Äänestätkö vaaleissa Janina Frostellia(rkp), Pirkka-Pekka Peteliusta(vihreät) vai Brother Christmasia(Persut)
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen julkkis, joka on ansioitunut ennen ehdokkuuttaan puolueen ideologiaan kuuluvissa asioissa on ok. Esim. Jasper Pääkkönen voisi olla vihreissä, koska puolusti lohensuojelua julkisesti. PirkkaPekka kai on luontoihminen, mutta en ole seurannut. En äänestäisi jos ei ole ennen ehdolle asettumistaan ansioitunut. Pelkkä ääniharava on pelkkä ääniharava.Jos on ansioitunut niin sitten on ansioitunut.
Luontoiltassa PirkkaPekkalla on luontoa puolustavia mielipiteitä. Menettääkö luontoilta juontajansa vaalien ajaksi?
Tämän maan (ja koko maailman)' tilanne on erittäin huolestuttava ja vaatisi oikeasti fiksuja, päteviä kansanedustajia jne. Vaan mitä nää pellepuolueet tekee? Marssittaa toinen toistaan naurettavamman ehdokkaan esille. Ikävintä tässä tietenkin on se että kansassa on PALJON sellaisia joille pelle-ehdokkaat on varteenotettavia ja äänestävät.
Vierailija kirjoitti:
Tämän maan (ja koko maailman)' tilanne on erittäin huolestuttava ja vaatisi oikeasti fiksuja, päteviä kansanedustajia jne. Vaan mitä nää pellepuolueet tekee? Marssittaa toinen toistaan naurettavamman ehdokkaan esille. Ikävintä tässä tietenkin on se että kansassa on PALJON sellaisia joille pelle-ehdokkaat on varteenotettavia ja äänestävät.
tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä on joka puolueessa koulutettuja ihmisiä, joista harvemmin tulee mitään ääniharavia osaamisensa takia.
Kuka vielä muistaa Janinan laulajan uran?
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä muistaa Janinan laulajan uran?
My Honey Love
PP! Sen jonka tarvitsee edes miettiä tätä ei ansaitse äänioikeutta.
En ketään noista kolmesta. Menevät samaan kastiin kuin Jani Toivola, Mieto,Tony Halme....
No älyn ja arvojen perusteella PP ehdottomasti noista kolmesta.
Minulle tuli ennakkoäänestyslappu eilen postissa. Asun ulkomailla ja itse asiassa olin jo päättänyt etten äänestä ollenkaan, kun Suomen asiat ei kiinnosta koska eivät koske minua. En ole aikaisempinakaan vuosina äänestänyt. Takaisin en kuitenkaan koskaan palaa, sen verran ikää ja vuosia täällä. Sekä juuret.
Nyt kuitenkin kun kuulin että Petelius asettuu ehdolle Vihreissä, taidan sittenkin äänestää!
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli ennakkoäänestyslappu eilen postissa. Asun ulkomailla ja itse asiassa olin jo päättänyt etten äänestä ollenkaan, kun Suomen asiat ei kiinnosta koska eivät koske minua. En ole aikaisempinakaan vuosina äänestänyt. Takaisin en kuitenkaan koskaan palaa, sen verran ikää ja vuosia täällä. Sekä juuret.
Nyt kuitenkin kun kuulin että Petelius asettuu ehdolle Vihreissä, taidan sittenkin äänestää!
Kiitos tästä!
Vierailija kirjoitti:
Vai Katariina Souria, joka on eläimen asialla mutta kannattaa Antti Heikkilän lihapainoitteista ruokavaliota ja kehottaa lääkkeettömään elämään ilman minkäänlaista omaa lääketieteellistä koulutusta?
Mikä puolue?
Äänestän Pirkka-Pekkaa, hänen takavuosien rasis tiset mannesketsit ja Soikhiapää-nunnukat todella tekivät vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Pirkka-Pekkaa, hänen takavuosien rasis tiset mannesketsit ja Soikhiapää-nunnukat todella tekivät vaikutuksen.
Vähemmistöt olivat tuohon aikaan Peteliuksen mukaan tabu. Näyttelijä kertoo, että sketsien tarkoitus oli avata silmiä suhteessa siihen, millainen kuva ihmisillä oli vähemmistöistä 1980-luvun loppupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Tästä näkee miten pilalla politiikka on. Julkkiksia käytetään keräämään puolueelle ääniä ja politiikka jää taka-alalle. Ei ihme ettei äänestäminen kiinnosta kansalaisia.
Äänien pitäisi olla henkilökohtaisia, eli niin ettei äänet periydy puolueelle. Silloin oikeasti näkisi millaisia ehdokkaita ja mielipiteitä puolueella on.
Niin ja kansanedustajat ovat järjestäneet itselleen niin hulppeat edut, että siitä on tullut hillotolppa ja kermankuorintakeskus. Missä ovat nykypäivän Liisa Kulhiat? Ei niitä ole.
Pitääköhän taas äänestää kirkkovenettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmistöt olivat tuohon aikaan Peteliuksen mukaan tabu. Näyttelijä kertoo, että sketsien tarkoitus oli avata silmiä suhteessa siihen, millainen kuva ihmisillä oli vähemmistöistä 1980-luvun loppupuolella.
Hahhah. On siinäkin selitys. Kyllä se oli ihan puhdasta rasistista ilonpitoa. Itsekin naureskelin sille silloin kun en paremmin ymmärtänyt.
No joo, mutta sisimmässä kepulainen.