Sanokaa surullisia biisejä, sellaisa jotka itkettää
Mun tunteet on ihan lukossa ja haluaisin itkeä. Tuleeko mieleen erityisesti suomalaisia surullisia biisejä?
Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (169)
Queen - The Show Must Go On. Mua itkettää tää aina. Niin upee laulaja kun kuoli. Itkin tän tahdissa myös kun rakkaani kuoli.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:15"]
Mariskan Kukkurukuu. Sinällään vähän hassu ja höpsö kappale, naurakaa vaan, mutta soi radiossa niihin aikoihin kun rakas lemmikkini katosi. En pysty vieläkään kuuntelemaan kuivin silmin :( enkä varmaan koskaan..
[/quote]
Ja olen vielä kaiken lisäksi mies. Enkä ihan nuorikaan enää.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:15"]
Queen - The Show Must Go On. Mua itkettää tää aina. Niin upee laulaja kun kuoli. Itkin tän tahdissa myös kun rakkaani kuoli.
[/quote]
On muuten Estonia- biisi . Kuului sillon kauan aikaa sitten ajankohtaisessa uutislähetyksessä kun näytettiin videokuvamateriaalia vedessä kelluvista ruumisrykelmistä ja kirkkaan oransseista pelastuslaitoista laivan jo upottua. Kannattaa muuten lukea tästä samasta onnettomuudesta tehty kirja. Suosittelen
Sunrise, sunset (viulunsoittaja katolla-elokuvasta)
Johnny Cashin versio Hurt-biisistä
Sia - breathe me
Tom Odell - Another love
nyyyh
Gunnareiden dont cry ja sonata arctican shy
Whitin temptation: Memories.
Tälle olen itkenyt erot ja kuolemat. Muut itkubiisit on yleensä joko tai.
Muska - Krokotiilirock. En pysty ilman huutoitkua ja käsivarteni pureskelemista kuuntelemaan kohtaa: "Vielä muistan sen lauantain / kun Pave tiukat dongarit sai / Ja krokotiili-rokki soi aina vaan / Häipyi vuodet niin kuin kaivohon / Nyt Pave naimisissa Heinolassa on." Nytkin itken niin kovaa, että naapurit monesta suunnasta hakkaavat pattereihin ja joku heittelee lumipalloja ikkunaan.
kokeileppa sellaista bändiä kuin Stars. Erityisesti biisit Your ex-lover is dead, Personal, Dead hearts ja One more night.
Sabina Ddumba - Scarred for life
Kim Lönnholm - Minä olen muistanut.
Itsellä tulee edesmennyt rakas isoisä mieleen, joten siksi aina itkettää.
Mariskan Kukkurukuu. Sinällään vähän hassu ja höpsö kappale, naurakaa vaan, mutta soi radiossa niihin aikoihin kun rakas lemmikkini katosi. En pysty vieläkään kuuntelemaan kuivin silmin :( enkä varmaan koskaan..