Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hurahdin vuoden vaihteessa salitreeniin, nyt mies on kieltänyt harrastuksen :(

Vierailija
02.03.2019 |

Väittää että menen sinne esittelemään kroppaani muille miehille.. Sanoi sitten että en saa käydä enää. Olen laihtunut 8 kiloa ihannepainooni, saanut lisää voimaa ja kiinteyttänyt kroppaani rutkasti. Kieltämättä oli ihan mukava salilla joskus vaihtaa hymyjä kivannäköisten urheilullisten miesten kanssa mutta mielestäni tuo ei vahingoita ketään. Aloitin kuitenkin saliharrastuksen koska mies haukkui minua läskiksi ja sanoi että lihomisen on loputtava. :( Ja nyt kieltää sen.. että kiva. :( Itsellään on kuitenkin selvästi ylipainoa. :/
N25

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo. Hanki trolli elämä.

No ei välttämättä ole, tuollaisia miehiä on nimittäin ihan oikeasti.

Varmasti on, mutta miksi on naisia, jotka sietää tuollaista? 25-vuotias on kuitenkin aikuinen ja pitäisi olla kyky omatoimiseen ajatteluun. 

Vierailija
22/31 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää, miten tällaista automaattisesti epäillään trolliksi. Minulla oli parikymppisenä juuri tuollainen miesystävä. Olin sen verran nuori ja kokematon, että en osannut asettaa rajoja enkä tiennyt, mikä on normaalia parisuhteessa ja mikä ei.

Mies antoi ymmärtää, että olen liian lihava (olin normaalipainon keskivaiheilla ja vaatekokoa 36), mutta ei kuitenkaan hyväksynyt mitään kuntoilumuotoa, sillä niissä oli kyse vain siitä, että menen salille esittelemään itseäni muille treenaajille tai tanssitunnille iskemään tanssinopettajaa. Uimahallikaan ei luonnollisesti tullut kyseeseen.

Hän olisi halunnut minun pukeutuvan seksikkäisiin vaatteisiin mutta vain kotona. Kodin ulkopuolella minun oli suotavaa viettää vain sen verran aikaa, kuin opiskeluiden puolesta oli pakko. Ilman häntä ei ollut baariin, illanistujaisiin, festareille saati ulkomaille mitään asiaa. Jotenkin hän onnistui kääntämään asian niin, että ei kukaan kunnon nainen tällaista edes halua. Itse hän tietysti vietti aikaansa juuri niin kuin halusi, ja toistuville reissuilleen hän pystyi käyttämään erästä harrastustaan tekosyynä.

Sen sijaan, että haukutte ap:tä tyhmäksi ja trolliksi, yrittäkää asettua nuorehkon, ehkä ensimmäisessä vakavassa parisuhteessa olevan asemaan. Minä toivon, että ap saa ajan kuluessa rohkeutta lähteä suhteesta. Se, mitä hän on tähän mennessä kertonut, on nimittäin vain alkusoittoa ja ote tulee kiristymään koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule toinen trolli. Onneksi sulla ei ilmiselvästi ole kokemusta narsistin kanssa elämisestä. On tärkeää, että ap :n kaltaisessa tilanteessa olevat ihmiset tuovat esiin näitä asioita eivätkä vaikene.

En ole ikinä ymmärtänyt, miksi ihmiset suostuvat seurustelemaan tuollaisten henkilöiden kanssa. Yhden ystäväni naisystävä oli aivan sekopää ja pompotti ja rajoitti ystäväni elämää. Onneksi hän lopulta ymmärsi lähteä suhteesta, mutta älyttömän pitkään jaksoi suhteessa olla.

Vierailija
24/31 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama nainen, joka on nukkunut patjalla miehensä sängyn vieressä lattialla?

Tätä tuskin kukaan provoksi väittää, kun tuntee jonkun sellaisen, joka on täysin miehensä holhouksen alaisena eikä uskalla edes kaupassa käydä ilman miehen nimenomaista lupaa. Ja kyse on aivan syntyperäisistä suomalaisista naisista.

Miten tyttölapsia on viime vuosikymmeninä kasvatettu, kun heistä on kasvanut miesten alamaisia?

Vierailija
25/31 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule toinen trolli. Onneksi sulla ei ilmiselvästi ole kokemusta narsistin kanssa elämisestä. On tärkeää, että ap :n kaltaisessa tilanteessa olevat ihmiset tuovat esiin näitä asioita eivätkä vaikene.

En ole ikinä ymmärtänyt, miksi ihmiset suostuvat seurustelemaan tuollaisten henkilöiden kanssa. Yhden ystäväni naisystävä oli aivan sekopää ja pompotti ja rajoitti ystäväni elämää. Onneksi hän lopulta ymmärsi lähteä suhteesta, mutta älyttömän pitkään jaksoi suhteessa olla.

