Ihan kamala toi juttu kun nainen ja koira kuolivat auton alle Espoossa.
Kommentit (67)
Järkyttävä uutinen , itku pääsi. Tyttäreni asuu Espoossa koiransa kanssa, lenkkeilevät usein. Oli pakko soittaa välittömästi hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Näihin saa varmaankin tottua kun 15 vuotiaat pääsee rattiin.
Olisiko sinulla joku järkevä perustelu tuolle naurettavalle mölöytyksellesi?
Oliko tuo kaaharipaska alaikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin saa varmaankin tottua kun 15 vuotiaat pääsee rattiin.
Ei se ole iästä kiinni vaan siitä ihmisestä kuka siellä ratin takana on... 15v fiksu nuori voi olla paljon parempi kuski kuin 50v alkoholisti Reijo.
Lienee tässä oleellinen kysymys on se, että miksi lapsia tarvitsee päästää rattiin?
Se on totta. Mun mielestä ikärajaa pitäisi itse asiassa nostaa, voisi olla vaikka 20v tai 21v. Nuo 18v kuskit on itse asiassa vielä todella nuoria auton rattiin.
Todella harvoin nämä yliajat ovat alle 20 vuotiaita.
mgtow kirjoitti:
Surullinen juttu :(
Surullinen? Minua tuollainen enneminkin raivostuttaa.
Kun on nainen ja koira voi kuulua kulttimurhaan. Teetätetty jollain jonnella. Huumeita vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun on nainen ja koira voi kuulua kulttimurhaan. Teetätetty jollain jonnella. Huumeita vastaan.
Siksi ehkä tarkoituksellisuusjutut poistuu?
Muistatteko ne puuhun nostetun jotsenen siivistään Espoon metsässä...siitä tiesin odotella tällaista.
Miksi poliisi ei tiedota enempää rikoksesta? Ainoa hyväksyttävä syy salailulle on se, jos yliajaja on alaikäinen. Mutta sitä on hankala uskoa, koska autoilija on kaahaillut.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko ne puuhun nostetun jotsenen siivistään Espoon metsässä...siitä tiesin odotella tällaista.
Anteeksi, nyt en käsitä, miten nämä liittyvät toisiinsa.
Heti kättelyssä tulee mieleen pariikin exäksi jäänyttä, jotka ovat kaasuttaneet entistä puolisoaan kohti mutta teko on jäänyt uhkailun asteelle. Mutta sopii jätetyn miehen profiiliin, sellaisen jossa on syytäkin eli paljon huonoja tapoja kuten ryypiskely, vieraissa käynti, väkivaltaisuus.
Vierailija kirjoitti:
No, ikövä juttu, mutta täällä Espoossa on autoilijoilla etuajo-oikeus.
Toimari 36v, Westend
Jalkakäytävälläkin?
Sillä lailla. Ja tän paskan tuomio on todennäköisesti se, että silitetään päätä ja sanotaan, että älä ens kerralla aja kenenkään päälle kun huumepäissä ajelet. Ei me sua vankilaan laiteta kunhan esität katuvaa pari tuntia. Ja päälle vielä halataan ulko-ovella ja toivotetaan tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea tapaus, kuljen itse kahden koirani kanssa päivittäin ja liikennevaloissa saa joskus oikein jännittää ajaako joku päälle vaikka meille palaisi vihreät. Niin ikävä tapaus, että itku tulee.
Palaisi vihreät :D Kuule, vaikka palaisi vihreät niin itse ainakin katson siitä huolimatta molemmille sivuille, ettei tule autoja. Näin mulle opetettiin lapsena, aina pitää katsoa molempiin suuntiin tietä ylittäessä ettei tule autoja. Se on jäänyt tavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea tapaus, kuljen itse kahden koirani kanssa päivittäin ja liikennevaloissa saa joskus oikein jännittää ajaako joku päälle vaikka meille palaisi vihreät. Niin ikävä tapaus, että itku tulee.
Palaisi vihreät :D Kuule, vaikka palaisi vihreät niin itse ainakin katson siitä huolimatta molemmille sivuille, ettei tule autoja. Näin mulle opetettiin lapsena, aina pitää katsoa molempiin suuntiin tietä ylittäessä ettei tule autoja. Se on jäänyt tavaksi.
Sama. Kyllä mä tsekkaan väistääkö se autoilija vai ei enkä oleta mitään. Ois jääny monesti auton alle, jos vaan luottais, että ne "kiireiset" mersumiehet ja vastaavat mukamas välittää paskaakaan onko joku edessä vai ei...
Vierailija kirjoitti:
No, ikövä juttu, mutta täällä Espoossa on autoilijoilla etuajo-oikeus.
Toimari 36v, Westend
Hei, olet ymmärtänyt vähän väärin. Tietyn tason toimareille on etuajo-oikeus, mutta yksityisen siivottoman pikkubordellin toimareiden kuuluu Espoossakin väistää päästäisestä lähtien kaikki tiellä liikkuva.
Vierailija kirjoitti:
Sillä lailla. Ja tän paskan tuomio on todennäköisesti se, että silitetään päätä ja sanotaan, että älä ens kerralla aja kenenkään päälle kun huumepäissä ajelet. Ei me sua vankilaan laiteta kunhan esität katuvaa pari tuntia. Ja päälle vielä halataan ulko-ovella ja toivotetaan tsemppiä.
Jep. Saattaa selvitä ehdollisella, kuolemantuottamus?
Muistatteko sen pikkutytön joka jäin tienpientareella kulkiessaan rattijuopon yliajamaksi? Ei tainnut sekään rattijuoppo ( nainen )joutua lusimaan.
Suomen lainsäädännössä uhrien ja omaisten asema on heikompi kuin rikollisten.
Laissa on oltava perustavaa laatua olevaa vikaa, kun murhaajia ei voida pitää vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Saattaa selvitä ehdollisella, kuolemantuottamus?
Muistatteko sen pikkutytön joka jäin tienpientareella kulkiessaan rattijuopon yliajamaksi? Ei tainnut sekään rattijuoppo ( nainen )joutua lusimaan.
Suomen lainsäädännössä uhrien ja omaisten asema on heikompi kuin rikollisten.
Laissa on oltava perustavaa laatua olevaa vikaa, kun murhaajia ei voida pitää vankilassa.
Tämä. Tuomiot tuntuu niin vääriltä sivustakatsojastakin niin en osaa edes kuvitella kuinka pahalta tuntuu omaisista :/
Nämä tapaukset saavat aina toivomaan, että jostain tulisi mahdollisimman suuri erä epäpuhdasta huumetta, että päästäisiin kerralla eroon mahdollisimman monesta kamapäästä. Ei noille kukaan mahda mitään, kun lait tai moraali eivät näitä elukoita koske.
Vierailija kirjoitti:
Nämä tapaukset saavat aina toivomaan, että jostain tulisi mahdollisimman suuri erä epäpuhdasta huumetta, että päästäisiin kerralla eroon mahdollisimman monesta kamapäästä. Ei noille kukaan mahda mitään, kun lait tai moraali eivät näitä elukoita koske.
Tämä. On toki myös vastuullisia huumeidenkäyttäjiä, mutta valitettavasti suurin osa niistä on juuri niin toivottomia tapauksia mitä näätte mm. Sörnäisissä.
Onko sinulle ihan mahdotonta mennä esim. jonkun iltapäivälehden sivuille ja klikata yhtä tuoreinta uutista auki?