Sanokaa surullisia biisejä, sellaisa jotka itkettää
Mun tunteet on ihan lukossa ja haluaisin itkeä. Tuleeko mieleen erityisesti suomalaisia surullisia biisejä?
Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (169)
AP ei varmaan enää vastaa, että lohduttaako nää uudet biisit, kun tää on melkeen 2 vuotta vanha ketju, joka on noussut uudelleen palstalle just äsken :D
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:43"]AP ei varmaan enää vastaa, että lohduttaako nää uudet biisit, kun tää on melkeen 2 vuotta vanha ketju, joka on noussut uudelleen palstalle just äsken :D
[/quote]
Tuskinpa ap vauvapalstaa on jättänyt ja koska Suomi, tämä tuhansien järvien ja masentuneiden maa, niin luultavasti biisit tulevat edelleen tarpeeseen.
Cheekin koko tuotanto. Parku pääsee jos vahingossa kuulee.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:15"]
Queen - The Show Must Go On. Mua itkettää tää aina. Niin upee laulaja kun kuoli. Itkin tän tahdissa myös kun rakkaani kuoli.
[/quote]
Olitteko myös homoja kuten Mercury?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:00"]Niin kaunis on maa
[/quote]
Tämä. Virretkin ovat sellaisia että surulliset ja kauniit kappaleet saavat oikeastaan aina kyyneleet silmiin. Lisäisin vielä laulun nimeltä Ota hänet vastaan, sitä kappaletta en itkemättä pysty kuuntelemaan.
Maija Vilkkumaa,koska se on niiiin huono.....itkettää ihan
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:15"]
Queen - The Show Must Go On. Mua itkettää tää aina. Niin upee laulaja kun kuoli. Itkin tän tahdissa myös kun rakkaani kuoli.
[/quote]
[/quote]
Lesboja
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:15"]
[/quote]
[/quote]
Lesboja
[/quote]
Niin ja piti vielä tarkentaa että rakkaani kuoli syöpään. Tästä nyt uskovaiset saavat varmaan ilon aiheen että jumala kosti lesbostelun.
Evakko/Anneli Sariola
Päivästä toiseen/Apulanta. Kunnon teiniangstibiisi, toimii vanhemmallakin
Säännöt rakkaudelle/Anna Puu. Itkettää ja vituttaa. Olin nimittäin se jolle ei kerrota...
Hyvää matkaa/Petri Laaksonen. Kertoo kuolemasta ja jäähyväisistä.
Finlandia. Niin upea ettei voi olla ainakaan liikuttumatta.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:54"]Evakko/Anneli SAARISTO siis, ei Sariola. Piti itseäni korjata.
Päivästä toiseen/Apulanta. Kunnon teiniangstibiisi, toimii vanhemmallakin
Säännöt rakkaudelle/Anna Puu. Itkettää ja vituttaa. Olin nimittäin se jolle ei kerrota...
Hyvää matkaa/Petri Laaksonen. Kertoo kuolemasta ja jäähyväisistä.
Finlandia. Niin upea ettei voi olla ainakaan liikuttumatta.
[/quote]
Christina Aquilera Hurt. Muuten en naista kuuntele.
Jenni Vartiainen "Minä sinua vaan". Ja olen 120v mies mutta toi kolahtaa aina, kertoo just mun tunteista.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 06:20"]
Jenni Vartiainen "Minä sinua vaan". Ja olen 120v mies mutta toi kolahtaa aina, kertoo just mun tunteista.
[/quote]
..siis oon 20v mies en 120v.
Mad world - Gary Jules
Hallelujah - John Cale
Pmmp tulva. Se vihloo ja syö, joka ytimeen asti käy yksinäisyys...
Jari sillanpää sinä ansaitser kultaa
Sonata Artcica: tallulah
Within Temptation: Faster
Heart: Alone
Suomalaisista Yö-Joutsenlaulu
Ulkomaisista Julee Cruise-the world spins
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 08:37"]
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt. En tajua mikä tuossa biisissä on, en edes pidä ko. artistista, mutta tuo on todellinen hanat auki -kappale aina kun kuulen sen!
[/quote]Kyllä, Putroa en itsekään 'kuuntele', mutta tämä kappale saa mielen herkille. Toinen on - pitäkää perverssinä vaan - on Juha Vainion Vanhoja Poikia Viiksekkäitä. Silloin tällöin kun se radiossa soi, tulen hyvin surulliseksi niistä sanoista... Toiselta karkasi morsian, joten jäi yksin loppu iäksi ja norppiakinon vaan niin vähän...
R.E.M. Losing my religion
Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista. Anna lupa evästeille
Ollut mulle joskus nuorempana sellainen "selviytymisbiisi", jolla pystyny nollaamaan ajatukset. En tiijä miksi. Edelleen tulee semmonen haikee olo kun tätä kuuntelee.