"Lentoyhtiön vika, että poikani kaatoi nuudelit päällensä!"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/20403b7f-8bc1-4ed1-bae6-e124b8448bba
Nyt olen sanaton.
Kommentit (1104)
Mari Valosaari Kauheeta, itku meinasi tulla kun luin. Ei voi edes kuvitella sitä tuskan määrää. Voimia koko perheelle, etenkin pikku potilaalle ❤️ korvauksia vaatisin myös tytön puolesta nimittäin oletan että tuosta jää ikuiset arvet jotka voivat aiheuttaa suurtakin surua tulevaisuudessa. Korvaus ei arpia paranna, mutta voi antaa tytölle parempaa mieltä sillä hetkellä.
Mari Valosaari Reetta Kupla no ihan miten vaan. MUN mielipide on että lentoemäntä on tässä kohtaa jonkun näköisessä vastuussa varsinkin kun oli hyvin tietoinen että vahinkoja on JO sattunutkin.
Lisääntyminen luvanvaraiseksi.
Oliko tämä se perhe jonka mielipuolimaisesti käyttäytyneet selvästi häiriintyneet pennut häiriköivät koko lentokonetta molempiin suuntiin? Saivat sitä mitä tilasivat. Mielipuoli pienempi hyppii ja pomppii puhelimensa kanssa ja samalla lyö pään pöytään. Olin samalla lennolla enkä lakannut nauramasta. Enkä ole lakannut vieläkään. 😁 Lastensuojeluilmoitus olisi paikallaan, jotakin tuossa perheessä on pielessä ja pahasti.
Taas näkee mikä näiden fitness-julkksten älykkyysosamäärä on
No sellasta sattuu. Syyllistä ei ole. Toisaalta miks sitä kännykkää piti sieltä maasta lähteä kaivamaan, kun pöytä oli ylhäällä?
Täytyy sanoa , että se kyllä sattuu helvetisti, kun kuumat nesteet kaatuu syliin. Onneksi on nuori iho, se paranee täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmintä on Mari Valosaaren kommentti äipän fb-sivulla jossa syyttää lentoemäntää! Ei siis edes lentoyhtötä vaan sitä yhtä työntekijää joka tekee vain työtään ja tarjoilee niitä työnantajan ja asiakkaiden vaatimia tuotteita niissä surkeissa oloissa mitä lentokoneessa on.
Mutta kyllä lentoemännän ois pitänyt tajuta arvioida tilanne oikein ja kieltäytyä tarjoilemasta nuudeleita tälle perheelle. Olisi voinut perustella sen suoraan että olette niin s..tanan tyhmännäköisyä porukkaa etten voi oman turvallisuutenne vuoksi tarjoilla teille nuudeleita.
Mari Valosaari yritti hankkiutua paksuksi Jussilla mutta kun Jussi haistoi palaneen käryä ei se onnistunut. Nyt tuo ”fitness” ihminen on yh ja riesana pentuja joiden isä on köyhä. Paha tulee pahan luo.
Vierailija kirjoitti:
Mari Valosaari Kauheeta, itku meinasi tulla kun luin. Ei voi edes kuvitella sitä tuskan määrää. Voimia koko perheelle, etenkin pikku potilaalle ❤️ korvauksia vaatisin myös tytön puolesta nimittäin oletan että tuosta jää ikuiset arvet jotka voivat aiheuttaa suurtakin surua tulevaisuudessa. Korvaus ei arpia paranna, mutta voi antaa tytölle parempaa mieltä sillä hetkellä.
Mari Valosaari Reetta Kupla no ihan miten vaan. MUN mielipide on että lentoemäntä on tässä kohtaa jonkun näköisessä vastuussa varsinkin kun oli hyvin tietoinen että vahinkoja on JO sattunutkin.
Perheen lapsille tosiaan varmaan tulee parempi mieli siitä että tyhmä äiti haukkuu julkisesti lentoyhtiötä omasta typeryydestä ja huolimattomuudesta....
Kun tyttö kaataa nuudelit toisen tytön syliin, siitä syytetään poikaa, jota tilanteessa ei edes ollut. Mikä otsikko.
Pliis, ei tehdä tästä maasta Amerikkaa... Omien aivojen käyttö sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinullekin.
Sähläperhe liikenteessä. Tää Sanna äippä tarjoilee varmaan lapsilleen aina vaan kylmää ruokaa.
Miksi kukaan tilaa lapsille kiehuvan kuumia kuppinuudeleita?
Vierailija kirjoitti:
9v huutaa suoraa huutoa 2 tuntia? Autisti? Vaikka sattuisi paljonkin niin normaali lapsi ei huuda suoraa huutoa tuossa iässä tunteja putkeen...
Sellainen huutaa joka on narsisti ja nauttii huomiosta. Sai haluamansa eli typerän Aku Ankka-lelun. Olisi vaatinut uusimman IPad Pro:n.
Vanhempien pitäisi katsoa lastensa perään ja huolehtia heistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapset kärsisivät suunnattomasti, jos heidän äitinsä olisi noin typerä ja nolo <3
Onhan tuo kivulias tapaturma, mutta missä Amerikassa sä luulet eläväsi korvausvaatumustesi kanssa :D :D :D
Seuraavan matkan jälkeen voimmekin sitten odottaa juttua siitä, miten heidän perhettä kohdeltiin eriarvoisesti kun ei suostuttu tajoilemaan mitään lämmintä ruokaa, tai juomaa, aterimista puhumattakaan.
Uskon että toisen asteen palovammat on tulleet, koska itsekin olen onnistunut teestä saamaan sellaiset. Syy tuossa nuudelicasessa ei ollut lentoyhtiön, eikä lentoemännän, vaan vanhempien. Tässähän juuri äiti selittää miten havahtui tenaviensa sähläämiseen vasta kun tyttö nousi seisomaan ja kirkui. Ei siis siinä vaiheessa kun nuorempi heiluu kuin heinämies, vaikka viereisellä pöydällä on kuumaa ruokaa.
Kenet äiti kotona haastaa oikeuteen kun joku muksuista kaataa jotain kuumaa päälleen
Kuvista päätellen nuo kakarat ovat tosi isoja jo. Ja näyttävät just ihan keskittymiskyvyttömiltä riiviöiltä. Se kyllä ihmetyttää miten eukko tekee tästä ison julkisen asian lehteen ja FB-sivulleen joka on täysin julkinen ja täynnä noiden lasten kuvia...
Julkinen profiili ja kaakroiden kuvia täynnä...sinne nyt suuntaa lehtijutun seurauksena tuhansia ihmisiä pällistelemään tyhmyyttä.
Herranjestas mitä huomionkipeyttä. Onneksi nuudelien "uhrina" oli sentään kantisperhe ja mitään korvauksia omasta tyhmyydestä ei toivottavasti jaella.