Kaikki ystävät hylänneet epävakaan masentuneen
Ei tämä mikään yllätys ole ja kaikkeen tottuu, mutta yksinäistä on.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Itse hylkäsin masennuksen. Oli jotenkin niin teennäistä sellainen voivottelu niin otin itseäni niskasta kiinni ja ryhdistäydyin.
Kiva. Onko sulla ystäviä? Ap.
aik moni työtön epäonnistuja menettää ystävät. kuka haluaa köyhän luuserin seuraa?
Ei me sua hylätty vaan sinä meidät. Kun 3 vuotta kyselee toista ulos eikä se edes vastaa aina viesteihin niin jossain kohtaa se kuule loppuu.
Ite olin ennen luuseri mutta sitten päätin ryhtyä voittajaksi. Nykyään olen psykopaatti
Piti tulla katsomaan kirjoitettiinko täällä minusta. "Kiva" tietää, että meitä on muitakin. Vielä täältä noustaan, ja sitten ei ole niillä ihmisillä, jotka eivät olleet tukena vaikeina aikoina, enää mitään asiaa sydämeeni.
Mun kiusaajat jotka olivat muka kavereitani ja roikkuivat messissä jätin kaikki ja jätin vaan oikeat jäljelle. Nyt ne kiusaajat luulevat ja levittelevät että jäin yksin, no en jääny ja itse annoin porttikiellon. Näin on nyt tuhat kertaa parempi- olisimpa aiemmin jo tehnytkin noin.
Anna psyykesi rauhassa tasoittua ja opi tekemään asiat itsellesi niin palaa taas tarmo. Vakavasti masentuneelle tuo ei tietenkään sovi vaan on ammattiasia. Tsempit sulle!
Vierailija kirjoitti:
aik moni työtön epäonnistuja menettää ystävät. kuka haluaa köyhän luuserin seuraa?
bipolaarisessa mielialahäiriössä on mainia vaiheessa usein huutelua ja räyhäämistä, kuka haluaa jatkaa suhdetta sellaiseen??
Vierailija kirjoitti:
Ei me sua hylätty vaan sinä meidät. Kun 3 vuotta kyselee toista ulos eikä se edes vastaa aina viesteihin niin jossain kohtaa se kuule loppuu.
Erehdyit varmaan ihmisestä, koska ei mua ole pyydetty ulos juuri koskaan. Ja mä lähetin viestejä, joihin ei vastattu. Viimeisimmistä ei ole kovinkaan pitkä aika. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bipolaarisessa mielialahäiriössä on mainia vaiheessa usein huutelua ja räyhäämistä, kuka haluaa jatkaa suhdetta sellaiseen??
Oliko näiden kommenttien tarkoitus liittyä jotenkin muhun? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Piti tulla katsomaan kirjoitettiinko täällä minusta. "Kiva" tietää, että meitä on muitakin. Vielä täältä noustaan, ja sitten ei ole niillä ihmisillä, jotka eivät olleet tukena vaikeina aikoina, enää mitään asiaa sydämeeni.
Mä taas olen alkanut ajatella, että olen vain toivoton tapaus. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alkoiko omatunto kolkuttamaan...?
Joskus ne epävakaat on vaan tosi raskasta seuraa. Itse purin ystävyyssuhteen epävakaan kanssa sen takia että mun pää ei kestänyt sitä ja se oli ihan kuin musta aukko joka imi kaiken ympäriltään. Ei kenelläkään ole velvollisuutta olla ihmisen kanssa jonka seura on uuvuttavaa ja ystävyyssuhteessa ei ole mitään tarjottavaa kenellekään. Mulla on itsellä diagnosoitu masennus myös ja se seura vaan veti mua aina syvemmälle mukanaan ja mun oli pakko oman hyvinvointini vuoksi lopettaa se. Jossain se raja tulee aina vastaan että mitä toiselta kestää vaikka mikä diagnoosi olisi.
Mutta toikin oli vaan toi yks ihminen ja se on ihan yksilökohtaista. Jotkut epävakaat taas ovat hirveän hyviä ystäviä kaikesta huolimatta kunhan siihen sairauteen osaa suhtautua oikealla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä? En ole työtön enkä bipolaarinen, mutta vaikka olisin, niin miksi omantunnon pitäisi kolkuttaa sellaisesta? Ap.
Koska nää ihmiset haluavat helppoa elämää. Ihmisillä ei ole aikaa sairaille. Elämän pitää olla vain ruusuilla tanssimista tai muuten ei kestetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä? En ole työtön enkä bipolaarinen, mutta vaikka olisin, niin miksi omantunnon pitäisi kolkuttaa sellaisesta? Ap.
toisille ei pitäisi sanoa loukkaavasti...
Negatiiviset asiat eivät kuulu ystävyyteen. Ystävät ovat vain positiivisia asioita varten.
Mun näkemys on se että jos kaikki aina hylkää niin sillon pitää kattoa peiliin. Koskee myös "terveitä" ja muita sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toisille ei pitäisi sanoa loukkaavasti...
Onko sulla joku piboaddikti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen alkanut ajatella, että olen vain toivoton tapaus. Ap.
Samat tuntemukset toisinaan. Pakko vaan koittaa jaksaa. Välillä iskee sellainen kipinä. Kirjoittaminen auttaa ja tavoitteet.
Itse hylkäsin masennuksen. Oli jotenkin niin teennäistä sellainen voivottelu niin otin itseäni niskasta kiinni ja ryhdistäydyin.