Niin. Sinähän sen sanoit: LOPULTA ymmärsi lähteä suhteesta. Siinä menee aikaa että asian todellisuuden tajuaa. Narsistit ovat taitavia. Usein narsistin uhri saattaa tuntea syyllisyyttä, että hän ainoastaan on toiminut koko suhteen ajan väärin. Asiahan on aivan päinvastainen.

Vierailija
26/31 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveää, miten tällaista automaattisesti epäillään trolliksi. Minulla oli parikymppisenä juuri tuollainen miesystävä. Olin sen verran nuori ja kokematon, että en osannut asettaa rajoja enkä tiennyt, mikä on normaalia parisuhteessa ja mikä ei.

...

Sen sijaan, että haukutte ap:tä tyhmäksi ja trolliksi, yrittäkää asettua nuorehkon, ehkä ensimmäisessä vakavassa parisuhteessa olevan asemaan. Minä toivon, että ap saa ajan kuluessa rohkeutta lähteä suhteesta. Se, mitä hän on tähän mennessä kertonut, on nimittäin vain alkusoittoa ja ote tulee kiristymään koko ajan.

Millaisessa kodissa te olette kasvaneet, jotka ette tiedä mitään normaalista parisuhteesta? Oliko äitinne tai isänne naisystävä yhtä alistettu kuin mitä te olette omassa parisuhteessanne? Vai oletteko kasvaneet pienestä pitäen yksinhuoltajan kanssa ja teille parisuhde on jotain autuaaksi tekevää eikä nainen ole mikään Oikea Nainen ilman miestä? Olette sitten valmiit tekemään ihan mitä tahansa, jotta "saisitte" miehen?

Vierailija
27/31 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella väsynyt, ajatusta vailla oleva, älyllisesti ei-niin-lahjakkaan miehen näpeistä siinnyt trolliyritys. Täällä on paljon parempia, tällainen suutari menee bottom of the pile -romukoppaan samantien.

Vierailija
28/31 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/31 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei välttämättä ole, tuollaisia miehiä on nimittäin ihan oikeasti.

Varmasti on, mutta miksi on naisia, jotka sietää tuollaista? 25-vuotias on kuitenkin aikuinen ja pitäisi olla kyky omatoimiseen ajatteluun

Ap:llahan selvästi on kykyä omatoimiseen ajatteluun, koska osaa kyseenalaistaa miehen käytöksen oikeutuksen. 

Nyt kun ap osaa ajatella, seuraava askel onkin sitten lähtemisen ajattelu ja suunnittelu. 

Vierailija
30/31 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Millaisessa kodissa te olette kasvaneet, jotka ette tiedä mitään normaalista parisuhteesta? Oliko äitinne tai isänne naisystävä yhtä alistettu kuin mitä te olette omassa parisuhteessanne? Vai oletteko kasvaneet pienestä pitäen yksinhuoltajan kanssa ja teille parisuhde on jotain autuaaksi tekevää eikä nainen ole mikään Oikea Nainen ilman miestä? Olette sitten valmiit tekemään ihan mitä tahansa, jotta "saisitte" miehen?

Olen aiemman kommentin kirjoittaja. Kyllä, olen kasvanut moniongelmaisessa perheessä, mikä on osaltaan varmasti vaikuttanut kasvuiässä käsitykseeni siitä, millainen on normaali parisuhde. Haluatko ehkä syyllistää siitäkin vai mikä oli pointtisi?

Niillä, jotka ovat onnistuneet välttymään narsisteilta, pettäjiltä, alkoholisteilta ynnä muilta tuhoisilta kumppaneilta, on usein kovin ylimielinen asenne muita kohtaan. Ei minunkaan poikaystäväni tietenkään alusta asti käyttäytynyt kontrolloivasti, vaan hän oli ensimmäiset puoli vuotta mitä rakastettavin. Kontrollointi ja mitätöinti alkoi niin pikku hiljaa, ettei sitä tavallaan edes huomannut. Minulla kesti kolme vuotta, ennen kuin yhtäkkiä tuli sellainen tunne, että nyt on kyllä menty liian pitkälle, tällainen ei voi olla normaalia. Tajusin sen tilanteessa, kun mies väänsi kättäni. Se oli ensimmäinen kerta, kun mukana oli fyysistä rajoittamista, ja siinä meni minun rajani. Jonkun muun raja voi mennä jossain toisessa kohtaa.

Sillä hetkellä kymmenet aiemmat tilanteet ikään kuin paljastuivat kristallinkirkkaina minulle. Ihmisen psyyke ja taipumus sulkea ikävät asiat pois mielestä on ihmeellinen. Olen oikeasti aika järkevä ja vahvakin ihminen, mutta niin vain minäkin olin päätynyt tuhoisaan suhteeseen. Jälkikäteen olen osannut suhtautua muihin saman kokeneisiin empaattisemmin.

Vierailija
31/31 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnät siis ihan avoimesti että menet sinne keikistelemään vieraille miehille? Ja täällä vielä haukutaan mies lyttyyn.