Lapin miehet! Miten tutustua teihin jos ei itse asu Lapissa
Tuon toisen ketjun innoittamana; miten teihin voi törmätä kun itse asuu Etelä-Suomessa?
Nettideiteissä pyörii vain kaikenlaista
h äröilijää joten sitä kautta ei oikein nappaa. Voisin itse jopa muuttaa Lappiin täältä kehäkolmosen sisältä jos vain saisi sieltä töitä. Syntyperäisenä itäsuomalaisena kaipuu luontoon on aika kova ja ehkä sen takia tämä PK-seudun miestarjontakaan ei oikein nappaa kun en etsi jotain menestyvää "kosmopoliitti"miestä. (Sori yleistys.) Ne sellaiset miehet eivät myöskään lämpene vähän eräjormahtavalle naiselle.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tu khäymää jänkhällä.
Missään ei sanota "khäymää". Se on joko "käyhmää" tai "käymhää". Riipuen siitä, missä päin Lappia asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tu khäymää jänkhällä.
Missään ei sanota "khäymää". Se on joko "käyhmää" tai "käymhää". Riipuen siitä, missä päin Lappia asuu.
Riippuen*
Aloita vaikka lomailemalla Lapissa. Mene hiihtämään, pilkki- ja kelkkakisoihin. Kesäisin myös on tapahtumia, joissa on paikallisia turistien ohessa.
Totta tuo, että lappilaiset on viinanpersoja, mutta kyllä sieltä kohtuukäyttäjiä ja raittiitakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Aloita vaikka lomailemalla Lapissa. Mene hiihtämään, pilkki- ja kelkkakisoihin. Kesäisin myös on tapahtumia, joissa on paikallisia turistien ohessa.
Totta tuo, että lappilaiset on viinanpersoja, mutta kyllä sieltä kohtuukäyttäjiä ja raittiitakin löytyy.
Ihan kuten missä tahansa muuallakin Suomessa.
Kyllä minä ensin muuttaisin Lapin pääkaupunkiin eli Rovaniemelle. Et sinä sentään niin metsäläistä halua, etteikö mies saattaisi sinua tulla Rovaniemelle treffailemaan. Lappilaisethan ei usein tykkää asua kaupungissa eli Rovaniemellä.
Suosittelen myös auton hankkimista, Rollossa ja Lapissa varsinkaan ei ilman omaa autoa pärjää, ainakaan jos aikoo peräkyliltäkin miehen kelpuuttaa.
Ite itähesast kävin vähä lapis toi noi.
ni räppäsin niille et
lapi äijät ei tarrtte päätä aukoo, lapi äijät ne muniisa porois hautoo
hei lapi äijät jam peipi jam peipi jam peipi jam peipi jam peipi pippelitytöt teille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet vain johonki pieneen lapinkylään, ja sitten kyllä menoa riittää. Mulle tuli vähän shokkina kuinka päällekäyviä he voivat olla. Koputtivat oven takana ja välillä tarvitsi "turvamiestä" pitämään kimpusta pois. Hieman on viinaan menevää porukkaa.
Ai minne koputtivat? Asuntosi oveen, hotellihuoneeseen?
Asunnon oven takana. Työkaveri hätisti miehiä sitten pois välillä kovistellen. Oli se melkoista villin lännen meininkiä. Sieltä löytyi kuitenkin myös oikein mukava mies, joka ei hätistellyt ja piti asiallisen etäisyyden tavattaessa.
Miten vähän suomalaiset oikein tietää kotimaastaan? Tämän ketjun perusteella Lapista on vaikka mitä käsityksiä. Syntynee niiltä tunturireissuilta, kun ollaan vaan lomalla, eli päissään.
Ihan normaaliarkea ja normaaleja ihmisiä on pohjoisessakin. Seassa on huippu tyyppejä ja ku**pää juoppoja. Ihan kuin etelässäkin.
Ai minne koputtivat? Asuntosi oveen, hotellihuoneeseen?