Pääsikö se Pistorius vapaalle proteesille?
Eli vapaalle jalalle odottamaan oikeudenkäyntiä? Ettei vain karkais pää kolmantena proteesina... :/
Kommentit (51)
Joo'o, se heittää yläproteesit kun pääsee vapaaksi
Jos hän joutuu linnaan, niin jonossa on kyllä jos jonkinlaista vaimoehdokasta. Siitä pääsee valitsemaan hehkeimmän vaimokseen ja loput proteesivaimoikseen. Naiset tykkää pahoista pojista. :(
Tuomari ilmoittaa ilmeisesti päätöksensä takuuasiasta puolen tunnin päästä.
..Mä luulen että Pistorius on kuitenkin niin "proteesit maassa" tyyppi, ettei oletakaan pääsevänsä takuita vastaan noin vaan vapaaksi...
Ei terve, mä ulvon naurusta.. Todella mustaa huumoria mutta aivan tän palstan parhautta :D
"Jos hän joutuu vankilaan, on taatusti olo kuin olisi vedetty matto proteesien alta :(" ahahahaha
Pistolius käytti muuten pistoolia
Ne on muuten ankeita paikkoja ne eteläafrikkalaiset vankilat. Oranssissa haalarissa ja paljain proteesein joutuu isossa sellissä virumaan.
Tuli vaan mieleen että,
vetääköhän hän housut proteesiin?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 13:56"]
Tuli vaan mieleen että,
vetääköhän hän housut proteesiin?
[/quote]
Kyllä varmaan, siinä missä muutkin - jos vaan on sattunut nousemaan oikealla proteesilla.
Miten lie tanssitaitojen laita? Ettei vain olisi kaksi vasenta proteesia? Tai kokonaan proteesiton raukka. Tosin tuskinpa siellä vankilassa haittaa, vaikka olisi miten proteesivaivainen. Vaihtuu hienot autot kottikärryihin tavallisena proteesimiehenä. :/
Hän pääsee varmasti vielä proteeseilleen ja kirjoittaa best sellerin omaelämäkerran kaikista kokemistaan vääryyksistä ja muista elämän ihmeellisyyksistä.
Mielestäni oikea rangaistus miehelle olisi kuukausi proteesipuussa!
Pistoriuksen lempi bändi on varmaan, Bullet for my valentine.
Mahtaako taistella asiasta loppun asti? Onko suunnitellut lähtevänsä saappaat proteesissa vai kuitenkin proteesit edellä?
Vapaalle pääsi.
Eipä siihen ole proteesin koputtamista.
Siellä se kipittelee vieläkin vapaalla proteesilla..