Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan kamala toi juttu kun nainen ja koira kuolivat auton alle Espoossa.

Vierailija
01.03.2019 |

Ahdistaa. Kyllä tämä maailma on kamala paikka.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä aloituksia johon on mahdotonta linkata ko. uutinen.

Onko sinulle ihan mahdotonta mennä esim. jonkun iltapäivälehden sivuille ja klikata yhtä tuoreinta uutista auki?

Vierailija
42/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä uutinen , itku pääsi. Tyttäreni asuu Espoossa koiransa kanssa, lenkkeilevät usein. Oli pakko soittaa välittömästi hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin saa varmaankin tottua kun 15 vuotiaat pääsee rattiin.

Olisiko sinulla joku järkevä perustelu tuolle naurettavalle mölöytyksellesi?

Oliko tuo kaaharipaska alaikäinen?

Vierailija
44/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näihin saa varmaankin tottua kun 15 vuotiaat pääsee rattiin.

Ei se ole iästä kiinni vaan siitä ihmisestä kuka siellä ratin takana on... 15v fiksu nuori voi olla paljon parempi kuski kuin 50v alkoholisti Reijo.

Lienee tässä oleellinen kysymys on se, että miksi lapsia tarvitsee päästää rattiin?

Se on totta. Mun mielestä ikärajaa pitäisi itse asiassa nostaa, voisi olla vaikka 20v tai 21v. Nuo 18v kuskit on itse asiassa vielä todella nuoria auton rattiin.

Todella harvoin nämä yliajat ovat alle 20 vuotiaita. 

Vierailija
45/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mgtow kirjoitti:

Surullinen juttu :(

Surullinen? Minua tuollainen enneminkin raivostuttaa.

Vierailija
46/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on nainen ja koira voi kuulua kulttimurhaan. Teetätetty jollain jonnella. Huumeita vastaan.

Vierailija
47/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on nainen ja koira voi kuulua kulttimurhaan. Teetätetty jollain jonnella. Huumeita vastaan.

Siksi ehkä tarkoituksellisuusjutut poistuu?

Vierailija
48/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko ne puuhun nostetun jotsenen siivistään  Espoon metsässä...siitä tiesin odotella tällaista.

Vierailija
49/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poliisi ei tiedota enempää rikoksesta? Ainoa hyväksyttävä syy salailulle on se, jos yliajaja on alaikäinen. Mutta sitä on hankala uskoa, koska autoilija on kaahaillut.

Vierailija
50/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko ne puuhun nostetun jotsenen siivistään  Espoon metsässä...siitä tiesin odotella tällaista.

Anteeksi, nyt en käsitä, miten nämä liittyvät toisiinsa.

Vierailija
51/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kättelyssä tulee mieleen pariikin exäksi jäänyttä, jotka ovat kaasuttaneet entistä puolisoaan kohti mutta teko on jäänyt uhkailun asteelle. Mutta sopii jätetyn miehen profiiliin, sellaisen jossa on syytäkin eli paljon huonoja tapoja kuten ryypiskely, vieraissa käynti, väkivaltaisuus.

Vierailija
52/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ikövä juttu, mutta täällä Espoossa on autoilijoilla etuajo-oikeus.

Toimari 36v, Westend

Jalkakäytävälläkin?

Vierailija
53/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla. Ja tän paskan tuomio on todennäköisesti se, että silitetään päätä ja sanotaan, että älä ens kerralla aja kenenkään päälle kun huumepäissä ajelet. Ei me sua vankilaan laiteta kunhan esität katuvaa pari tuntia. Ja päälle vielä halataan ulko-ovella ja toivotetaan tsemppiä.

Vierailija
54/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea tapaus, kuljen itse kahden koirani kanssa päivittäin ja liikennevaloissa saa joskus oikein jännittää ajaako joku päälle vaikka meille palaisi vihreät. Niin ikävä tapaus, että itku tulee.

