60/61 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies suostuu puhumaan. Ei tuo ole normaalia 4 vuoden seurustelun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi