Äänestätkö vaaleissa Janina Frostellia(rkp), Pirkka-Pekka Peteliusta(vihreät) vai Brother Christmasia(Persut)
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä näkee miten pilalla politiikka on. Julkkiksia käytetään keräämään puolueelle ääniä ja politiikka jää taka-alalle. Ei ihme ettei äänestäminen kiinnosta kansalaisia.
Äänien pitäisi olla henkilökohtaisia, eli niin ettei äänet periydy puolueelle. Silloin oikeasti näkisi millaisia ehdokkaita ja mielipiteitä puolueella on.
Niin ja kansanedustajat ovat järjestäneet itselleen niin hulppeat edut, että siitä on tullut hillotolppa ja kermankuorintakeskus. Missä ovat nykypäivän Liisa Kulhiat? Ei niitä ole.
Pitääköhän taas äänestää kirkkovenettä.
Meneekö se ääni siis Janinalle?
En koskaan äänestä julkkista, sattuneista syistä. Vaikka tiedän että moni suomalainen nimenomaan julkkista äänestää, en vaan ymmärrä miksi?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin antaa ääneni kunnon valtionaiselle. Mielellään vielä vanhalle ja rumalle, mutta älykkäälle ja diplomaattiselle, kuten olen itsekin.
Ehdotuksia?
Minä olen kaunis ja vanha ja tarpeeksi älykäs esittääkseni vaatimatonta
Äänestä minua
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin antaa ääneni kunnon valtionaiselle. Mielellään vielä vanhalle ja rumalle, mutta älykkäälle ja diplomaattiselle, kuten olen itsekin.
Ehdotuksia?
Olen ruma ja tyhmä (valitettavasti nuori aikuinen) ,mutta osaan peittää tyhmyyteni
äänestäisitkö minua?
Vierailija kirjoitti:
En koskaan äänestä julkkista, sattuneista syistä. Vaikka tiedän että moni suomalainen nimenomaan julkkista äänestää, en vaan ymmärrä miksi?
protestiääni. sama kuin kirjoittaisi lappuun aku ankka
eli ihmiset äänestävät kaltaisiaan?
Pelottaa ihan kuka voittaa..
Apuuvaaa
Vierailija kirjoitti:
Apuuvaaa
Ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotuksia?
Minä olen kaunis ja vanha ja tarpeeksi älykäs esittääkseni vaatimatonta
Äänestä minua
Öö rumaa siis haettiin. Ootko Li?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuuvaaa
Ehdotuksia?
Äänestä vaan PP:tä..sil on pallit ..mut muutoinhan vanhat ihmiset on aika sukupuolettomia otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuuvaaa
Ehdotuksia?
Joulupukin vaimo?
Hienoa, kun näitä ihmisiä äänestellään kaiken muun paitsi politiikan perusteella. Janina on hot, uuh, äänestän sitä. Pirkka-Pekka on niin hassu, äänestän sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, kun näitä ihmisiä äänestellään kaiken muun paitsi politiikan perusteella. Janina on hot, uuh, äänestän sitä. Pirkka-Pekka on niin hassu, äänestän sitä.
Jokainen on vapaa äänestämään ketä haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai Katariina Souria, joka on eläimen asialla mutta kannattaa Antti Heikkilän lihapainoitteista ruokavaliota ja kehottaa lääkkeettömään elämään ilman minkäänlaista omaa lääketieteellistä koulutusta?
Mikä puolue?
vihreät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotuksia?
Olen ruma ja tyhmä (valitettavasti nuori aikuinen) ,mutta osaan peittää tyhmyyteni
äänestäisitkö minua?
No luultavasti en, koska et kuitenkaan osaisi osoittaa älykkyyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotuksia?
äänestäisitkö minua?
No luultavasti en, koska et kuitenkaan osaisi osoittaa älykkyyttäsi.
Ja sitä paitsi rumatkin nuoret ovat kauniita, koska ovat nuoria, (eivät vain itse tajua sitä) joten ei jatkoon.
Harmi kun Matti Nykänen ei ollut koskaan ehdolla.
Peteliusta. Pätevä vihreissä teemoissa, biologista ymmärrystä ja tietoa harrastuneisuuden ja työn kautta.