Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan kamala toi juttu kun nainen ja koira kuolivat auton alle Espoossa.

Vierailija
01.03.2019 |

Ahdistaa. Kyllä tämä maailma on kamala paikka.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan taas joku hullu asialla...

Älyttömintä tässä on se, että se ei ollut yliajo vaan allejäänti.. Eli onko siis nimike vaihdettu ettei yliajaja loukkaannu ja perusoikeuksia poljeta. Tässäkin siis uhri on syyllinen ja tuomio tulee olemaan se, että kaahari, joka on varmasti hullu ajelee taas autolla vuonna 2020 viimeistään. Kyllä se hullu on.

Vierailija
62/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näihin saa varmaankin tottua kun 15 vuotiaat pääsee rattiin.

Ei se ole iästä kiinni vaan siitä ihmisestä kuka siellä ratin takana on... 15v fiksu nuori voi olla paljon parempi kuski kuin 50v alkoholisti Reijo.

Lienee tässä oleellinen kysymys on se, että miksi lapsia tarvitsee päästää rattiin?

Se on totta. Mun mielestä ikärajaa pitäisi itse asiassa nostaa, voisi olla vaikka 20v tai 21v. Nuo 18v kuskit on itse asiassa vielä todella nuoria auton rattiin.

Juuri näin. Todella erikoista että tässä asiassa toimitaan täysin päinvastoin kuin oikeastaan kaikessa muussa kun halutaan lisätä (nuorten) turvallisuutta. Ikärajoja on hilattu ylöspäin entisestä esim tupakan suhteen kun on tajuttu, ettei nuori olekaan vielä kykenevä tekemään omaa terveyttään/turvallisuuttaan koskevaa päätöstä itse.

Nyt sitten nuoret päästetään autonrattiin aiempaa nuorempina ja vielä täysin ilman kunnollista autokoulua ajo- ja teoriatunteineen. Tämä päätös ei todellakaan lisää kenenkään turvallisuutta vaan päinvastoin vaarantaa ihan kaikki tielläliikkujat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä kaahari kiivennyt junan katolle tämän yliajon jälkeen?

Vierailija
64/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ikövä juttu, mutta täällä Espoossa on autoilijoilla etuajo-oikeus.

Toimari 36v, Westend

Heh, provokkini, ei kuiteskaa päälleajo-oikeutta.

Vierailija
65/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näihin saa varmaankin tottua kun 15 vuotiaat pääsee rattiin.

Ei se ole iästä kiinni vaan siitä ihmisestä kuka siellä ratin takana on... 15v fiksu nuori voi olla paljon parempi kuski kuin 50v alkoholisti Reijo.

Lienee tässä oleellinen kysymys on se, että miksi lapsia tarvitsee päästää rattiin?

Se on totta. Mun mielestä ikärajaa pitäisi itse asiassa nostaa, voisi olla vaikka 20v tai 21v. Nuo 18v kuskit on itse asiassa vielä todella nuoria auton rattiin.

Juuri näin. Todella erikoista että tässä asiassa toimitaan täysin päinvastoin kuin oikeastaan kaikessa muussa kun halutaan lisätä (nuorten) turvallisuutta. Ikärajoja on hilattu ylöspäin entisestä esim tupakan suhteen kun on tajuttu, ettei nuori olekaan vielä kykenevä tekemään omaa terveyttään/turvallisuuttaan koskevaa päätöstä itse.

Nyt sitten nuoret päästetään autonrattiin aiempaa nuorempina ja vielä täysin ilman kunnollista autokoulua ajo- ja teoriatunteineen. Tämä päätös ei todellakaan lisää kenenkään turvallisuutta vaan päinvastoin vaarantaa ihan kaikki tielläliikkujat.

Varsinkin, kun yksityisautoiluakin pyritään vähentämään, niin älytöntä että tuodaan uusi kokonainen ryhmä hupiajelijoita teille.

Vierailija
66/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko ne puuhun nostetun jotsenen siivistään  Espoon metsässä...siitä tiesin odotella tällaista.

Mitäs odottelet tämän tapauksen jälkeen, koska varma tieto?

Vierailija
67/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton alle jäänyt nainen oli perhetuttumme </3