Lauri Tähkä, oih...
Katsoitteko miehen puoli seitsemässä? Tää uusi biisi on jotain aivan veret seisauttavaa. Värisee selkäpiissä, kun katson tuota miestä, hänen kehoa, hänen koko olemusta... Jotain kertoo, että Syyskuun Kuu on kappale jonka muistan kuunnella joka päivä töissä meidän taukotilassa olevasta yhteisestä Spotifysta ja koko kehoni saa uudenlaista virtaa. : )
Jos voi sanoa, että himoitsee jotain miestä, (mitä ei käy minulle usein, tietyt miehet "haluttaa", mutta himo on eri asia ;) niin Lauri Tähkää kyllä himoitsen koko olemuksellani. Haluaisin, että hän tekee todella tuhmia juttuja mulle. Olenko mä ihan pöhkö, vai onko täällä muitakin jotka ymmärtävät? : D
Kommentit (7)
Jos edes 15% Suomalaisista miehistä olisi tätä tasoa, niin kyllä hiipunemaan päin liikkuva väestönkasvu lähtisi aivan uudenlaiseen nousukäyrään. Voisinpa melkein vannoa...
-AP
Olen nähnyt keikalla kerran. Olin aika humalassa, eli valitettavasti en muista kauheasti siitä keikasta, Mutta kihelmöi ajatus keikalle menemisestä ja sen aijonkin tehdä!
Veikkaan et aika suuri osa miehen naisfaneista tuntee samoin. Ehkeivät vain kehtaa sanoa sitä noin suoraan kuin sinä teit :)
Polte on ihana biisi Laurin laulamana. 🤗
Oletko koskaan ollut Lauri Tähkän livekeikalla? Jos et niin olet menettänyt paljon.