Palaisi vihreät :D Kuule, vaikka palaisi vihreät niin itse ainakin katson siitä huolimatta molemmille sivuille, ettei tule autoja. Näin mulle opetettiin lapsena, aina pitää katsoa molempiin suuntiin tietä ylittäessä ettei tule autoja. Se on jäänyt tavaksi.

Vierailija
55/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea tapaus, kuljen itse kahden koirani kanssa päivittäin ja liikennevaloissa saa joskus oikein jännittää ajaako joku päälle vaikka meille palaisi vihreät. Niin ikävä tapaus, että itku tulee.

Palaisi vihreät :D Kuule, vaikka palaisi vihreät niin itse ainakin katson siitä huolimatta molemmille sivuille, ettei tule autoja. Näin mulle opetettiin lapsena, aina pitää katsoa molempiin suuntiin tietä ylittäessä ettei tule autoja. Se on jäänyt tavaksi.

Sama. Kyllä mä tsekkaan väistääkö se autoilija vai ei enkä oleta mitään. Ois jääny monesti auton alle, jos vaan luottais, että ne "kiireiset" mersumiehet ja vastaavat mukamas välittää paskaakaan onko joku edessä vai ei...

Vierailija
56/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ikövä juttu, mutta täällä Espoossa on autoilijoilla etuajo-oikeus.

Toimari 36v, Westend

Hei, olet ymmärtänyt vähän väärin. Tietyn tason toimareille on etuajo-oikeus, mutta yksityisen siivottoman pikkubordellin toimareiden kuuluu Espoossakin väistää päästäisestä lähtien kaikki tiellä liikkuva.

Vierailija
57/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä lailla. Ja tän paskan tuomio on todennäköisesti se, että silitetään päätä ja sanotaan, että älä ens kerralla aja kenenkään päälle kun huumepäissä ajelet. Ei me sua vankilaan laiteta kunhan esität katuvaa pari tuntia. Ja päälle vielä halataan ulko-ovella ja toivotetaan tsemppiä.

Jep. Saattaa selvitä ehdollisella, kuolemantuottamus?

Muistatteko sen pikkutytön joka jäin tienpientareella kulkiessaan rattijuopon yliajamaksi? Ei tainnut sekään rattijuoppo ( nainen )joutua lusimaan.

Suomen lainsäädännössä uhrien ja omaisten asema on heikompi kuin rikollisten.

Laissa on oltava perustavaa laatua olevaa vikaa, kun murhaajia ei voida pitää vankilassa.

Vierailija
58/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Saattaa selvitä ehdollisella, kuolemantuottamus?

Muistatteko sen pikkutytön joka jäin tienpientareella kulkiessaan rattijuopon yliajamaksi? Ei tainnut sekään rattijuoppo ( nainen )joutua lusimaan.

Suomen lainsäädännössä uhrien ja omaisten asema on heikompi kuin rikollisten.

Laissa on oltava perustavaa laatua olevaa vikaa, kun murhaajia ei voida pitää vankilassa.

Tämä. Tuomiot tuntuu niin vääriltä sivustakatsojastakin niin en osaa edes kuvitella kuinka pahalta tuntuu omaisista :/

Vierailija
59/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tapaukset saavat aina toivomaan, että jostain tulisi mahdollisimman suuri erä epäpuhdasta huumetta, että päästäisiin kerralla eroon mahdollisimman monesta kamapäästä. Ei noille kukaan mahda mitään, kun lait tai moraali eivät näitä elukoita koske.

Vierailija
60/67 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tapaukset saavat aina toivomaan, että jostain tulisi mahdollisimman suuri erä epäpuhdasta huumetta, että päästäisiin kerralla eroon mahdollisimman monesta kamapäästä. Ei noille kukaan mahda mitään, kun lait tai moraali eivät näitä elukoita koske.

Tämä. On toki myös vastuullisia huumeidenkäyttäjiä, mutta valitettavasti suurin osa niistä on juuri niin toivottomia tapauksia mitä näätte mm. Sörnäisissä.