Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äänestätkö vaaleissa Janina Frostellia(rkp), Pirkka-Pekka Peteliusta(vihreät) vai Brother Christmasia(Persut)

Vierailija
02.03.2019 |

Kuka heitä saa äänesi?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea kanvas suomipolitiikan arkkityypeistä. Ruotsalaiset on kauniita mutta tyhmiä, kepulaiset on pellejä, persut on rikollisia.

Petelius on vihreiden ehdokas

No joo, mutta sisimmässä kepulainen.

Vierailija
22/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen julkkis, joka on ansioitunut ennen ehdokkuuttaan puolueen ideologiaan kuuluvissa asioissa on ok. Esim. Jasper Pääkkönen voisi olla vihreissä, koska puolusti lohensuojelua julkisesti. PirkkaPekka kai on luontoihminen, mutta en ole seurannut. En äänestäisi jos ei ole ennen ehdolle asettumistaan ansioitunut. Pelkkä ääniharava on pelkkä ääniharava.Jos on ansioitunut niin sitten on ansioitunut.

Luontoiltassa PirkkaPekkalla on luontoa puolustavia mielipiteitä. Menettääkö luontoilta juontajansa vaalien ajaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän maan (ja koko maailman)' tilanne on erittäin huolestuttava ja vaatisi oikeasti fiksuja, päteviä kansanedustajia jne. Vaan mitä nää pellepuolueet tekee? Marssittaa toinen toistaan naurettavamman ehdokkaan esille. Ikävintä tässä tietenkin on se että kansassa on PALJON sellaisia joille pelle-ehdokkaat on varteenotettavia ja äänestävät.  

Vierailija
24/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän maan (ja koko maailman)' tilanne on erittäin huolestuttava ja vaatisi oikeasti fiksuja, päteviä kansanedustajia jne. Vaan mitä nää pellepuolueet tekee? Marssittaa toinen toistaan naurettavamman ehdokkaan esille. Ikävintä tässä tietenkin on se että kansassa on PALJON sellaisia joille pelle-ehdokkaat on varteenotettavia ja äänestävät.  

tämä.

Vierailija
25/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä on joka puolueessa koulutettuja ihmisiä, joista harvemmin tulee mitään ääniharavia osaamisensa takia.

Vierailija
26/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina! Ah, niin ihanat tissit.

Vierailija
27/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä muistaa Janinan laulajan uran?

Vierailija
28/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän Talonpoika Lallia!

Vierailija
29/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vielä muistaa Janinan laulajan uran?

My Honey Love

Vierailija
30/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PP! Sen jonka tarvitsee edes miettiä tätä ei ansaitse äänioikeutta.

Vierailija
31/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketään noista kolmesta. Menevät samaan kastiin kuin Jani Toivola, Mieto,Tony Halme....

Vierailija
32/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
33/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älyn ja arvojen perusteella PP ehdottomasti noista kolmesta.

Vierailija
34/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ennakkoäänestyslappu eilen postissa. Asun ulkomailla ja itse asiassa olin jo päättänyt etten äänestä ollenkaan, kun Suomen asiat ei kiinnosta koska eivät koske minua.  En ole aikaisempinakaan vuosina äänestänyt. Takaisin en kuitenkaan koskaan palaa, sen verran ikää ja vuosia täällä. Sekä juuret.

Nyt kuitenkin kun kuulin että Petelius asettuu ehdolle Vihreissä, taidan sittenkin äänestää! 

Vierailija
35/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli ennakkoäänestyslappu eilen postissa. Asun ulkomailla ja itse asiassa olin jo päättänyt etten äänestä ollenkaan, kun Suomen asiat ei kiinnosta koska eivät koske minua.  En ole aikaisempinakaan vuosina äänestänyt. Takaisin en kuitenkaan koskaan palaa, sen verran ikää ja vuosia täällä. Sekä juuret.

Nyt kuitenkin kun kuulin että Petelius asettuu ehdolle Vihreissä, taidan sittenkin äänestää! 

Kiitos tästä!

Vierailija
36/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai Katariina Souria, joka on eläimen asialla mutta kannattaa Antti Heikkilän lihapainoitteista ruokavaliota ja kehottaa lääkkeettömään elämään ilman minkäänlaista omaa lääketieteellistä koulutusta?

Mikä puolue?

Vierailija
37/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Pirkka-Pekkaa, hänen takavuosien rasis tiset mannesketsit ja Soikhiapää-nunnukat todella tekivät vaikutuksen.

Vierailija
38/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän Pirkka-Pekkaa, hänen takavuosien rasis tiset mannesketsit ja Soikhiapää-nunnukat todella tekivät vaikutuksen.

Vähemmistöt olivat tuohon aikaan Peteliuksen mukaan tabu. Näyttelijä kertoo, että sketsien tarkoitus oli avata silmiä suhteessa siihen, millainen kuva ihmisillä oli vähemmistöistä 1980-luvun loppupuolella.

Vierailija
39/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä näkee miten pilalla politiikka on. Julkkiksia käytetään keräämään puolueelle ääniä ja politiikka jää taka-alalle. Ei ihme ettei äänestäminen kiinnosta kansalaisia.

Äänien pitäisi olla henkilökohtaisia, eli niin ettei äänet periydy puolueelle. Silloin oikeasti näkisi millaisia ehdokkaita ja mielipiteitä puolueella on.

Niin ja kansanedustajat ovat järjestäneet itselleen niin hulppeat edut, että siitä on tullut hillotolppa ja kermankuorintakeskus.  Missä ovat nykypäivän Liisa Kulhiat? Ei niitä ole.

Pitääköhän taas äänestää kirkkovenettä.

Vierailija
40/60 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmistöt olivat tuohon aikaan Peteliuksen mukaan tabu. Näyttelijä kertoo, että sketsien tarkoitus oli avata silmiä suhteessa siihen, millainen kuva ihmisillä oli vähemmistöistä 1980-luvun loppupuolella.

Hahhah. On siinäkin selitys. Kyllä se oli ihan puhdasta rasistista ilonpitoa. Itsekin naureskelin sille silloin kun en paremmin ymmärtänyt.